Lietuvos dviratininkų bendrija

Forumas
Dabar yra 2024 Kov 19 05:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2012 Lie 11 11:10 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Tai vis dėlto nori daryti labai brangų ir nereikalingą dviračių tako apšvietimą po Vileišio tiltu? Tas apšvietimas pradžioje atrodė kaip kultūros paveldo darbuotojų kliedesys ir pinigų plovimo priemonė. Žiūriu kliedesys jau virsta "kūnu" ir antru "auksiniu tualetu" Kaune.
Tako projektas vėluoja jau antri metai, apšvietimo kaina tokia pat, o gal net didesnė už dviračių tako kainą. Laaabai įdomu, reikės pasidomėti...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Lie 12 18:58 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Kone visi atsakymai čia: http://transliacija.kaunas.lt/video/Pla ... 40283575_1 (spausti ant nuorodos "13 TR-443 Dėl pritarimo projekto „Dviračių ir pėsčiųjų tako įrengimas po P. Vileišio tiltu“ paraiškos rengimui ir teikimui Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansinei paramai gauti")


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Rgs 28 19:50 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Šiandien Linas ir aš su savivaldybės atstovais apžiūrėjome kas buvo nuveikta šiais metais ir ką dar būtų galima nuveikti vėliau. Važiavome nuo Dariaus ir Girėno paminklo į Radvilėnų pl., sukome į Basanavičiaus al., tada Taikos pr. ir Draugystės parko - Kleboniškio taku. Tiek įveikėme per pusantros valandos ir ten baigėme. Prisižiūrėjome ir darbo broko: sumaišyti ženklai (pėstieji su dviratininkais vietomis), keliose vietose horizontalus ženklinimas prieštarauja vertikaliam, pvz. nupaišytas ant pėsčiųjų zonos. Žadėjo pataisyti.
Kai kurie takai nuvalyti nuo žemių vietomis atrodo puikiai, ypač pasidžiaugėme Panemunės dviračių tako praplatėjimu.
Mano pasiūlymu turėtų būti padoriai pažymėtas dviračių takas Kleboniškio miške, Briedžių take, nes dabar važinėja automobiliais kas kaip nori ten.
Beje, buvo užsiminta, kad Sukilėlių gatvėje galvojama atimti vieną juostą ir daryti dviračių taką, atskirtą troleibusų stulpais.
Dėl Raudonvario pl. - ten kažkada (vis nukelinėjama) bus gatvės rekonstrukcija ir stačių nuovažų turėtų nebelikti.
Daugiau gal Linas pridurs.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Rgs 29 10:42 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Neturiu daug pridurti, tik norą kad greičiau tobulėtume ir kad elementarūs darbai būtų dirbami ne atbulomis rankomis. Matant tokį atmestinį darbą, kai ženklas pakabintas atvirkščiai, horizontalus ženklinimas nesutampa su vertikaliu, noriu tik keiktis - kaip už tokius darbus galima mokėti iš mokesčių mokėtojų kišenės? Ar buvo tikrinta priimant atliktus darbus? Kada bus ištaisyta?

Mums labiausiai pritrūko kompanijoje Miesto tvarkymo skyriaus atstovo, kurie dažniausia yra rekonstrukcijų projektų užsakovai ir priėmėjai. Stengsimės, kad kita išvyka būtų kartu su Miesto tvarkymo skyriumi.

Jei Taikos pr., P.Lukšio ir V.Krėvės g. būtų sutvarkyti šaligatviai šalia dvirtakių, jie būtų patogūs naudoti. Nes dabar dvirtakis daug geresnis už šaligatvį greta (kuris visai apleistas), ir visi eina dvirtakiu. Minėtose gatvėse praplatinus ir sutvarkius šaligatvius jau būtų patogu ir saugu jais naudotis dviratininkams (tiems, kurie nevažiuoja gatvėmis) ir pėstiesiems.

