Lietuvos dviratininkų bendrija

Forumas
Dabar yra 2019 Spa 17 07:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2011 Vas 18 11:40 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
2010 03 31
Klaipėdos miesto savivaldybės Administracijos direktoriui

Pasiūlymai dėl dviračių eismo organizavimo Tiltų ir H.Manto gatvėse Klaipėdoje

Gerb. Direktoriau,
Lietuvos dviratininkų bendrija, atsižvelgdama į dviratininkų naudotojų poreikius, esamą sudėtingą situaciją su dviračių eismo organizavimu Klaipėdos miesto centre ir pažangią užsienių šalių patirtį bei „EuroVelo“ standartus, kuriuos turėtų atitikti per Klaipėdos miesto centrą H.Manto gatvėje įrengta Pajūrio dviračių trasa (Nr.10), siūlome šiuos sprendimo variantus:

1 atkarpa (Tiltų gatvė nuo Taikos pr. iki Turgaus g.):
Šioje atkarpoje dabar nėra jokio dviračių tako, todėl pritartume sprendimui uždaryti senamiestį tranzitiniam transportui, išskyrus visuomeninį ir dviračių transportą, ir įrengti vienpusio eismo dviračių juostas iš abiejų pusių važiuojamojoje gatvės dalyje (min. 1,5 m. pločio, kad dviratininkai galėtų aplenkti vienas kitą savo juostoje), bet tik tuo atveju, jei gatvės kelkraščiuose būtų pagerinta gatvės danga ir pakeistos dviratininkams pavojingos lietaus kanalizacijos grotelės į saugesnius dangčius.
Mūsų nuomone, esamoje situacija be didelių rekonstrukcijų dviračių eismas galėtų būti organizuotas kartu su visuomeninio transporto eismu bendrose juostose, kur greitis būtų realiai apribotas iki 30 km/val. ir griežtai kontroliuojamas, o visuomeninio transporto vairuotojai KET ženklais būtų perspėjami, kad gatvėje leidžiamas dviratininkų eismas.
Prieš sankryžą su Turgaus gatve dviratininkams turėtų būti įrengta sustojimo salelė per visą eismo juostos plotį, o visuomeniniam transportui STOP linija toliau nuo sankryžos.

2 atkarpa (Tiltų gatvė nuo Turgaus g. iki Danės g.):
Šioje atkarpoje dabar nėra jokio dviračių tako, todėl pritartume sprendimui uždaryti senamiestį tranzitiniam transportui, išskyrus visuomeninį ir dviračių transportą, ir įrengti vienpusio eismo dviračių juostas iš abiejų pusių važiuojamojoje gatvės dalyje (min. 1,5 m. pločio, kad dviratininkai galėtų aplenkti vienas kitą savo juostoje). Gatvės kelkraščių dangos kokybė yra tinkama dviratininkų eismui.
Transporto greitis šioje gatvės atkarpoje turėtų būti realiai apribotas iki 30 km/val. ir griežtai kontroliuojamas, dviračių juostos turėtų būti pažymėtos vertikaliais ženklais ir horizontaliuoju ženklinimu. Prieš sankryžas su Turgaus ir Danės gatvėmis dviratininkams turėtų būti įrengtos saugumo salelės sustojimui per visą eismo juostos plotį, visuomeniniam transportui STOP linijos toliau nuo sankryžos, o sankryžoje su Danės g. dviračių juostos nudažytos išsiskiriančia spalva.

