Lietuvos dviratininkų bendrija

Forumas
Dabar yra 2019 Spa 14 01:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2011 Sau 12 13:07 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
1. Tako tiesimas po Vilijampolės tiltu anot Andriaus Kupčinsko prasidės pavasarį, nes tik neseniai gauti ES pinigai tam.
2. Rekonstruotoje Čečėnijos aikštejė (kurios darbų pabaiga numatoma 2011m. gale) bus "įrengtos aikštelės riedlentininkams, riedutininkams ir dviratininkams".
3. Prie Lampėdžių bus nutiesti pėsčiųjų takai, kurių pusė pločio bus skirta dviratininkams.
2 ir 3 iš čia: http://www.scribd.com/doc/46701934/Kaun ... -ataskaita


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Naujienos
StandartinėParašytas: 2011 Sau 17 01:35 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
2 punkte tikriausiai turima galvoje rampa BMX ir panašiems dviračiams.
3 punkte gal susiję su kempingo pastatymu ir aplinkinių erdvių sutvarkymu prie Lampėdžio ež. (tas senas karjeras jau vadinamas ežeru).


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Naujienos
StandartinėParašytas: 2011 Sau 19 20:28 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
ES lėšomis ketinama rekonstruoti Panemunės – Senamiesčio dviračių taką


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Naujienos
StandartinėParašytas: 2011 Sau 21 18:00 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
ES lėšomis ketinama rekonstruoti Panemunės – Senamiesčio dviračių taką
2011-01-19

Kauno miesto savivaldybė ketina teikti paraišką projektui „Dviračių infrastruktūros plėtra Kauno mieste: Panemunės-Senamiesčio dviračių tako rekonstrukcija". Tam ketvirtadienį turės pritarti savivaldybės taryba.

Projekto įgyvendinimo metu bus rekonstruotas Panemunės - Senamiesčio dviračių takas (7 kilometrai), įrengti dviračių stovai, apšvietimas ir kita reikalinga infrastruktūra dviračių takui. Įgyvendinus projektą bus sudarytos geresnės susisiekimo sąlygos tarp Šančių, Panemunės ir Centro mikrorajonų. Įrengus dviračio tako apšvietimą bus pagerintos dviratininkų saugumo ir eismo sąlygos.

Planuojamos dviračių tako rekonstrukcijos išlaidos sieks apie 2,5 mln. litų. Tiksli projekto vertė bus žinoma parengus projekto paraišką, galimybių studiją, techninį projektą ir įvykdžius viešojo pirkimo konkursus. Projektas bus finansuojamas Kauno miesto savivaldybės lėšomis (743,4 tūkst. litų) ir ES struktūrinių fondų paramos lėšomis pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programą (1,8 mln. litų).
Planuojama, kad dviračių tako Panemunė-Senamiestis rekonstrukcijos darbai turėtų prasidėti 2012 metų pradžioje, kai bus parengta galimybių studija ir techninis projektas. Šis dviračių takas yra vienas iš seniausiai nutiestų miesto dviračių takų.
Kauniečiams šis takas patrauklus ir populiarus, tačiau jau nusidėvėjęs ir dažnai sulaukiama daug priekaištų dėl tako būklės. Dviračių takas nutiestas Nemuno pakrantėje, šalia Nemuno salos, kur baigiama statyti Žalgirio arena. Artimiausiu metu planuojama, kad padidės lankytojų srautai į šią vietą, todėl atnaujintas dviračių takas leistų užtikrinti geresnį susisiekimą ekologinėmis priemonėmis.

Aušra Kriaučiūnaitė Partikienė
Bendrųjų reikalų departamento vyriausioji specialistė

P.S. rekomenduoju dėti pilną informaciją forume ir nuorodą į šaltinį. Vien tik nuoroda ilgainiui taps bevertė, nes dažnai jos nebeveikia, straipsniai išimami iš tinklapių ir t.t.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Vas 18 18:56 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Didėjantis mokesčių už taršą surinkimas - galimybė plėsti dviračių takus

2011-02-18

Penktadienį posėdžiavusi Kauno miesto savivaldybės patvirtino Kauno miesto savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos priemonių vykdymo 2010 m. ataskaitą ir aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos 2011 m. priemonių finansavimo planą.