Inga iš savivaldybės sakė, kad Kleboniškio miške sugadintam takui (tas populiarus asfaltuotas ratukas miške) reikia didesnio remonto. Nes į pelkę susėdęs pagrindas, stipriai per miško valymus sugadinta danga. Pakloti naujai dangai pirmiausiai reikia pakelti ir atnaujinti pagrindą. Gal kitais metais įtrauks į darbų sąrašą.

Mano noras ir tikslas - kad dviračiams sąlygos gerėtų daug sparčiau, nei dabar. Nes su tokiais tempais nesulauksime didesnės pažangos savo gyvenime.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Rgs 29 20:39 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
O kaip baigėme kalbą apie Taikos pr.? Mano manymu galima būtų įrengti TEO pusėje dviračių takus, nes ir vietos yra ir šiaip daug kas važinėja šaligatviais. Pradžioj, kad ir ant šaligatvio nubrėžti protingai, vėliau įrengti šalia atskirą. Bet būtinai nužeminti bortelius prieš tai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Spa 29 23:48 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Ketinama įrengti 2km naujų dviračių takų rekonstruojant Verkių ir Prancūzų g.: http://kaunas.lt/index.php?3391184582
Iki lapkričio 10d. laukiama pasiūlymų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Lap 26 15:41 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Kauno miesto meras: „Dviračių takas ant Parodos kalno – būtinas!“
2012-11-23
http://kaunas.lt/index.php?4228696081

Dalis šiuo metu rekonstruojamos Parodos gatvės šaligatvio turi būti skirta dviračių takui. Šią idėją paversti realybe siekia Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.

„Kauno dviratininkų bendruomenė jau nekartą yra atkreipusi dėmesį į tai, kad Parodos gatvėje galėtų būti įrengtas ir dviračių takas. Pritariu dviratininkų pasiūlymui ir, kol dar yra galimybė koreguoti Parodos gatvės rekonstrukcijos techninį projektą, reikia tuo pasinaudoti", - teigė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.

Parodos gatvės rekonstrukcijos techniniame projekte nebuvo numatytas dviračių takas. Norėdamas įtikinti, kad dviračių takas šioje vietoje reikalingas ir gali būti saugus, miesto vadovas A. Kupčinskas susitiko su Parodos gatvės rekonstrukcijos projekto autoriais, Kultūros paveldo departamento Kauno skyriaus atstovais, gatvės rekonstrukcijos darbus atliekančiais rangovais ir techniniais prižiūrėtojais.

„Susidūriau su nenoru, kad šioje vietoje būtų įrengtas dviračių takas. Išgirdau keletą paaiškinimų, kodėl takas negali būti įrengtas, tačiau manęs tai visiškai neįtikina, nes pačiam daug kartų teko kilti ir leistis Parodos kalnu. Projektuotojai tvirtina, kad įkalnė yra per daug stati ir pavojinga dviratininkams, ypač tiems, kurie mėgsta greitį. Tačiau atidžiau pastudijavus vietovės techninius duomenis, matyti, kad ištisinis 10 procentų nuolydis fiksuojamas tik vienoje įkalnės vietoje. Kitur nuolydis mažesnis ir siekia apie 7-8 procentus", - aiškino meras A. Kupčinskas.

Projektuotojų teigimu, jeigu ištisinis įkalnės nuolydis yra ne didesnis nei 4 proc., jokių greitį mažinančių elementų nereikia. Nuolydžiui siekiant 10 proc., tokius elementus būtina įrengti kas 30 m. Diskutuojant buvo pasiūlyta tokiame įkalnės ruože įrengti stulpelius. Miesto vadovo nuomone, tai ne itin vykęs pasiūlymas, nes patys stulpeliai gali kelti pavojų nuo kalno riedantiems dviratininkams.

