Lietuvos dviratininkų bendrija

Forumas
Dabar yra 2024 Kov 28 18:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2012 Vas 27 11:51 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Jau siunčiau pastabas dėl 1 punkto. Manau galima būtų pabandyti susitarti dėl susitikimo su projektuotojais. Šiuo metu Kanto g. galima susipažinti su naujausiu planu. Gal susitinkam ten?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Kov 07 21:47 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Praeitą penktadienį nuėjome su Paulium į Kelprojektą, su projektuotoja išanalizavome didelio mastelio spec.plano pasiūlymus, padiskutavome dėl mūsų pastabų Vilnius-Kaunas 94-107 km kelio rekonstrukcijos projektui, patys pasėdėjome prie brėžinių, parengėme papildomus pasiūlymus.
Šiandien kovo 7 d. buvau spec.plano ir PAV ataskaitos svarstyme, pašnekėjau su LAKD atstovais, projektuotoja. Mūsų pastabas gavo, reaguoja geranoriškai, poreikį išaiškinau, atsakymą gausime per 30 dienų, bus matyti kas pasikeis.

Viskas atrodo neblogai, kaip tokiam projektui. Išilgai autostrados Kleboniškio pusėje numatytas takas sujungs į vientisą trasą dvirtakį nuo Narėpų pro Biruliškių sankryžą, Statoilą, Kleboniškio mišką iki Jonavos g. su nusukimais į Šiaurės pr, Šilainius ir Kleboniškio gyv. Vienintelis trūkumas, kad nenumatytas išvažiavimas iš Kauno link Jonavos per Savanorių pr. Yra numatytas dvirtakio gabalas tik grįžtant nuo Jonavos iki Kauno (baigiasi ties "Autotoja"). Projektuotojai pasiūlėme padaryti tokį patį kitoje pusėje Jonavos kryptimi ir dar atšaką iki pėsčiųjų tilto prie A1 kelio.

Komplikuota situacija išlieka ties Sargėnais-IX fortu. Atskiro saugaus patogaus dvirtakio toje sankryžos raizgalynėje nėra kur įkišti. Plentininkai ir kas nebijo mašinų galės važiuoti į Sargėnus nuo Šilainių keliu su eismu. Kiti variantai iš Sargėnų į miestą/Šilainius:
a) Sargėnuose iki požeminės perėjos į IX forto pusę pralįsti per autostradą, kitoje pusėje iki asfaltuoto kelio privažiavimui prie IX forto, link Šilainių, kelias pralenda po Vakariniu applinkeliu ir nuveda į Šilainius.
b) iš Sargėnų pro Mega, viadukas per autostradą į Šilainius.

Žemiau mūsų pateikti papildomi pasiūlymai dėl dviračių eismo gerinimo rekonstrukcijos metu:
1) Rekonstruojamo kelio ruožo 94,00-107,00 km Biruliškių sankryžoje nuo Kauno link Jonavos kryptimi šalia A6 kelio suplanuotas dviračių takas iš miesto pusės per visą sankryžą, už jos susijungiantis su esamu taku šalia A6 kelio. Tačiau šis takas aptarnaus tik Jonavos-Kauno kryptimi važiuojančius dviratininkus. Siūlau kitoje A6 kelio pusėje suprojektuoti tokį patį taką važiuojantiems iš Kauno Jonavos kryptimi, kad būtų įmanomas dviračių-pėsčiųjų eismas abejomis kryptimis. Siūlau, kad Jonavos kryptimi takas prasidėtų iškart už dabartinio nusukimo iš Kauno link Vilniaus į A1 kelią, ir eitų išilgai A6 kelio, susikertant su visais projektuojamais nuvažiavimais nuo A1 kelio (analogiškai, kaip suprojektuota kitoje A6 pusėje) ir kad dviračių takas pasibaigtų už apjungiamojo kelio ties UAB Akropolis“ teritorija. Toks takas sudarys galimybę dviratininkams ir pėstiesiems judantiems Jonavos kryptimi pasiekti UAB „Akropolis“ ir tolimesnes teritorijas ar tęsti kelionės Jonavos-Zarasų kryptimi. Nes nutiesus taką tik viena kryptimi iš Jonavos link Kauno jis tarnauja tik vienpusiam eismui, toliau juo judantys dviratininkai neturi galimybės kirsti A6 kelio (nes eismo juostos atskirtos atitvarais be perėjų, viadukų ir kt.) ir patekti į Biruliškių teritoriją ar tęsti kelionę Jonavos-Zarasų kryptimi.
Dviračių-pėsčiųjų takas šia kryptimi būtinas, nes kitaip nėra galimybės saugiai išvažiuoti iš Kauno, arba teks dviračiais važiuoti A6 keliu.