Pagal Kauno miesto savivaldybės tarybos patvirtintą 2010 m. priemonių finansavimo planą buvo numatyta surinkti 904 tūkst. litų lėšų. Iki šių metų sausio 1 dienos surinkta daugiau kaip 1,2 milijonų litų: planuota mokesčių už taršą - 700 tūkst., surinkta - 985,8 tūkst., planuota mokesčių už valstybinius gamtos išteklius - 200 tūkst., surinkta - 199,9 tūkst., planuota mokesčių už želdinių sunaikinimą - 4 tūkst., surinkta - 39,7 tūkst.
2010 m. priemonių finansavimo plane numatyta 1,45 mln. litų išlaidų. Faktiškai iki 2011 m. sausio 1 d. panaudota 1,26 mln. Iš likučio - 510,5 tūkst. - 2011-aisias bus finansuojamos trys priemonės.

Jei šiemet lėšų taip pat bus surinkta daugiau nei planuota, Kauno mero Andriaus Kupčinsko siūlymu būtų rengiamas programos pakeitimas ir iki 0,5 mln. litų būtų skiriama dviračių takų plėtrai.

Taip pat buvo patvirtintas ir 2011 m. priemonių finansavimo planas. Pagrindinis Kauno miesto savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos finansavimo šaltinis - mokesčiai, įstatymų nustatyta tvarka mokami už teršalų išmetimą į aplinką, mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius ir mokesčiai už želdinių sunaikinimą. 2011 metais numatoma surinkti 950 tūkst. litų.

2011 m. priemonių finansavimo plano išlaidų skiltyje numatoma:

1.Išlaidos priemonėms, kuriomis kompensuojama aplinkai padaryta žala; gamtosaugos objektams projektuoti, statyti, rekonstruoti, remontuoti, eksploatuoti; aplinkos teršimo šaltiniams pašalinti - 1,052 mln. litų. Tai sudaro 72 proc. bendros išlaidoms skirtos sumos.

2. Išlaidos Savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiajai programai - 190 tūkst. litų, tai sudaro 20 proc. planuojamų 2011 m. surinkti mokesčių sumos (be praėjusių metų likučio).

3. Išlaidos kitoms aplinkos apsaugos priemonėms - Kauno miesto savivaldybės švietimo ir aplinkosauginiams renginiams, aplinkos stebėsenai (monitoringui) ir dalyvavimui tarptautiniame projekte „MERCX" - 217,7 tūkst. litų, tai sudaro 14 proc. bendros išlaidoms skirtos sumos.

Aušra Kriaučiūnaitė Partikienė
Bendrųjų reikalų departamento vyriausioji specialistė


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Lie 14 18:37 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Cituoti:
Savivaldybė rengs galimybių studiją naujai dviračių takų atkarpai Neries krantinės parke

2011-07-14

Kaunas kartu su Švedijos, Olandijos, Belgijos, Slovėnijos, Didžiosios Britanijos, Ispanijos, Danijos šalių miestais ketina įgyvendinti bendrą projektą MERCX, siekiant plėtoti bevariklio transporto sistemą miestuose.

Pagrindinis projekto tikslas - mažinti energijos vartojimą išnaudojant dviračių galimybes ir pranašumus.
Projektas bus finansuojamas iš programos „Intelligent energy-Europe". Bendras projekto biudžetas - 1 385 550 eurų (ES parama sudaro 1 039 162 eurų). Kauno miesto savivaldybės administracijos įgyvendinamo projekto dalies biudžetas - 30 732 eurų (106 025 Lt), iš jų ES parama - 23 049 eurų (79 520 Lt).

Įgyvendinant projektą ketinama parengti galimybių studiją naujai planuojamai dviračių takų atkarpai Neries krantinės parke.

Taip pat bus sukurta projekto informacinė sistema, kuri bus realizuota internete, leidžianti planuoti norimą maršrutą, įtraukiant informaciją apie miestų dalyvių esamą ir planuojamą dviračių takų infrastruktūrą, dviračių nuomos punktus, dviračių taisyklas ir kitą aktualią dviračių naudotojams ir miesto turistams informaciją.

Kaunui šiame projekte skiriamas ypatingas dėmesys, kaip miestui turinčiam dideles galimybes sėkmingai plėtoti bevariklio transporto sistemą, populiarinti dviračių naudojimą kasdien tarp miesto gyventojų ir svečių.

