Lietuvos dviratininkų bendrija

Forumas
Dabar yra 2018 Gru 10 22:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Sau 10 16:55 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo 2, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 25, 26, 27, 28, 29 straipsnių pakeitimo ir papildymo 231 ir 271 straipsniais ir įstatymo priedo papildymo įstatymo projektas

12 straipsnis. 17 straipsnio 2 dalies pakeitimas

17 straipsnio 2 dalies antrajame sakinyje po žodžio „atšvaitai“ išbraukti žodžius „arba kiti šviesą atspindintys elementai“, paskutiniame ir priešpaskutiniame sakiniuose prieš žodį „šalmą“ įrašyti žodį „dviratininko“ ir šią dalį išdėstyti taip:

„2. Dviračio vairuotojui leidžiama važiuoti keliu tik tvarkingą stabdį ir garso signalą turinčiu dviračiu. Dviračio gale turi būti raudonas šviesos atšvaitas, iš abiejų šonų – oranžiniai šviesos atšvaitai, pritvirtinti prie ratų stipinų. Važiuojant keliu tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui, priekyje turi degti baltos šviesos žibintas, o gale – raudonos šviesos žibintas, dviračio vairuotojas privalo dėvėti šviesą atspindinčią liemenę arba būti prie drabužių kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje prisisegęs šviesą atspindinčius elementus. Dviračio vairuotojai (keleiviai) iki 18 metų, važiuodami (vežami) keliu, privalo būti užsidėję ir užsisegę dviratininko šalmą. Kitiems vyresniems kaip 18 metų asmenims, dviračiu važiuojantiems keliu, rekomenduojama būti užsidėjus ir užsisegus dviratininko šalmą.“

Kažkam neįtiko padangos su atšvaitais :(

Čia yra ir daugiau: http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.s ... =y&p_gov=n


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Sau 10 17:25 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Matau, kad bandoma įteisinti "Dviračių juosta":
"7 . Dviračių juosta – važiuojamosios kelio dalies juosta, skirta dviračių eismui. Dviračių juosta privalo būti atskirta nuo kelio važiuojamosios dalies ištisine horizontalaus kelio ženklinimo linija ir pažymėta dviračio simboliu."
Svarstydami su Edu KET pakeitimus, priėjome išvados, kad dviračių juosta nereikalinga, kadangi dviračių juosta ir dviračių takas yra vienas ir tas pats, todėl neverta dubliuoti sąvokų ir palikti tik „dviračių takas“. Nes juosta yra tokia pat tako dalis.

Iš LST:
3.5.8. Ženklas 411 „Dviračių takas“ naudojamas pažymėti dviračių takui, kuriuo leidžiama važiuoti tik dviračiais ir mopedais, o pėstiesiems eiti draudžiama. Ženklas statomas tako pradžioje dešinėje pusėje arba virš jo ir pakartojamas už kiekvieno tako susikirtimo su keliu.
Jeigu dviračių takas yra važiuojamosios dalies krašte ir atskirtas tik ženklinimo linija 1.1. jis turi būti paženklintas ženklinimu 1.23 pagal standarto LST 1379 reikalavimus,...

Aš matau didelę problemą, kuri akivaizdi Vilniuje ar Klaipėdoje, kur tų juostų pripaišyta (Kaune jų beveik nėra). Juosta piešiama kelkraščiuose, kuriuose vienos duobės, šuliniai ir bloga danga. Apvažiuojant visas juostoje esančias kliūtis dviratininkas bus priverstas išvažiuoti į kairėje esančią važiuojamą kelio dalį, bus begalė konfliktų su durnais vairuotojais ir didesnė avarijų tikimybė. Spėju, kad tokiais atvejais bus kaltas dviratininkas, išlindęs už dviračio juostos horizonytalaus ženklinimo. Kitas klausimas - koks numatomas minimalus juostos plotis ? ar jis bus įteisintas LST ir kada ? Nes LST pasenę. Išvis reikėtų reikalauti, kad įstatymo pataisos būtų rengiamos kartu su LST, KET ir susijusių teisės aktų pataisomis bei priimamos vienu paketu. Kaip galios tas įstatymas, jei KET ir LST nėra tokių infrastruktūros darinių ?
Praktika rodo, kad savivaldybėms patiko piešti tas nesąmoningas juostas ir galima tikėtis šito "meno" masinio išplitimo Lietuvoje. Kaip bus patogu realiai nieko nepadaryti ir raportuoti apie dešimtis km "juostų dviratininkams ir pagerėjusias eismo sąlygas", kaip 2010 m. darė Vilniaus savivaldybė.

