Lietuvos dviratininkų bendrija

Forumas
Dabar yra 2024 Kov 19 06:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2011 Gru 13 23:50 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Mažiausias nuolydis yra Savanorių pr. arba Kalpoko g. Savanorių pr. yra ne tik dviračių tako problema, bet ir pėsčiųjų - jis ten per siauras. Rekonstrukcijos metu (kuri neaišku kada bus) reiktų prašyti, kad atrėžtų dalį gatvės ir atribotų vienaip ar kitaip fiziškai, atitvarais arba borteliais. Joje šiaip ar taip 4 juostos niekaip nesusidaro. Dar pusę velnio būtų Benediktinų g., bet nuokalnė ten per stati ir asfaltas per prastas, šalikelėj stovi automobilių nemažai.
Kalpoko g. taip pat stovi automobiliai, yra nemažai duobių ir ji neparanki važiuojantiems į centrą.
Siūlau prašyti, kad kolkas Kalpoko g. uždraustų auto statymą, o vėliau gal ir dviračių juostas abiejuose pusėse padaryti.

Beje, žemyn besileidžiantiems tako plotis saugumo vardan turėtų būti keliskart didesnis nei aukštyn kylantiems. Besileidžiant Savanoriais man reikia vos ne pusės juostos, sakyčiau 2,5-3m, tad faktiškai jei jau prašyti, tai, kad automobiliams paliktų tik po vieną juostą, o visa kita - dviratininkams ir pėstiesiems.

Gal kas žinote kaip sprendžiamos stačių nuokalnių problemos? Kokie yra saugūs greičio gesinimo būdai? Nekalbu apie vatą :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Gru 14 10:01 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Saugiausias būdas yra pasirinkti saugų greitį (kuris privalomas ir dviračiams) ir pagal paskirtį naudoti stabdžius. Ar norima, kad būtų įrengtos greitojo nusileidimo trasos?
Dėl P. Klapoko g. parkavimo uždraudimo atrodo nepagrįsta ir pretenzinga. Ten paprasčiausia berods C kategorijos gatvė, nelabai judri ir nestati, jokių problemų minti į viršų ar į apačią. Vien privatūs gyvenami namai, nėra jokių įstaigų. Gatvė tikrai neužparkuota, danga kaip eilinės Kauno gatvės. Daug namų yra kaip kregždžių lizdai šlaituose, net be savo kiemų. Žmonės pasistato vieną kitą mašiną prie gatvės. Daugybę kartų ten važiuodamas nemačiau jokių problemų.
P. Kalpoko g. sankryžoje su Jonavos g. nusileidus dviratininkams saugiausia sukti tik į dešinę, nes važiuojama dalimi sukti į kairę, kertant po 3 juostas kiekviena kryptimi tikrai nesaugu, eismas intensyvus. Ta pati situacija, kad įsukti į R. Kalpoko g. patogu tik nuo centro, nes atvažiavus nuo Kleboniškio tikrai nesaugu sukti dešinėn per 6 eismo juostas.
Todėl atrodo tinkamiausia vietiniam susisiekimui, ne kaip magistralinis užkilimas į šlaitą.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Gru 14 10:36 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Lėtojo nusileidimo norima: http://hembrow.blogspot.com/2011/11/spe ... -path.html
Dar pasitikrinsiu dėl Kalpoko g., nes regis pastaruoju metu ir taip nemačiau ten auto. Galbūt jau uždrausta.
Geriau nesiūlyti kirsti Jonavos g., o nuvesti taką pro Senukus iki Pilies žiedo su reguliuojama perėja. Pakeliui yra kelios perėjos, jei kas sugalvotų kirsti.
Atvažiavus nuo Kleboniškio, reikia pėsčiųjų perėjos, nes kolkas nėra ties Kalpoko g.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Gru 18 01:04 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Pravažiavau vakar visus įmanomus variantus ir vis dėlto Aušros takas šalia funikulieriaus, kurį pasiūliau per posėdį yra pats geriausias susisiekimui su centru. Per visą tako laiptų ilgį įrengtas siauras ruoželis dviračio stūmimui. Galbūt tik reikėtų apribojimo, kad ratas nenuslystų už ruoželio ribų. Taip pat yra puikus apšvietimas. Belieka pažymėti kelią iki tako (iš centro ten reikia važiuoti per kiemus - todėl ir niekas nežino šio tako), o pačio tako stačiausią dalį, prasidedančią privažiavus nuo funikulieriaus, pažymėti kaip pėsčiųjų, nes ten tik stumtis teišeina. Labai abejoju ar verta ją daryti nuvažiuojama. Jei gerai nepažymėti, tai kas nors gali sugalvoti nusileidinėti nenulipęs nuo dviračio ir tai baigtųsi liūdnokai :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Gru 18 14:49 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Architektai pateikdavo tokį pavyzdį, kur geriausia daryti šaligatvį per veją. Viską užsėji - tada žmonės ištrypia jiems patogiausius takus. Ant jų geriausia padaryti šaligatvį. Jei šaligatvis šone, vistiek žmonės trypia savo takus per purvyną, nes jiems taip patogiau. Panašiai reikėtų daryti su dviračių takais - pirmiausiai juos įrenginėti ten kur nusistovi srautai.

