Lietuvos dviratininkų bendrija
http://forumas.dviratis.lt/

Skambutis ant sportinio dviračio
http://forumas.dviratis.lt/viewtopic.php?f=4&t=109
Puslapis 11

Autorius:  blackred [ 2011 Bal 18 18:42 ]
Pranešimo tema:  Skambutis ant sportinio dviračio

Ar pagal taisykles butina turet "skambuti" ir ant plentinio dviracio ? nes net nzn kur ji itaisyt. :?

Autorius:  SauliusR [ 2011 Bal 18 22:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas del plentiniu dviraciu

blackred rašė:
Ar pagal taisykles butina turet "skambuti" ir ant plentinio dviracio ? nes net nzn kur ji itaisyt. :?


manyčiau, kad KET 64 str. aiškiai parašyta, kad "Dviračio vairuotojui leidžiama važiuoti keliu tik tvarkingą stabdį ir garso signalą turinčiu dviračiu."

jeigu važiuojama ne keliu, pvz., dviračių treke ar dviračių taku, kuris nėra kelio dalis (Smiltynė-Juodkrantė), logiškai ši taisyklė neturėtų būti taikoma :)

Autorius:  PauliusB [ 2011 Bal 18 23:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas del plentiniu dviraciu

KET rašė:
Kelias – eismui skirta ir naudojama žemės arba statinio paviršiaus juosta per visą jos plotį, įskaitant važiuojamąją dalį, sankryžas, šaligatvius, kelkraščius, pėsčiųjų ir dviračių takus, skiriamąsias juostas.

Autorius:  Arvydas.K [ 2011 Bal 18 23:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas del plentiniu dviraciu

Įdomu kas tokias taisykles ir kuria? Kvailiau tikrai nesugalvosi,kam man plente ar gatvėje tas garsinis signalas, juk ant dviračio dažniausiai būna mechaninis skambaliukas ,kurio sėdintis automobilyje tikrai neišgirs,o jei ir išgirs ,tai tikrai nereaguos kaip į visavertę transporto priemonę. Na dar suprasčiau naudoti bendrame su pėsčiaisiais dviračių take,bet taisyklės ten jo naudojimo nenumato,kita vertus,tokiame mišriame dviračių take pėsčiojo pirmenybė,taigi jis gali visiškai ignoruoti tą skambutį,tokiu atveju nematau prasmės jo naudojimo ir bereikalingo balasto ant vairo vežiojimosi.Beveik visada važinėju gatvėmis ir užmiesčio keliais,bet dar nei karto nebuvau tokioje situacijoje,kurioje būčiau pagal paskirtį panaudojąs tą skambaliuką,ar jo pasigedęs...

Autorius:  SauliusR [ 2011 Bal 19 14:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas del plentiniu dviraciu

o kas matė "tvarkingo garso signalo" apibrėžimą?
ar negali tokiu signalu būti mano dviračio cypiantys stabdžiai arba mano balso stygos, pvz., švilpimas ar staugimas ? :lol:
nebyliams šioje vietoje "šakės" - jiems tai tikrai reikia turėti kokį nors skambaliuką ar dūdelę :roll:

Autorius:  blackred [ 2011 Bal 19 15:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas del plentiniu dviraciu

tas skambaliukas tai atsiprašant š... Ir dar ant plentinio dviracio. :x
Kur man ji kabint ? gal i gala kur nors prie rato apacioj ar po sedyne ? :lol:
Juk teoriskai ir praktiskai jis bus :geek:

Autorius:  Eduardas Kriščiūnas [ 2011 Bal 25 07:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas del plentiniu dviraciu

Pritariu Sauliui, kad kiekvienas dviratininkas turi garso signalą – balso stygas.
O dėl KET įrašytų kvailų punktų siūlau nebesiparinti – tai tik formalumas, kurio laikymosi Lietuvoje niekas net nežada užtikrinti: važinėti šaligatviais, autostradomis, vejomis ir t.t. galima drąsiai, policija juk elgiasi kaip gailestingosios seserys ir nieko nebaudžia. Baudžia tik už greičio viršijimą, bet dviratininkams tai negresia.
Deja, bet tokia padėtis yra ir su kitų teisės aktų laikymusi. Panašu, kad jie rašomi tik tam, kad valdininkas galėtų paimti kyšį už kokio nors reikalo suderinimą apeinant įstatymus.
Pažiūrėkite kiek yra laikomasi STR įrengiant automobilių stovėjimo vietas. Štai trumputis skirsnis pagal kurį galima stabdyti daugelį naujų statybų:
Cituoti:
3. AUTOMOBILIŲ STOVĖJIMO VIETŲ IŠDĖSTYMAS

