Lietuvos dviratininkų bendrija

Forumas
Dabar yra 2019 Gru 16 05:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2012 Lap 27 20:52 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Eduardai, kažką ne taip supratai. Čia ne dismount'as - o varteliai besidarinėjantys, jei juos netyčia užkliudai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Lap 27 21:53 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Tie varteliai yra užtvaro pakaitalas. Negana to, jie veiks daugiausiai pusmetį, o po to bus nulaužti ir teliks stulpai. Tie stulpai siaurins ir taip siaurą pravažiavimą.
Per 600 Olandijoje pravažiuotų kilometrų tokių vartelių niekur nemačiau. Pasiskaityk atsiųstą knygą, pamatysi kaip dviratininkų prilėtinimo reikalus sprendžia profesionalai.
Štai viena 2 dviračių takų sankryžos iliustracija:
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: Greičio mažinimo kalneliai nuokalnėje prieš sankryžą
Greicio_mazinimo_kalneliai.jpg
Greicio_mazinimo_kalneliai.jpg [ 79.64 KiB | Peržiūrėta 12161 kartus(ų) ]

Per tuos kalnelius malonu pravažiuoti iki 30kmh greičiu. Važiuojant greičiau mesteli kaip reikiant.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Lap 28 13:17 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Šiandien pas merą buvo pasitarimas kita tema, kalbėta ir apie Parodos kalno dviračių taką. Nuolydžiai ten dideli ~8-9 laipsniai. Bet esmė, kad Parodos gatvės rekonstrukcijos projektas jau beveik baigtas, vyksta baigiamieji darbai ir tuoj paleis eismą. Todėl jokių naujų statybų, kalnelių-bangelių ir pan. nenusimato. Beje, tokios žemiau nuotraukoje bangelės greitoje nuokalnėje irgi gali pasitarnauti kaip tramplynas, po kurio nusileisi per priekį ant galvos. Saugiai pristabdyti galima ir be tramplyno, nes labai aiškiai matosi tako-šaligatvio susiaurėjimas. Iki šiol toje gatvėje (ir daugybėje Kauno gatvių nuokalnėse) dviratininkai naudojosi dviračio stabdžiais be jokių bangelių ir vartelių ;-)

Svarbiausia, kad nebus jokių stulpelių, vartelių ir kt. pavojingų kliūčių take. Pagal esamas ten fizines sąlygas ir galimybes (šaligatvis labai susiaurėja, siauroje vietoje yra keli išvažiavimai iš kiemų) bus tik įrengtas "pėsčiųjų-dviračių" ženklas, kad įteisinti tuos, kurie bet kokiu atveju kyla į kalną šaligatviu. Nes visada bus dalis dviratininkų, kurie kils ir leisis gatve.
Pasiūlėme, kad būtų stop juosta, įspėjamieji ženklai "Atsargiai dviratininkai" prie tų keleto išvažiavimų iš kiemų. Manau, kad negausūs vietiniai gyventojai gerai žino kertantys judrų dviračių taką ir greitai įpras saugiai išvažiuoti į gatvę.

Ten nėra nieko dramatiško ir nereikia to sukurti su perteklinėm "priemonėm" ;-) Teisiškai dėl nuolydžio ir pločio ten negalimas normalus dviračių takas ir gal net nebūtinas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Vas 26 10:00 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Cituoti:
Ar Kauną apraizgys dar du dviračių takai?

Jei nekils kliūčių, dar šiemet Kaune atsiras du nauji dviračių takai. Ateinantį ketvirtadienį miesto taryboje bus tvirtinama miesto dviračių takų įrengimo, priežiūros ir remonto darbų sąmata, viršijančią 4 mln. litų.

Vienas numatytų projektų – beveik 600 metrų ilgio dviračių ir pėsčiųjų tako prie P. Vileišio tilto (buvęs Vilijampolės) įrengimas ir apšvietimas. Kaip teigė savivaldybės Aplinkos skyriaus vedėja Radeta Savickienė, šiuo metu jau atrinktas projekto rangovas, tad darbai prasidės sulaukus palankesnių oro sąlygų – kai nešals ir nesnigs.

Šio projekto vertė – daugiau nei 600 tūkst.litų. Didžioji jo dalis finansuojama ES lėšomis – iš struktūrinių fondų atkeliaus net 488 tūkst. litų. Likusią dalį pinigų savivaldybė skolinsis.