2) Papildomai siūlome palikti esamą seną nuvažiavimą iš Kauno į A1 kelią Vilniaus kryptimi, atiduodant jį dviratininkams ir pėstiesiems. Ties A1 keliu dešinėn link Vilniaus pratęsti ~1,5-2 m pločio taku iki planuojamo pėsčiųjų tilto per autostradą į kitą pusę (UAB „Akropolis“, gamybiniai objektai, Biruliškių kampas).
Jei senasis nuvažiavimas bus naikinamas, siūlau dviračių taką suprojektuoti nuo Kauno m. Savanorių per. pabaigos (dabartinio nuvažiavimo), išilgai A6 kelio ir toliau dešinėn išorinėje nuvažiavimo pusėje į Vilnių iki suplanuoto pėsčiųjų tilto.
Šis papildomas takas labai pagerins susisiekimą su UAB „Akropolis“ ir greta esančiais objektais, vykstantiems nuo Kauno centro/Savanorių per. pusės. Esamo išlindimo iš stotelės prie A1 takeliu iki Partizanų pr. neužtenka.

3) Dėl ruožo (98,40-100,60 km) kur yra pėsčiųjų-dviračių tako nuvažiavimai nuo tilto į Jonavos g. iki Eigulių sankryžos Turbo žiedo, prašome pratęsti tako atkarpą šalia Jonavos g. link centro (nekertant gatvės, Neries pusėje), kad didžioji dauguma dviratininkų galėtų saugiai tęsti kelionę ir pasiekti toliau esantį dviračių taką šalia Jonavos g. Šitos nedidelės atkarpos išsprendimas padarytų saugų ir išbaigtą susisiekimą nuo tako pabaigos prie Turbo žiedo link centro arba atvykstantiems nuo centro link Kleboniškio.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Geg 11 08:39 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Visi mūsų aukščiau Lino aprašyti ir pateikti pasiūlymai buvo atmesti :)

O čia dar dovanėlė:
Cituoti:
Prailgintas greitkelio ruožas magistralėje Vilnius–Kaunas
Nuo penktadienio magistralėje Vilnius–Kaunas, 9 km ilgio ruože ties Kaunu, leistinas automobilių greitis didinamas iki 110 km/h. Anot Susisiekimo ministerijos, suteikti greitkelio statusą papildomam kelio ruožui leido pastaraisiais metais jame įrengtos papildomos saugumo priemonės.
Maksimalus leistinas greitis nuo 100 km/h iki 110 km/h didinamas magistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože, esančiame nuo 85,28 km (neprivažiavus restorano „Bajorkiemis“) iki 94,36 km (Kauno miesto).
Mažesnis leistinas greitis (100 arba 80 km/h) šiame ruože liks tik prie trijų autobusų stotelių.
Padidinti leistiną greitį šiame ruože leido kelyje įrengtos papildomos eismo saugos priemonės: apšvietimas, nuo priešpriešiais atvažiuojančio automobilio akinimo apsaugantys elementai, greičio matuokliai ir papildomi kelio ženklai.
„Leistiną automobilių greitį ruošiamės didinti ir magistralės ruože, kertančiame Kauno miestą. Ruožas tarp 94 ir 107 km per keletą metų bus visiškai atnaujintas, įrengiant papildomas eismo juostas, rekonstruojant ir pastatant naujas sankryžas, tiltus, viadukus ir tunelius“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/prailgintas-greitkelio-ruozas-magistraleje-vilniuskaunas.d?id=58694309