3.1. Statinio ar statinių grupės privalomos automobilių saugojimo ir stovėjimo vietos įrengiamos šio statinio ar statinių grupės žemės sklypo ribose, išskyrus šio skyriaus 10 lentelės pastaboje, 2.6 ir 3.2 papunkčiuose nurodytus atvejus;
3.2. 10 lentelėje nurodyti normatyvai privalomi ir statinių rekonstravimo ar kapitalinio remonto, statinių ar jų dalių paskirties keitimo atvejais; šiais atvejais privalomos automobilių saugojimo ir stovėjimo vietos gali būti įrengiamos už statinio ar statinių grupės žemės sklypo ribų. Normatyvų įgyvendinimo ypatumus nustato savivaldybių tarybos savo sprendimais.
3.3. Atstumas nuo toliausiai esančios neįgaliems žmonėms skirtos automobilio stovėjimo vietos iki pagrindinio įėjimo į pastatą neturi viršyti 60 m. Jei to įgyvendinti negalima, ne toliau kaip 30 m iki pagrindinio įėjimo turi būti įrengta išlipimo aikštelė.
3.4. Atstumai nuo antžeminių garažų ir atvirų automobilių stovėjimo aikštelių iki gyvenamųjų namų ir visuomeninių pastatų langų, taip pat mokyklų ir kitų vaikų įstaigų bei medicinos stacionarų teritorijų ribų turi būti ne mažesni už nurodytuosius 11 lentelėje.

Minimalūs atstumai iki garažų ir atvirų aikštelių
11 lentelė

Objektai, iki kurių nustatomi Atstumas nuo antžeminių garažų ir atvirų automobilių stovėjimo aikštelių (m),
atstumai kai mašinų skaičius:
______________________________________________________________________
10 ir mažiau 11-50 51-100 101-300 daugiau kaip 300

Gyvenamieji namai 10 15 25 35 50
Visuomeniniai pastatai 10 10 15 25 25
Vaikų įstaigos 15 25 25 50 *
Medicinos įstaigų stacionarai 25 50 * * *

* - nustatomas suderinus su Visuomenės sveikatos centru.
Pastaba. Šios lentelės reikalavimai netaikomi požeminiams, pusiau požeminiams garažų pastatams ir stovėjimo vietoms, įrengtoms pastatų rūsiuose, pirmuosiuose ar cokoliniuose aukštuose, jeigu šių pastatų automobilių saugojimo patalpose nėra langų.
3.5. Atstumai nuo požeminių ir pusiau požeminių ( jeigu juose nėra langų) garažų sienų nereglamentuojami, tačiau turi būti išlaikyti atstumai nuo įvažiavimo ir išvažiavimo vartų ir ventiliacijos šachtų iki gyvenamųjų ir visuomeninių pastatų langų - ne mažiau kaip 15m, o iki vaikų įstaigų, mokyklų teritorijų ir medicinos stacionarų ribų - 20 m.
Šie atstumai taikomi statant garažus iki 300 vietų. Statant didesnius požeminius ir pusiau požeminius (be langų) garažus, atstumai iki gyvenamųjų, visuomeninių pastatų nustatomi remiantis triukšmo, oro taršos skaičiavimais ir Lietuvos higienos normomis.

4.8. Minimalus praėjimas (takas) pėstiesiems tarp pastato (nepriklausomai nuo jo paskirties) ir automobilio stovėjimo vietos gatvėje turi būti ne mažesnis kaip 1,5 m.


Kritiškai pasižvalgykite po savo miestą ir pažiūrėkite kiek procentų naujų aikštelių yra įrengtos reikalaujamais atstumais ir užtikrina reikiamą stovėjimo vietų skaičių. Vilniuje gal kokie 10% ir susidarys.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/