Numatyta, kad šis takas sujungs Nemuno krantinės, Jonavos gatvės ir Raudondvario plento dviračių ir pėsčiųjų takus. Prie trijų metrų pločio dviračių ir pėsčiųjų tako žadama pastatyti 29 keturių metrų aukščio šviestuvus.

Naujas dviračių takas šį rudenį taip pat turėtų sujungti Neries krantinę ir Jotvingių gatvę Šilainiuose. Planuojama, kad jo vertė sieks net 2,2 mln. litų. Šiam tikslui 1,75 mln. litų numatyta iš ES struktūrinių fondų, o likusiems darbams savivaldybė ims paskolą.

Palei pusšešto kilometro dviračių taką ties Neries parku ketinama įrengti vieną-dvi poilsio aikšteles su dviračių stovais, pastatyti suoliukų.

„Netrukus bus aiškus šio projekto rangovas, šiuo metu vertinamos paraiškos. Renkamės iš 8 kandidatų. Tikimės, kad iki metų pabaigos abu projektai bus pabaigti, nors rangos sutartis galioja iki 2014 metų liepos mėnesio”, – sakė Aplinkos skyriaus vedėja R. Savickienė.

Anksčiau savivaldybė skelbė, kad takas prie P. Vileišio tilto dviratininkams bus atidarytas jau šią vasarą. Savivaldybėje stringa ir kiti darbai, susiję su dviračių takais – dar pernai planuota, kad bus parengti Eigulius ir Žaliakalnį bei Baršausko ir Girstupio gatves jungiančių takų techniniai projektai.

„Techninių projektų rengimas tebevyksta, nes iškilo sunkumų. Vienoje atkarpoje neišsitenka pėsčiųjų ir dviračių takai. Sudaryta darbo grupė iš savivaldybės specialistų, policijos ir dviratininkų, kurie aiškinsis, kaip problemą išspręsti“, – sakė R. Savickienė.

Šiuo metu Kauno miestą raizgo maždaug 50 km ilgio dviračių takų tinklas. Jį sudaro 9 takai, vedantys pagrindinėmis miesto gatvėmis, parkais, upių pakrantėmis.
http://kauno.diena.lt/naujienos/miestas/ar-kauna-apraizgys-dar-du-dviraciu-takai-479718


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Lap 13 10:53 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Mano laiškas Kauno savivaldybei dėl naujai nutiesto dviračių tako po P. Vileišio tiltu ir jame pastatytų atitvarų.
------------------------------------------------------------------------------------------
Laba diena,

Džiaugiamės ir sveikiname su naujo tako atidarymu po Vilijampolės P. Vileišio tiltu. Tikiuosi, jis greita taps populiarus dviratininkų ir pėsčiųjų tarpe. Tad neišvengiamai kils konkurencija dėl vietos take.

Tačiau vieną aspektą rekomenduoju skubiai ištaisyti, kad geras darbas nebūtų sugadintas. Turiu omeny atitvarus abipus tako ant nusileidimo.

Jų pastatymas netinka dviračių takui ir blogina saugumą.
Tie aptvėrimai susiaurino taką mažiausiai po 0,5 m iš kiekvienos pusės, nes dviratininkai vengdami užkliūti už atitvaro, pasislinks į tako vidurį. Jei reikės prasilenkti dviems dviratininkams, jie važiuos centrine tako dalimi. O kur dingti šalia esantiems pėstiesiems, kurių ten bus daug?

Tą aiškiai demonstuoja jūsų pasivažinėjimo nuotraukos.
http://kaunas.kasvyksta.lt/2013/11/12/o ... mage-57318

11-13 nuotraukoje visi važiuoja pasislinkę arčiau tako centro, vengdami atitvarų. O 14 nuotraukoje Laima jau matosi ramiai važiuojanti tako pakraščiu, kur nėra atitvaro

Šie atitvarai pablogina visų tako naudotojų saugumą, ypač dviratininkų. Jei nebūtų šių atitvarų, dviratininkai gali ramiai riedėti pačiu tako pakraščiu, taip išnaudodami visą tako erdvę ir ją praplėsdami. Ypač kai reikės prasilenkti su kitais dviratininkais, pėsčiaisiais, vaikais, šunų vedžiotojais ir kitas tako naudotojais, vienu metu esančiais šiame take.

