Lietuvos dviratininkų bendrija

Forumas
Dabar yra 2024 Kov 28 18:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2011 Geg 31 10:40 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
nusiunčiau:
LAKD prie SM
UAB Infraplanas ir VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto
PAV ataskaitos rengėjams

Pasiūlymai dėl kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 94,00-107,00 km ruožo rekonstravimo PAV programos

Laba diena,

Prašau užregistruoti ir įvertinti pasiūlymus dėl kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 94,00-107,00 km ruožo rekonstravimo PAV programos ir aplinkosaugos bei eismo saugumo priemonių užtikrinimo.
Kauno miesto tarybos sprendimu T-296, 2010 m. birželio 3 d. patvirtintas Kauno miesto dviračių takų specialusis planas. Jame numatyta, kad pravažiavimas per Nerį dešine puse (Kaunas>Vilnius kryptis) eina planuotu dviračių taku/trasa Šilainių mikrorajone nuo Kuršių g. į Pikulo g. per tiltą Islandijos pl. ir nusileidžia nuvažiavimu nuo tilto į Jonavos g.
Tai vienintelė galimybė pervažiuoti Nerį važiuojant iš Šilainių link Jonavos g, Eigulių, Kalniečių mikrorajonų. Šiuo metu užvažiavimas ant tilto, nuvažiavimas ir tilto dangos būklė nepatenkinami.

Kita planuoto dvračių tako atkarpa eina nuo kelių A6 (Kaunas-Jonava) ir A1 sankryžos ties Savanorių pr. išilgai Islandijos pl. iki "senojo" pėsčiųjų tilto.
Toje vietoje dabar yra įrengtas dviračių takas išilgai A6 kelio dešinėje pusėje (Jonava>Kaunas kryptimi) nuo Narėpų gyv. (Kauno raj.) iki A1 ir A6 sankryžos. Takas baigiasi aklaviete, todėl specialiajame plane numatytas jo pratęsimas iki pėsčiųjų tilto saugiam greitkelio kritimui ne važiuojama dalimi.
Susipažinti su Kauno miesto dviračių takų specialiojo plano schema ir sprendiniais galite čia
http://aplinka.kaunas.lt/?lang=1&menu_id=28&pg=69

Lietuvos dviratininkų bendrijos pasiūlymai:
1) Dėl eismo saugumo, aplinkos taršos mažinimo ir susisiekimo galimybės dviračiais užtikrinimo (kurią panaikina greitkelio įrengimas rekonstruojamame ruože) būtina katu su rekonstrukcijos projektu parengti ir lygiagrečiai pilnai įgyvendinti Kauno miesto dviračių takų specialiajame plane numatytus sprendinius.
Situacijos neigimas ir pasiūlyto sprendimo ignoravimas tik padidins problemas, nes pravažiavimo ir susisiekimo būtinybė liks ir žmonės bus priversti važiuoti greitkeliu, jei nebus įrengta saugi infrastruktūra dviratininkams.
Geriausias sprendimas yra atskiras dviračių takas nuo A1/A6 sankryžos iki pėsčių tilto Vilnius->Kaunas kryptimi ir gerai įrengtas atskiras takas su užvažiavimais ir nuvažiavimais ant tilto dviratininkams.
2) Pagal PAV svarstymui pateiktą A1 rekonstruojamo ruožo schemą siūlome įrengti atskirą dviračių taką išilgai A1 kelio Kaunas>Vilnius kryptimi nuo 101 km (Vytėnų sankryža) arba Panerių sankryža iki Biruliškių viaduko nuvažiavimo į Savanorių pr. nes tai svarbi atkarpa pravažiuoti dviračiu, kurią panaikins greitkelio įrengimas. Sprendimo pasiūlymas - toks takas kaip Vilnius-Grigiškės nuo Maxima bazės.
3) Kadangi kryptis Kaunas>Rumšiškės yra svarbi Lietuvos bei tarptautiniam dviračiui turizmui ir rekreacijai - greitkelio įrengimas ruože Kaunas-Rumšiškės atėmė susisiekimo galimybę dviračiais, nes neliko JOKIOS KITOS alternatyvos nuvažiuoti iš Kauno į Rumšiškes dviračiais, arba atvykstant nuo Vilniaus, Kaišiadorių, Elektrėnų krypčių saugiai nuo Rumšiškių atvažiuoti į Kauną dviračiu nepažeidžiant KET dėl važiavimo greitkeliu.
Todėl siūlome LAKD apsvarstyti ir numatyti ant esamos A1 kelio sankasos dviračių tako arba dviračių juostos įrengimą atskirtą atitvarais nuo greitkelio šalia avarinio stabdymo juostos bent viena kryptimi Kaunas-Rumšiškės ruože.