dabar jau tikrai neina pravažiuoti ir tuoj net ir Kaune nebegalėsime.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014 Vas 27 22:14 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Ledai pajudėjo:
Cituoti:
Uždegta žalia šviesa pro Kauną einančios magistralės „Vilnius-Kaunas-Klaipėda“ atkarpos rekonstrukcijai
2014-02-27

Ketvirtadienį Kauno miesto taryba patvirtino magistralinio kelio „Vilnius-Kaunas-Klaipėda" trylikos kilometrų ilgio ruožo rekonstravimo specialųjį planą. Tai - būtinas sprendimas ruošiantis pro Kauną einančios magistralės atkarpos rekonstrukcijai.

Planuojama, jog Lietuvos automobilių kelių direkcijos inicijuojamo projekto metu valstybinės reikšmės magistralinio kelio „Vilnius-Kaunas-Klaipėda" ruožo nuo 94 iki 107 kilometro rekonstravimas ženkliai padidins transporto eismo pralaidumą. Įgyvendinus projektą piko metu šiame ruože nesiformuos spūstys ir sumažės transporto apkrova.

Praplatins kelią

„Tai - pozityvus ir teigiamas projektas, kurio metu rekonstruojamame kelio ruože bus sutvarkytos ir čia esančios sankryžos, praplatinta magistralinio kelio važiuojamoji dalis. Jeigu pavyktų įrengti ir pietinį miesto aplinkkelį, tai dar labiau sumažintų automagistralės kelio ruožo, pasižyminčio didžiausiu eismo intensyvumu visame Lietuvos valstybinės reikšmės kelių tinkle, apkrovimą", - tvirtino Kauno miesto savivaldybės Urbanistikos ir architektūros skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičiaus.

Anot N. Valatkevičiaus, įgyvendinus grandiozinį projektą būtų atnaujinta miesto infrastruktūra, pagerintos sąlygos vairuotojams, o kraštovaizdis dėl numatomų įgyvendinti aplinkosauginių priemonių taptų estetiškai patrauklesnis.

Svarbus visai Lietuvai projektas

„Reikia džiaugtis kad pradedamas miestui labai svarbus ir seniai lauktas projektas. Tikimės, jog realūs darbai prasidės kuo greičiau. Po rekonstrukcijos šioje kelio atkarpoje turėtų padidėti leidžiamas greitis, nes vietoje dviejų eismo juostų atsiras trys - tiek vienoje, tiek ir kitoje kelio pusėje", - akcentavo Kauno miesto tarybos narys Vygantas Gudėnas.

„Kelio atkarpa, kurią ketinama rekonstruoti, yra svarbi ne tik Kauno, bet ir visos Lietuvos transporto arterija. Vasaros sezono metu šioje vietoje nuolat formuojasi transporto kamščiai, tad sutvarkius nuvažiavimus ir įvažiavimus į miesto centrą, praplėtus kelią iki trijų eismo juostų viena kryptimi, ženkliai pagerės transporto pralaidumas, susisiekimo kokybė ir saugumas. Tai nepaprastai naudingas projektas. Jį įgyvendinus laimės ne tik kauniečiai, bet ir visos Lietuvos gyventojai", - sakė Kauno vicemeras Vasilijus Popovas.

Patvirtinus specialųjį planą uždegta žalia šviesa rekonstruojamos kelios atkarpos nuo Ateities pl. susikirtimo su Šiauriniu aplinkkeliu iki IX forto pirminių techninių sprendimų, tokių kaip reikalingo žemės sklypo ribos suformavimas ir rezervavimas, įgyvendinimui.

Paimta iš http://kaunas.lt/index.php?1064215462


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 11 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.036s | 15 Queries | GZIP : Off ]