Tokių atitvarų nėra daugiau nei viename Kauno take ir labai gerai. Pavyzdys yra šalia esantis toks pats takas prie Kauno pilies. Ten lengvas pakilimas ir nusileidimas į šlaitą vienodas, kaip naujame take. Man asmeniškai daug kartų teko važiuoti pačiu pakraščiu ar net išvažiuoti iš tako dėl pėsčiųjų, vaikų, ir kt. Nėra atitvarų - nėra problemų.


Būtų liūdna, jei pasikartotų istorija su "apsauginiais" geležiniais stulpeliais dviračių takuose. "Prireikė" atviro kaukolės lūžio su 3 mėn. koma, daugybės raktikaulių lūžių, kitų sunkių ir skaudžių sužalojimų į šias "apsaugas". Tris metus teko įtikinėti savivaldybę, 2 bevariklio transporto komisijos rekomendacijos ir aptarimai, 1 Saugaus eismo komisijos sprendimas, kol tie stulpeliai buvo pašalinti. Dabar visi važiuoja ramiai saugiai ir baigia pamiršti šituos pavojus.


Linkiu kuo greičiau pašalinti šituos atitvarus ir niekur jų nenaudoti dviračių takuose, nes tai kelia didelę grėsmę saugumui ir sveikatai visiems judantiems šiame take.


pagarbiai,
Linas Vainius
Bendrija "Atgaja"
projektų koordinatorius


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Lap 13 11:10 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Labai geras ir tikslus laiškas. Dar pridėk, kad tie atitvarai kuo puikiausiai gali būti panaudoti kaip dviračių stovai išmėtant juos po visą miestą – mokyklas, bibliotekas, savivaldybę, etc. Jie turėtų būti pastatyti kuo arčiau įėjimo, ne toliau nei 50 metrų nuo jo, kad būtų pakeliui nuo atvykimo maršruto iki įėjimo ir nereikėtų daryti bereikalingo lanko.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Lap 14 10:26 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Atsakymas dėl tvorelių atsiradimo naujame Kauno dviračių take. Laukite jų daugiau kituose takuose.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Takas skirtas dviratininkams ir pėstiesiems. Todėl juo judėti reikia atsargiau nei atskirame dviračių take be pėsčiųjų.

Tvorelės įrengtos eismo dalyvių saugumui. Jos taip pat yra reikalaujamos normatyviniuose dokumentuose, kai šlaito aukštis viršija 3 metrus.
Šis reikalavimas numatytas kelių techniniame reglamente skirsnyje apie dviračių takus (2001 m. gruodžio 18 d. Nr. 603/456, STR 2.06.03:2001). Tuo vadovaujantis jos ir buvo suprojektuotos.

2012 metų spalio 10 d (jau po tako projekto parengimo) buvo patvirtintos dviračių takų projektavimo rekomendacijos. Jose reikalaujama projektuoti tvoreles, kai šlaito aukštis yra 1,5–2,0 m, todėl ateityje tvorelių tiktai daugės. Žinoma tvorelės bus įvairios. Šiuo atveju tvorelių tipas buvo griežtai nurodytas Kultūros paveldo departamento ir kitokių tvorelių nebuvo
galima suprojektuoti.

Taip pat dėl esamo sklypo apribojimų, teko gana maža kreive užsukti taką atkarpoje, kur ir išilginis nuolydis yra didžiausias. Tvorelės duoda ir vizualinį geresnį suvokimą apie trasoje atsirandančią kreivę ir gelbsti nuo nuvažiavimo nuo aukšto šlaito. Tvorelės skirtos ir pėsčiųjų apsaugojimui nuo nuvirtimo nuo šlaito.

Pagarbiai,
Projektų direktorius
Andrius Sirtautas
UAB "Plentprojektas"
Gedimino pr. 41-1, Vilnius
tel. +370 5 2791584
fax. +37052127941
mob. tel. +37067701914
www.plentprojektas.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Lap 14 20:21 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Kov 10 19:55
Pranešimai: 9
Logika? Ne negirdėjau.
Jau geriau nuvažiuočiau tuo šlaiteliu žemyn negu kalčiau į atitvarą...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Lap 14 23:30 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Tame pačiame STR'e yra ir kitų punktų:
Kodas:
104. Galima rengti bendrus dviračių ir pėsčiųjų takus, išskyrus atvejus, kai:
104.1. daug saugotinų pėsčiųjų (vaikai, seni ir su negalia žmonės);
104.2. bendri takai gali sukelti konfliktus tarp dviratininkų ir pėsčiųjų (autobusų stotelių, parduotuvių zonos ir pan.);


Kažin kodėl jų nesilaikoma?