Jei LAKD tinkamai pasirūpina laikinių gyvūnų apsauga, įrengiant jiems pralaidas ir atitvarus šalia greitkelių, tikimės, kad bus tinkamai pasirūpinta ir Kauno m. gyventojų bei svečių saugumu

pagarbiai,
Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas Linas Vainius

Tel. (8 699) 33661


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Geg 31 11:08 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Nenusiuntei VTPSI, kurie yra atsakingi už teritorijų planavimo dokumentų laikymosi priežiūrą. Taip pat nenusiuntei Kauno savibliadybei, kuri tas schemas patvirtino, todėl turėtų rūpintis jų įgyvendinimu.

P.S. Manau, kad siūlyti konkrečių sprendimų nereikėtų. Pvz. dvirtakis nuo Grigiškių iki machimos yra per siauras, takai turėtų būti ir žymiai toliau nuo autostrados ir pan.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Bir 02 00:47 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Šiandien bendravau su Kauno savivaldybės aplinkos skyrium, jie sakė šito PAV svarstyme nedalyvaus, nes nėra subjektai. Bet gera mintis nusiųsti jiems raštą.
dėl VSTPI nežinau, jie išvis kažkaip nesikiša į šituos procesus ir nėra subjektas. Vis dėlto čia poveikio aplinkai ataskaitos rengimas pagal atitinkamą PAV įstatymą ir susijusius teisės aktus, nieko bendra neturi su teritorijų planavimu. Todėl formaliai reikia pagrįsti, kokį svarbų aplinkosauginį efektą duotų dvirtakiai šalia greitkelio tame ruože. Apmaudu, bet įrodyti pralaidų gyvūnams būtinybę šiuo atveju būtų lengviau nei dviračių takų poreikį...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Bir 06 13:28 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Prikabintas failas:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 102.36 KiB | Peržiūrėta 22568 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Bir 06 14:10 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Linas rašė:
Šiandien bendravau su Kauno savivaldybės aplinkos skyrium, jie sakė šito PAV svarstyme nedalyvaus, nes nėra subjektai. Bet gera mintis nusiųsti jiems raštą.

Jie YRA subjektai, nes atliekamas ne tik PAV, bet ir teritorijų planavimas. O Kauno savivaldybė kaip tik ir yra parengusi spec. planą (tai teritorijų planavimo dokumentas), kuriame yra numačius dviračių trasas.

Linas rašė:
dėl VSTPI nežinau, jie išvis kažkaip nesikiša į šituos procesus ir nėra subjektas.

Kaip tik VTPSI ir yra pagrindinis subjektas, nes jie privalo užtikrinti teritorijų planavimo dokumentų vykdymą.

Linas rašė:
Vis dėlto čia poveikio aplinkai ataskaitos rengimas pagal atitinkamą PAV įstatymą ir susijusius teisės aktus, nieko bendra neturi su teritorijų planavimu. Todėl formaliai reikia pagrįsti, kokį svarbų aplinkosauginį efektą duotų dvirtakiai šalia greitkelio tame ruože. Apmaudu, bet įrodyti pralaidų gyvūnams būtinybę šiuo atveju būtų lengviau nei dviračių takų poreikį...