Miestas bus atsakingas už projekto pagrindinių idėjų ir rezultatų sklaidą Rytų ir Centrinės Europos miestams. Bus organizuota informacinė kompanija, projekto informacija platinama gyventojams išleidžiant lankstinukus.
http://www.kaunas.lt/index.php?2496194549


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Rgs 02 19:39 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Šiandien iš Mačiulio sužinojau, kad dėl kokių tai žemių problemų, stabdoma Panemunės tako rekonstrukcija. Lėšos pereina Neries krantinės-Jotvingių g. takui.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Rgs 22 21:17 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Šiandien buvo pasitarimas savivaldybėje pas Mačiulį.
1. Kuriamas atskiras fondas dviračių takų tiesimui ir remontui.
2. Turėtume gauti pririotetinį remonto sąrašą (takų lopymo)
3. Pasirodo po Viliešio tiltu paveldas prirašė apšvietimo už 600tūkst.Lt (viso 1mln.Lt), todėl užstrigo apskritai 300m tako tiesimas. Artimiausiu metu turėtų būti saugaus eismo komisijos posėdis dėl apšvietimo panaikinimo - turėtų tada pajudėti reikalai.
4. Išsakėme nuomonę, kad geriau daugiau takų, mažiau apšvietimo.
5. Išsiaiškinome dėl nuovažų į Neries krantinės taką. Dar dėl viso pikto reikėtų pasidomėti dėl žiedo vietoj sankryžos prie tilto.
Gal ir neblogai tas Mačiulis.. :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Gru 13 01:54 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Šiandien pirmą kartą buvo sukviesta dviračių takų komisija, į kurią patekau atsitiktinai eidamas pro šalį :)
Lino siūlymas (red.: P.Kero vis dėlto) pagal pririotetą pirmiausiai pažymėti Baršausko g.-Tunelio g. dviračių taką vietoj to, kad tvarkyti Smetonos al. (Smetonos al. tvarkymą atidėti).
Žiūrim ką turim:
Prikabintas failas:


Paskutinį kartą redagavo PauliusB 2011 Gru 13 15:35. Iš viso redaguota 2 kartus.
Redaguota


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Gru 13 11:58 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Buvo susirinkusi Kauno m. savivaldybės administracijos naujai patvirtinta Darbo grupė dviračių transporto plėtros klausimams spręsti.
Aš ten esu nuo LDB, Arūnas Rutkauskas nuo VšĮ "Dviratai". Paulius atsitiktinai pakliuvo į posėdį kažkur eidama pro šalį.
Svarstėme 2012 m. darbus ir prioritetus.
1. Siūlymą dėl K.Baršausko-Tunelio g. dviračių tako (realiai juostos ant esamų šaligatvių) nužymėjimą/sutvarkymą pateikė Kauno m. savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo sk. vedėjas Paulius Keras. Aš jam pritariau, nes tai pati nuožulniausia Kauno įkalnė, kuria patogu užkilti į šlaitus ir spec. plane pažymėta kaip magistralinis takas. Deja, nepatogumas būtų, kad reikėtų kirsti gatvę ties Dainų slėniu. Nes atvažiuojant nuo centro reikia kilti Ąžuolyno puse, kadangi šalia geležinkelio per siaura juosta, tako ten neįrengs (geležinkelio apsaugos zona). Už Dainų slėnio, nuo sankryžos su Radvilėnų pl. nebėra jokio tako/šaligatvio ir naujam nebus pinigų. Realiai tas paženklintas takas būtų kaip orientyras nenorintiems važiuoti dviračiu gatve. Kas važiavo ir važiuos gatve, tiems dzin. Visa tai planuojama kaip kosmetinis pataisymas, gero talko įrengimui ten neskirta lėšų.
2. A. Smetonos al. dviračių-pėsčiųjų taką (iki žiedo prie šilo pradžios) reikėtų rekonstruoti iš esmės, nes danga bloga, nėra nuolydžių lietaus vandeniui ir kt. kas važiavo visi žino, todėl dažniausia žmonės važiuoja gatve. Nebent šeimos su vaikais kratosi tuo taku vengdami mašinų. Lėšų esminei rekonstrukcijai 2012 m. ten nėra, kosmetiškai nieko realaus nepadarysi, todėl geriau nieko nedaryti.