„Europos miestuose esu matęs specialiai dviratininkams pritaikytus apvažiavimo vartelius (žr. po tekstu esančią vizualizaciją - red.). Jie lengvai varstosi į abi puses, ir greitį sulėtinęs dviratininkas nesunkiai tarp jų išvingiuoja, o jeigu kiek užkliūna, varteliai lengvai prasiveria. Tai visiškai saugi ir tikslą pasiekianti priemonė. Projektuotojams pasiūliau išanalizuoti šį variantą. Labai tikiuosi, kad pavyks rasti problemų sprendimus ir šioje gatvėje turėsime taką dviratininkams", - vylėsi Kauno miesto meras.

Toje Parodos gatvės pusėje, kur planuojama įrengti dviračių taką, šaligatvį nuo važiuojamosios dalies skirtų 1 m aukščio atitvarai. Nelaimės atveju jie ne tik sustabdytų dviratį, bet ir neleistų dviratininkui nukristi į važiuojamąją kelio dalį. Taip pat ketinama dviračių taką nuo pėsčiųjų zonos atskirti paklojant rausvas šiurkštaus paviršiaus šaligatvio plyteles. Dviračių takas būtų įrengiamas iš gatvės pusės.

„Žodinėje diskusijoje paveldo apsaugos specialistai neprieštaravo, kad būtų atsisakyta greta gatvės bortų dėti granitinius elementus, kad dviračių taką nuo pėsčiųjų zonos skirtų kito atspalvio šiurkštaus paviršiaus plytelės. Dar reikės rasti sprendimą dėl vieno įkalnėje esančio namo laiptų, kurie užima didelį šaligatvio plotą ir išsiaiškinti , kiek maksimaliai nuo gatvės būtų galima atitraukti hidrantus, prie kurių, kilus gaisrui, galėtų patogiai prisijungti priešgaisrinės apsaugos tarnybos automobiliai. Dviračių takas planuojamas senoje, kultūros paveldo apsaugos saugomoje gatvėje, todėl kai bus rasti visi sprendimai, patikslintą projektą derinsime su Aplinkos ministerija", - pasakojo Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Viešųjų ryšių poskyrio informacija


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Lap 27 12:54 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Cituoti:
Projektuotojų teigimu, jeigu ištisinis įkalnės nuolydis yra ne didesnis nei 4 proc., jokių greitį mažinančių elementų nereikia. Nuolydžiui siekiant 10 proc., tokius elementus būtina įrengti kas 30 m.

Pirmą kartą girdžiu, kad Lietuvoje yra kažkokie reikalavimai dviračių greičio mažinimams nuolydžiuose. Norėčiau pamatyti kur tai surašyta, nes įtariu išsisukinėjimą ir niekų kalbėjimą.
Pats reikalavimas gana logiškas, nes nereikia dviratininkui leisti įsilėkti, jei žemiau yra pavojingas posūkis. Tik realizuojamas jis nebūtinai varteliais, o gali būti taikomi elementarūs vizualiniai susiaurėjimai, kad greitis mažėtų ne iki 0kmh, o tik iki 20kmh.
Primenu, kad 12 kmh yra minimalus greitis, kuriuo važiuojant dar įmanoma išlaikyti trajektoriją. Mažiau 12kmh dviratininkas tampa pėsčiuoju.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Lap 27 14:40 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Niekur nerandu Kupčinsko pasiūlyto varianto ar jo pavadinimo. Kaip tie vartai praktiškai veikia man labai įdomu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Lap 27 20:34 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Pauliau, skaityk originalų straipsnį, ten pavaizduota. Juk ir tekste parašyta: (žr. po tekstu esančią vizualizaciją - red.)
Nemanau, kad verta ieškoti Kupčinsko matyto įtaiso originalo, nes tikėtina, kad tai bus kokia nors britiška kvailystė. Jei nori ieškoti – rašyk „cyclist dismount“.
Čia paskutinė nuotrauka neblogai iliustruoja greičio mažinimo įtaisą: http://crapwalthamforest.blogspot.com/2 ... e-hub.html


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.026s | 15 Queries | GZIP : Off ]