Matei atsakymą Pauliui kas čia iš tiesų yra rengiama? Taip, teritorijų planavimo dokumentai, todėl VTPSI yra pirma instancija, kuri tai turi prižiūrėti. Jei nespausime, tai VTPSI eilinį kartą vengs atlikti savo pareigas. Jie visada vengia kištis – prisimink Vilniaus Lazdynų tilto istoriją, Šiaulių Tilžės g. viaduką. :(

Štai kokios yra VTPSI funkcijos: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... ry=&p_tr2=
Kodas:
6. Svarbiausi Inspekcijos uždaviniai, siekiant įgyvendinti strateginį tikslą, kad teritorijų planavimas ir statybų plėtra būtų vykdoma pagal galiojančių įstatymų ir kitų teisės aktų nuostatas, yra:
6.1. vykdyti teritorijų planavimo valstybinę priežiūrą ir kontroliuoti statinių projektavimą;
[...]
7. Inspekcija, vykdydama jai pavestus uždavinius:
7.1. atlieka Lietuvos Respublikos ir apskrities lygmenų bendrojo ir specialiojo teritorijų planavimo bei valstybės sienos, krašto apsaugos ir strateginės reikšmės objektų teritorijų detaliojo planavimo valstybinę priežiūrą;
7.2. tikrina, ar teritorijų planavimo dokumentų rengimo, derinimo, viešojo svarstymo procedūros atitinka teisės normas, o sprendiniai – teritorijų planavimo normų sąvado reikalavimus;
7.3. kai nustatyti pažeidimai rengiant, tikrinant ir viešai svarstant teritorijų planavimo dokumentus, reikalauja ištaisyti teisės normų pažeidimus ir laikytis teritorijų planavimo normų sąvado, reikalauja papildomo derinimo ar ekspertizės bei taiko administracinio poveikio priemones nesilaikantiems reikalavimų;


P.S. Iš Šiaulių jokio atsakymo apie tiltą ir dviračių taką jame atsakymo negavau, o per teismus tampytis tingiu ir nematau prasmės – vis tik Šiaulių problemos man gana tolimos. Laiškas buvo toks:
Cituoti:
-------- Originalaus laiško tekstas --------
Tema: Dėl rekonstruojamo Tilžės viaduko Šiauliuose
Data: Wed, 20 Apr 2011 13:43:39 +0300
Kas: Eduardas Kriščiūnas <edas@katalogai.net>
Atgalinis adresas: edas@katalogai.net
Kam: info@siauliai.lt, info@transp.lt, deividas.matulionis@lrv.lt


Laba diena

Iš pranešimų spaudai matau, kad rekonstruojant Šiaulių Tilžės gatvės
viaduką per geležinkelį numatoma įrengti papildomą juostą automobilių
eismui.

Kyla keli klausimai:
1. Kur galima susipažinti su techniniais brėžiniais ar kita
dokumentacija, kurioje galima būtų pamatyti viaduko planą (šaligatvių,
dviračių takų, važiuojamosios dalies pločius bei skersinius pjūvius).
2. Kaip planuojama įrengti Šiaulių bendrajame plane numatytas dviračių
trasas Tilžės gatvėje, kad dviratininkai galėtų saugiai ir be streso
kirsti geležinkelį.
3. Koks progresas yra nuo 1999-ųjų metų įrengiant dviračių trasas,
kurios numatytos „Dviračių transporto Šiaulių mieste vystymo schemoje“
bei Šiaulių miesto BP, kiek ir kur nutiesta minimame plane minimų takų,
kiek tam jau išleista lėšų.
4. Kur galima pamatyti pagal „Teritorijų planavimo įstatymo“ 12
straipsnio pirmą dalį reikalaujamas ataskaitas vyriausybei, savivaldybės
tarybai bei visuomenei apie bendrojo teritorijų planavimo dokumentų
sprendinių įgyvendinimą

Geros dienos,
Susisiekimo ministerijos dviračių transporto komisijos narys
Eduardas Kriščiūnas
Klinikų g. 7-21, Vilnius
Tel. +370 687 30747