3 atkarpa (H.Manto gatvė nuo Danės g. iki Liepų g.):
Šioje atkarpoje dabar yra dviračių juosta šaligatvyje prie Muzikinio teatro, kur praeina ir nacionalinės Pajūrio dviračių trasos atkarpa, atitinkanti planuojamos „EuroVelo“ trasos Nr.10 maršrutą.
Pritartume sprendimui įrengti vienpusio eismo dviračių juostas iš abiejų gatvės pusių – vienoje pusėje važiuojamojoje gatvės dalyje palei Atgimimo aikštę (min. 1,5 m. pločio, kad dviratininkai galėtų aplenkti vienas kitą savo juostoje), o kitoje pusėje – panaudoti esamą dviračių juostą šaligatvyje, kad aplenkti autobusų stotelę iš galo. Transporto greitis šioje gatvės atkarpoje turėtų būti apribotas iki 30 km/val. ir griežtai kontroliuojamas, dviračių juostos turėtų būti pažymėtos vertikaliais ženklais ir horizontaliuoju ženklinimu.
Prieš sankryžą su Danės g. dviratininkams turėtų būti įrengta saugumo salelė sustojimui per visą eismo juostos plotį, motorizuotam transportui STOP linijos toliau nuo sankryžos, o sankryžose dviračių juostos nudažytos išsiskiriančia spalva.

4 atkarpa (H.Manto gatvė nuo Liepų g. iki Lietuvininkų a.):
Šioje atkarpoje dabar yra nekokybiškai paženklinta pėsčiųjų - dviračių juosta šaligatvyje, kur praeina ir nacionalinės Pajūrio dviračių trasos atkarpa, atitinkanti planuojamos „EuroVelo“ trasos Nr.10 maršrutą.
Pritartume sprendimui įrengti vienpusio eismo dviračių juostas iš abiejų pusių važiuojamojoje gatvės dalyje (min. 1,5 m. pločio, kad dviratininkai galėtų aplenkti vienas kitą savo juostoje) ir vietoj dviejų neatitinkančių jokių standartų automobilių transporto eismo juostų kiekviena kryptimi įrengti po vieną platesnę eismo juostą.
Transporto greitis šioje gatvės atkarpoje turėtų būti apribotas iki 30 km/val. ir griežtai kontroliuojamas, dviračių juostos turėtų būti pažymėtos vertikaliais ženklais ir horizontaliuoju ženklinimu. Prieš sankryžas su Liepų ir S.Daukanto gatvėmis dviratininkams turėtų būti įrengtos saugumo salelės sustojimui per visą eismo juostos plotį, motorizuotam transportui STOP linijos toliau nuo sankryžos, o sankryžose dviračių juostos nudažytos išsiskiriančia spalva.

5 atkarpa (H.Manto gatvė nuo Lietuvininkų a. iki Pušyno g.):
Šioje atkarpoje dabar yra įrengtas jokių standartų neatitinkantis bendras pėsčiųjų – dviračių takas šaligatvyje vienoje gatvės pusėje (tako plotis per siauras dvipusiam dviratininkų eismui, laiptai su nuovažomis vaikiškiems vežimėliams per statūs), todėl pritartume sprendimui panaikinti dviračių taką šaligatvyje ir leisti dviratininkams važiuoti bendrame transporto sraute.
Kaip alternatyvą siūlome Pajūrio dviračių trasą (EuroVelo 10) nuo Lietuvininkų aikštės pasukti į Šaulių gatvę (žaliakelį), toliau per naują pėsčiųjų – dviratininkų tiltą virš geležinkelio į Kretingos gatvę, ir toliau išvesti į Vasaros koncertų estradą žaliakeliu palei Lideikio gatvę.
Lietuvininkų aikštėje siūlome panaudoti aikštės pakraščius vienpusio eismo dviračių juostoms, įrengus tinkamas dviračių eismui nuovažas.
Kretingos gatvėje dvipusiam dviračių eismui naudoti asfaltuota pėsčiųjų - dviračių tako juostą vakarinėje pusėje, o rytinėje pusėje nekokybiškai įrengtą dviračių juostą naikinti paliekant ją tik pėsčiųjų eismui.
Vykdant šią dviračių eismo reorganizaciją būtina teisingai perkelti Pajūrio dviračių trasos ženklus į naują trasos maršrutą ir tinkamai paženklinti vertikaliais ženklais bei horizontaliuoju ženklinimu naujas dviračių juostas Lietuvininkų aikštėje, Šaulių ir Kretingos gatvių šaligatviuose, sankryžose su Įgulos, Lideikio ir Liepojos gatvėmis, o taip pat dviračių takų ir juostų susikirtimus su įvažomis į kiemus.