O apsauginės tvorelės visai neprivalo būti palei pat taką, nes tada lieka neišlaikyti kiti parametrai. Pvz. atstumas nuo tako iki vertikalių kliūčių.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014 Vas 27 22:20 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Ir dar viena džiugi naujiena:
Cituoti:
A.Kupčinskas: siekiame, kad dviračiai taptų kasdiene kauniečių susisiekimo priemone
2014-02-27

Dviračių takų tinklo ilgis Kaune sieks 150 kilometrų, o dviračius daugelis kauniečių naudos ne tik kaip laisvalaikio, bet ir kaip kasdienio transporto priemonę. Tokius strateginius tikslus užsibrėžę Kauno miesto vadovai nuosekliai dirba, kad šie siekiai virstų realybe.

Šį ketvirtadienį Kauno miesto taryba patvirtino šių metų dviračių takų įrengimo, priežiūros ir remonto programą. Daugiausia dėmesio ir lėšų bus skirta dviračių takų infrastruktūros gerinimui: jų remontui ir priežiūrai bei naujo tako „Neries krantinė - Jotvingių gatvė" įrengimui.

„Strateginiuose miesto planuose numatyta, jog dviračių takų tinklas Kaune turėtų siekti 150 kilometrų. Šiais metais rengsime techninius projektus, kad per naująją ES finansinės paramos perspektyvą mes galėtume kuo labiau priartėti prie šio skaičiaus, - pabrėžė Kauno meras Andrius Kupčinskas. - Dviračius turi kas trečias kaunietis. Mūsų tikslas - kad dviračiai būtų naudojami ne tik laisvalaikiu, bet ir taptų kasdiene kauniečių susisiekimo priemone."

Numatyta takų priežiūra

Šiuo metu Kauną raizgo maždaug 60 km ilgio dviračių takų tinklas. Jį sudaro 9 dviratininkų pamėgti takai, vedantys pagrindinėmis miesto gatvėmis, parkais, upių pakrantėmis. Dviračių takų įrengimo, priežiūros ir remonto programoje, kurią patvirtino Kauno miesto taryba, detaliai numatyti šįmet planuojami darbai, jų apimtys, lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai.

„Programoje yra numatyti šių metų prioritetiniai darbai: atnaujinti esamą dviračių takų infrastruktūrą, paženklinti dviračių takus, prie kai kurių dviračių takų atlikti želdinių tvarkymo darbus, vykdyti dviračių takų priežiūrą", - teigė Kauno miesto savivaldybės Aplinkos apsaugos skyriaus vedėja Radeta Savickienė.

Sujungs Šilainius su centru

Didžioji programoje numatytų lėšų dalis bus skirta pernai pradėto dviračių tako „Neries krantinė - Jotvingių gatvė" tiesimui. Maždaug 5,5 km ilgio dviračių takas šįmet sujungs Šilainius su miesto centru. 2,5 m pločio dviračių tako dalis nusidrieks Neries krantinės parku, Neries krantine, Baltų prospektu ir užsibaigs Jotvingių gatvėje. Kartu su dviračių taku bus atnaujinta ir dalis pėsčiųjų šaligatvių.

Programoje taip pat numatyta lėšų, skirtų pasirengimui ateityje tiesti naujus dviračių takus. Šįmet bus rengiami dviračių tako „Senamiestis - Aleksotas - Naujamiestis" ir Pažaislio dviračių tako techniniai projektai. Šiuos dviračių takus bei dar vieną taką, sujungiantį Eigulius ir Žaliakalnį, planuojama įrengti pasinaudojant 2014-2020 metų ES struktūrinių fondų parama.

Dviračių takų įrengimo, priežiūros ir remonto programoje šįmet taip pat planuojama numatyti 30 tūkst. Lt, skirtų dviračių prievažų įrengimui. Praėjusių metų lapkritį buvo oficialiai atidarytas 600 m ilgio dviračių takas, sujungęs Jonavos gatvę su Santaka. Šis takas leido dviratininkams ir pėstiesiems išvengti pavojingos ir judrios žiedinės sankryžos, esančios prie Kauno pilies.

Paimta iš http://kaunas.lt/index.php?3726108527


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.126s | 13 Queries | GZIP : Off ]