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Rgp 24 12:53 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Šiandien buvau rekonstrukcijos pristatyme ir naujienos būtų tokios:
1) buvo atsižvelgta į pasiūlymą (įvardino kaip LDB pasiūlymą) padaryti taką per Kleboniškio tiltą. Tai paglostė man širdį :) Takas eina iš Šilainių pusės, nuo Kuršių g. leidžiasi žemyn, su nereguliuojamomis perėjomis\susikirtimais ties nuovažomis, toliau po viaduku ir į Kleboniškio mišką.
2) nuo Biruliškių sankryžos (Jonavos krypties tako) eis takas iki naujo tilto\tunelio (toliau statinys) per autostradą. Statinys kirs autostradą stačiai iš Žukausko g. Jam reikės iškirsti nedidelį plotą miško.
3) atkarpoje nuo naujo statinio per autostradą iki Kleboniškio tilto Paulius Keras projektuotojui pasiūlė taip pat pravesti taką. Projektuotojas pagal planą suprato, kad takas yra Kleboniškio miške (nors iš tikrųjų nėra), tad šalia neva nereikia :)
4) taip pat sužinojau, kad dar kitu projektu Kleboniškyje planuojami tvarkyti takai, suoliukai, apšvietimas ir t.t. Buvo tartąsi autostrados ir miško takus sujungti į sistemą.
5) dar tiltas ar tunelis bus į naujai statomą Akropolį Biruliškėse.
6) po rekonstrukcijos keliu jau nebus galima važiuoti dviračiu - automagistralės ženklas kabės.
7) darbai prasidės ne anksčiau 2014m., nes bus problemų su žemės paėmimu.

Daug km takų gaunasi - gali tapti gan populiaru ten važinėti.

Čia straipsnis su schemomis: http://verslas.delfi.lt/automoto/magist ... d=48896188

Atkreipkite dėmesį, kad kai kurių sankryžų yra po kelis variantus.
Geltonai pažymėti dviratininkų-pėsčiųjų takai.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Rgp 24 20:37 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Sveikinu!
Dabar matai, kaip kartais vienas nenutylėtas žodis gali pakeisti situaciją? :)

O kad takai eina per nuvažiavimus yra negerai. Tegul daro arba tunelius (pigesnis variantas), arba tiltus (brangiau), bet tik ne takus viename lygyje su greitkeliu. Kadangi dabar yra detaliojo plano svarstymo etapas, tai į argumentuotus siūlymus privalo atsižvelgti. Jei svarstymas pasibaigęs – dar galima rašyti raštus Kerui ir kitiems asmenims savivaldybėje ir kelių direkcijoje. Žuvusių dviratininkų jiems nereikia, tad tie keli milijonai viadukams prie bendros sąmatos neturėtų būti labai skausmingi, o už tai gali turėti pavyzdinę sankryžą.

Kauniečiai, nepatingėkite pasidomėti projektavimo eiga, gal net susitikite su projektuotojais asmeniškai. Jie juk irgi žmonės, pakalbėti neturėtų atsisakyti, o ten gal ir įtikinsite.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Rgp 24 23:07 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Yra čia niuansų vos ne visose sankryžose, prie progos pateiksiu pasiūlymų. Biruliškių sankryžoj ypač (žr. paskutinį pav.)
Kaip suprantu rekonstrukcija taip pat vyks ties Bajorkiemiu, tai manau pateiksiu pasiūlymus dėl šalia esančio tilto ir atkarpos iki Palemono\Neveronių viaduko.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Rgp 25 06:45 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Prikabintas failas:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Rgs 02 20:12 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
1) derėtų sujungti Kleboniškio taką su Akropoliu
2) dėl saugumo daryti pėsčiųjų-dviratininkų tunelį arba tiltą per automagistralę į Klaipėdą (labai neblogas variantas konstrukcijos prasme - senasis medinis Briedžių tako tiltas) šalia Biruliškių sankryžos, vietoj to, kad daryti pavojingas perėjas greitėjimo-lėtėjimo juostose (ypač kryptyje iš Kauno į Klaipėdą, kuri yra ir pagal prognozes vėliau bus dar intensyvesnė). Išnaudoti žadamus uždaryti ar naikinti kelius šalia Biruliškių sankryžos susisiekimui su pėsčiųjų-dviratininkų tiltu - nereikės tiesti papildomų takų. Jei per klaidą bus palikta kaip yra - įrengti 4 rankiniu būdu valdomus šviesoforus.
3) Eigulių sankryžos paprastame žiede prie Kleboniškio tilto taką padaryti kaip žiedo dalį, kad dviratininkams kelias būtų pagrindinis jame.
4) įrengti taką ties Sargėnų sankryža, po viaduku ties automagistrale.
5) visai nėra takų iš Šilainių į Megą bei Sargėnus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 12 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.047s | 15 Queries | GZIP : Off ]