Tikimės, kad mūsų pasiūlymai prisidės prie saugesnio dviračių ir pėsčiųjų eismo plėtros bei modernesnio Klaipėdos miesto kūrimo.

Pagarbiai,

LDB Tarybos narys (klaipėdietis) Saulius Ružinskas
„EuroVelo“ projekto koordinatorius Lietuvoje


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Vas 18 16:59 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
SauliusR rašė:
2010 03 31
Klaipėdos miesto savivaldybės Administracijos direktoriui

Pasiūlymai dėl dviračių eismo organizavimo Tiltų ir H.Manto gatvėse Klaipėdoje


Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Miesto Ūkio departamento Viešosios tvarkos ir transporto skyriaus atsakymas į 2010 03 31 d. LDB raštą (žr. prikabintuose failuose).


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: atsakymas 1 psl.
2010 04 29 Klaipedos sav. ats. i 2010 03 31 d. rasta-1 psl.jpg
2010 04 29 Klaipedos sav. ats. i 2010 03 31 d. rasta-1 psl.jpg [ 154.75 KiB | Peržiūrėta 6569 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: atsakymas 2 psl.
2010 04 29 Klaipedos sav. ats. i 2010 03 31 d. rasta-2 psl.jpg
2010 04 29 Klaipedos sav. ats. i 2010 03 31 d. rasta-2 psl.jpg [ 261.87 KiB | Peržiūrėta 6569 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: atsakymas 3 psl.
2010 04 29 Klaipedos sav. ats. i 2010 03 31 d. rasta-3 pslx.JPG
2010 04 29 Klaipedos sav. ats. i 2010 03 31 d. rasta-3 pslx.JPG [ 122.73 KiB | Peržiūrėta 6569 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Vas 19 01:26 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
Velouosto forume vyksta karšta diskusija dėl dviračių eismo organizavimo H.Manto gatvėje
http://www.velouostas.lt/forumas/viewto ... f=10&t=241

Žinoma, kaip ir dažnai Lietuvoje, šioje diskusijoje neapseita be šmeižto, melagysčių ir asmeninių įžeidinėjimų LDB Tarybos narių ir pačios LDB atžvilgiu. Tai sistemingai daro prieš keletą metų iš LDB pašalintas asmuo, save vadinantis "andriuku dviratuku", ir kai kurie šio kerštautojo pasekėjai :shock:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Vas 21 11:49 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Na, garas velouoste labai gerai pacitavo STR reikalavimus:
Cituoti:
O Vs - dviračių eismas bendrame sraute yra galimas tik D kategorijos gatvėse.

Išvada aiški – Manto gatvėje (C1 kategorija) dviračių eismas A juostoje negalimas. Transporto komisijos nariai galėtų iškelti klausimą kodėl ta gatvė apskritai yra C1 kategorijos ir kodėl ten yra net 4 juostos, kurių nei vienos plotis nesiekia STR reikalaujamų 3,5 metro. Man gana akivaizdu, kad ten galima įrengti po dviračių juostą kiekviena kryptimi, o likusią gatvės dalį palikti likusiam eismui. Motoriniam eismui turi likti po 1 juostą kiekviena kryptimi. Taip ir STR'o reikalavimai būtų patenkinti, ir dviratininkai jaustųsi saugesni, ir su vaikais važiuoti būtų galima (?), o vėliau gal ir gatvės prekyba atsigautų.

P.S. Velouoste diskusiją siūlau baigti, nes priešininkų argumentai jau išseko, o tie 3 besiginčyjantys tik garą nuleidinėja.
P.P.S. Sauliau, susitik su garu ir Piliečiu asmeniškai – gal greičiau sutarsite ką rašyti savivaldybei. ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.226s | 13 Queries | GZIP : Off ]