Kiti nagrinėti klausimai.
3. Kauno m. savivaldybė planuoja aplikuoti į Susisiekimo ministerijos konkursą dėl susisiekimui skirto tako įrengimo, kuriame būtų panaudota daug inžinerinių ir techninių sprendimų. Pasirinkta atkarpa nuo Eigulių-Kalniečių pro Žaliakalnį iki centro.
Svarstymai, ar iš Sukilėlių pr. važiuoti per viaduką į Utenos g. ar kirsti per Tvirtovės al. perėją. Ar įrengti dvirtakį Savanorių pr. (Juzės pusėje), ar Aušros ir P. Višinskio g. kaip numatyta spec. plane. Didžiausias galvos skausmas - kur patogiausias nuvažiavimas/užvažiavimas nuo šlaito į centrą. Spec. plane pateikta per funikulierių. Atkrenta, nes dviračius grūsti į funikulierių nepatogu, papildomai mokėti ir taip beveik niekas nevažiuoja. Kilti/leistis Žemaičių g. pavojinga, nes per siaura. Prieš keletą metų griuvęs ir atsitrenkęs į stulpelį ten užsimušė dviratininkas.
Savanorių pr. kaip variantas, gan nuožulnus. Bet retai kas važiuoja dėl judraus eismo ir mašinų išmetamos smarvės. Nėra vietos įrengti atskirai dviračių juostai nei gatvėje, nei ant šaligatvio. Numatyta įkalnės rekonstrukcija. Bus aiškiau, kai pradės daryti projektą. P. Kalpoko g. būtų neblogas variantas, bet ji nusileidžia į Jonavos g. toli nuo centro-senamiesčio ir iš ten nepatogu toliau važiuoti link centro. Apsistota ties įkalne A. Mackevičiaus g. nusileidžiant į sankryžą su Šv. Gertrūdos g. tuomet sankryžoje esančioje perėjoje tektų sukti 90 laipsnių, kirsti tą pačią g. ir vėl kirsti Šv. Gertrūdos g. išlendant prie Prezidentūros. Nuo jos važiuoti kur patogiau. man atrodo irgi komplikuotas variantas. Bet geresnio kaip ir nėra.
Kai bus rekonstruojama Parodos įkalnė, ten turės atsirasti vieta dviračių takui.

4. Didžiausias planuojamas projektas - dviračių tako įrengimas Vilijampolėje šalia Neries krantinės nuo P. Vileišio tilto iki Jotvingių g.
5. Numatyta sutvarkyti betonines dangas Nemuno krantinėje nuo Vytauto Didžiojo iki Čiurlionio tilto.
6. Kol kas strigo darbai įrengiant trumpą dviračių dviračių tako jungti tarp Santakos ir Jonavos g. (nuo 'auksinio tualeto' apatinėje Neries terasoje pralendant po tiltu ir išvažiuojant į Jonavos g. taką priešais "Undinę". Tas projektas laikinai strigo, nes kultūros paveldo biurokratai pareikalavo tako apšvietimo, kurio kaina ~600 tūkst. litų. Ta apšvietimo kaina beveik dvigubai didesnė už pačio tako įrengimą, takas kartais užliejamas per Neries potvynius, tai visas apšvietimas turi būti po žeme, jis atsidurtų po vandeniu. Eiliniai kaunietiški "paveldo" bairiai, bet visi supranta, kad čia būtų antras 'auksinis tualetas'. Kai atkabins tą dirbtinę apšvietimo dalį, gal įrengs. nes šitas projektas jau vėluoja, turėjo būti baigtas 2011 m.
7. Svarstyti dvirtakio įrengimo klausimai prie Islandijos plento. Bet tai susiję su Kauno-Vilniaus magistralės rekonstrukcija, yra pateikti savivaldybės ir dviratininkų pasiūlymai (Paulius juos teikė) dėl tako įrengimo tiek miesto, tiek Kleboniškio šilo pusėse. Kai bus parengti detalieji planai, techniniai projektai tada ir bus matyti.
8. Sudarytas esamų dvirtakių smulkaus remonto vietų sąrašas, numatyta kiek kv.m. duobių reikės lopyti, kiek tai kainuos.
9. Numatytos atskiros lėšos takų valymui, priežiūrai, šalia dvirtakių esantiems želdiniams sutvarkyti, pašalinti tuos stulpelius vidury takų. Čia jau pažanga, anksčiau tam specialiai skirtų lėšų nebūdavo numatoma.
Iki 2012 m. sausio pirmų dienų dar galima patikslinti-papildyti siūlomų smulkių darbų, reikalingų remonto vietų sąrašą.

Visa tai dar turės patvirtinti Kauno m. taryba svarstant 2012 m. biudžetą.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.150s | 15 Queries | GZIP : Off ]