Juostos išvis nesprendžia jokių esminių saugumo problemų: parkavimo ant jų (amžina problema, kuri tokia ir išliks), užkirtimas mašinai sukant į dešinę, kai dviratininkas važiuoja tiesiai ta juosta, spaudimo prie kelkraščio etc.
Man atrodo, kol kas daug patogiau pagal dabartinį KET, tiesiog važiuoti kuo arčiau dešinio kelkraščio.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Sau 14 14:17 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Siunčiu atsakymą iš SM:
Prikabintas failas:
2-233 (52).pdf [531.72 KiB]
Atsisiųsta 671 kartus(ų)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Sau 20 10:09 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
Pauliau, prasau imesk teksa LDB pasiulymo del KET pakeitimu, kuriuos derinome praeitais metais ir kuriuos baiget redaguoti su Linu ir turbut issiuntet Susisiekimo ministerijai. Gal geriau butu word ar pdf formate, kad matytusi visu paveiksliukai ir pataisymai. Aciu:)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Sau 20 10:19 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Prikabintas failas:
LDB KET pasiulymai.pdf [214.91 KiB]
Atsisiųsta 704 kartus(ų)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Sau 21 18:11 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Galiu jus pradžiuginti, kad tektas nėra baigtas redaguoti ir neišsiųstas. Baikite dėti vien nuorodas, o dėkite šalia visą tekstą. Labai nepatogu varinėti po visą internetą per visas nuorodas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Sau 21 20:46 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Apie kokias nuorodas šiuo atveju šneki?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Sau 21 21:38 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Prisipažįstu, kad man nusviro rankos gavus SM atsakymą. Viskas labai primena aklojo pokalbį su kurčnebyliu: paklausi apie ratus – atsako apie batus. Arba visai neatsako.

Iš desperacijos norėčiau kreiptis į kalbininkus, kad dabartines KET uždraustų visai, kaip neatitinkančias lietuvių kalbos normų ;) Skliaustų naudojime akivaizdžiai matau myžčiojantį valdininką, kuris nesiryžta aiškiai parašyti ką jis turi omenyje. Įprasta, kad skliaustuose būna paaiškinama kas norėta pasakyti, jais dažnai išskiriamas šalutinis sakinys. Tuo tarpu KET skliaustuose dažnai atsiduria vienas žodis, tad lieka neaišku ar jis reiškia IR ar ARBA. Pvz. ką jis reiškia šiuose sakiniuose man nėra aišku:
Cituoti:
40. Pėsčiasis – asmuo, esantis kelyje ne transporto priemonėje, taip pat važiuojantis neįgaliųjų vežimėliu, riedučiais, riedlente, paspirtuku, vedantis dviratį, mopedą, motociklą, traukiantis (stumiantis) rogutes, vaikišką ar kitokį vežimėlį. Pėsčiuoju nelaikomas kelyje dirbantis asmuo.

Tai vis tik traukiantis AR stumiantis? O gal vis tik mintį lengviau suvokti jei parašoma „traukiantis ARBA stumiantis“?
Cituoti:
14. 10 straipsnio 4 dalies 2 punkte po žodžio „mokinių“ įrašyti skliausteliuose žodį „vaikų“ ir jį išdėstyti taip:
„2) organizuoja mokinių (vaikų) mokymą, suteikiant jiems saugaus važiavimo dviračiais įgūdžius;“.

Kažin ką čia turėjo omenyje? Jei mokinys nėra vaikas, tai teiginys negalioja? O darželinukams galioja?
Man labiau panašu į valdininko myžčiojimą ir bijojimą prisiimti atsakomybę už aiškiai išsakytą poziciją. Normalus žmogus parašytų IR arba ARBA, arba tiesiog padėtų kablelį.
Tokiais „perlais“ nusagstytos visas KET ir SEAKĮ.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Sau 21 23:35 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
Linas rašė:
Galiu jus pradžiuginti, kad tektas nėra baigtas redaguoti ir neišsiųstas. Baikite dėti vien nuorodas, o dėkite šalia visą tekstą. Labai nepatogu varinėti po visą internetą per visas nuorodas


nesupratau... mes lyg tarėmės, kad pasiųlymas dėl KET bus išsiųstas dar prieš porą mėnesių :?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Vas 02 12:24 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Cituoti:
Dviračių transporto komisijos posėdis vyks vasario 10 d. Susisiekimo m-joje, 111 kab (Ministrų salėje).
Posėdžio darbotvarkė:

1. Dviračių transporto plėtra saugomose teritorijose. Esama situacija, planai, iššūkiai. Agnė Malinauskaitė, VSTT prie AM. (10 min)
2. PRESTO gerosios praktikos dviračių skatinimo rekomendacijų seminaro rezultatų apžvalga. G. Jakubauskas, LR SM. (5 min)
3. Pasiūlymų dviračių transporto skatinimo veiksmų planui svarstymas (siūlytojai pasiruošia trumpą komentarą ( 45 min-1 val.)
4. Kiti klausimai

Kadangi daugiausia pasiūlymų yra susiję su KET, labai prašome sukonkretinti pasiūlymus ir argumentuotai juos pristatyti.

Linai, iki vasario 8 dienos BŪTINAI reikia nusiųsti bent kažkokią KET redakciją, nes kitaip...


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Posėdžio darbotvarkė ir komisijos narių pasiūlymai.
1558_001.pdf [147.36 KiB]
Atsisiųsta 670 kartus(ų)
Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.180s | 16 Queries | GZIP : Off ]