Svarbu pats privažiavimas prie nusileidimo nuo šlaito. Aušros tako laiptai kaip variantas yra pasiūlytas visose Kauno dvirtakių schemose, bet taip ir neprigijo. Kaip neprigijo dviračių maršrutai pačia Aušros g. ir gretima P.Višinskio gatvėmis dėl didelio eismo, ir kad išvažiuojama į judrią K.Petrausko g. Pačiose Aušros ir Višinskio g. net kažkokie takai berods buvo (bent jau schemose), bet realybėje jų nėra. Patys Aušros laiptai neblogi, bet ir nuo šlaito, ir nuo centro privažiavimai dviračiu nepatogūs, todėl niekas jais ir nesinaudoja.

Savaime nusistovėjęs srautas yra nuo KTU/Studentų g. pro Ąžuolyną ir žemyn-aukštyn Parodos g. (kurią ir pats puikiai žinai). Nes visomis kryptimis iš miegamųjų rajonų patogu atvažiuoti iki Ąžuolyno tako ir juo iki Parodos g. Nusileidimas pusė bėdos, pėsčiomis stumiant dviratį arba minant šaligatviu arba gatve, kaip kas pajėgia. Ir apačioje papuoli tiesiai į Laisvės al.

Savanorių pr. užkilimas tarp dviratininkų irgi nepopuliarus dėl to, kad iš viršaus iki jo atvažiuoti yra nepatogu dėl judrių gatvių ir sankryžų, nusileidus papuolama tiesiai į judrią sankryžą.

Kuo daugiau įvairių galimybių nusileisti nuo šlaito skirtingose vietose, tuo geriau. Galima pasirinkti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Gru 19 02:12 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Ką reiškia neprigijo? Žmonės tiesiog nežino apie Aušros taką. Iš kur jame srautai bus, jei niekas ten jų nenukreips? Pats juk sakai, kad puikus pavyzdys takas į Lampėdžius. Yra patogi infrastruktūra - yra ir dviratininkų. Minėti privažiavimai turi visas galimybes tapti patogiais ir tam nereikia didelių investicijų.
Višinskio g. niekas nevažinėja todėl, kad vienoje juostoje neįsitenka automobiliai ir dviračiai. 1,5 metų važinėdavau pro ten ir toliau pro Žemaičių kalną į darbą centre - pastoviai būdavau pypinamas, kad praleisčiau. Rinkdavausi kaip ramesnio eismo gatvę (dėl 40km\h apribojimo) vietoj Savanorių pr. Jeigu būčiau čiainikas ir turėčiau pasirinkimą - vietoj pavojingos Žemaičių g. mieliau leisčiausi saugiu Aušros taku. Beje, yra dviratininkų kurie naudojasi funikulieriaus paslaugomis. Dviračio gabenimas kainuoja 1Lt.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Gru 23 12:06 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Šnekėjau su funikulieriaus operatoriumi - jie neskaičiuoja ir negali pasakyti kiek perkelia dviračių - eina toks pats 1Lt bilietas kaip ir žmogui. Sakyčiau brungiai ima. Siūlau LDB vardu paprašyti pradėti skaičiuoti keleivių su dviračiais kiekį. Manau geriausiai netiesiogiai, o per savivaldybę.

PauliusB rašė:
2. Rekonstruotoje Čečėnijos aikštejė (kurios darbų pabaiga numatoma 2011m. gale) bus "įrengtos aikštelės riedlentininkams, riedutininkams ir dviratininkams".
3. Prie Lampėdžių bus nutiesti pėsčiųjų takai, kurių pusė pločio bus skirta dviratininkams.
2 ir 3 iš čia: http://www.scribd.com/doc/46701934/Kaun ... -ataskaita

Nebus 2, šiandien šnekėjau su rangovais - nenumatyta projekte.
Reiktų dar pažiūrėti ar nutiesė 3, niekaip neprisiruošiu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Gru 30 17:44 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Netyčia aptikau spalio mėn. Init TV reportažą apie dviračių takus Kaune: http://www.youtube.com/watch?v=QVC1YwSfn-Y :)
Tarp kitko, su šita žurnaliste galima sakyti esu pažįstamas, galima būtų paprašyti apie KET reportažą padaryti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Vas 17 17:53 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Cituoti:
TARYBOS POSĖDŽIO, VYKSIANČIO VASARIO 23 D., DARBOTVARKĖ

15. Dėl Kauno miesto dviračių takų įrengimo, priežiūros ir remonto 2012-2013 metų programos patvirtinimo (TR-30)
http://kaunas.lt/index.php?753229186


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Lie 10 10:48 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
  • Parodos kalnas turės dviračių taką.
  • Rekonstruojamas Panemunės tiltas turės dviračių taką, su užkilimu nuo Ž.Šančių tako.
  • Artimiausiame tarybos posėdyje planuojama patvirtinti ir kreiptis dėl ES paramos įrengiant 600 metrų dviračių taką su apšvietimu po Vileišio tiltu, netoli Kauno pilies. Preliminari projekto vertė - 0,65 mln. litų, iš jų savivaldybės lėšos - 106 tūkst. Lt.

Neaišku ar Radvilėnų pl. bei Basanavičiaus g. turės dviračių taką - tęsiu susirašinėjimą su Pakalniškiu, kad sužinočiau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.044s | 15 Queries | GZIP : Off ]