Lietuvos dviratininkų bendrija
http://forumas.dviratis.lt/

Kelias Vilnius-Kaunas-Klaipėda
http://forumas.dviratis.lt/viewtopic.php?f=6&t=111
Puslapis 34

Autorius:  Eduardas Kriščiūnas [ 2011 Rgs 02 21:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Kelias Vilnius-Kaunas-Klaipėda

Pauliau, jei gerai supratau, tai šį arba kiek išsamesnį tekstą nusiuntei ir plano rengėjams? ;)

P.S. Dabar jau šiek tiek pažįstu virtuvę iš vidaus, tad tikrai matau, kad raštiški pasiūlymai dažnai yra nagrinėjami ir į juos būna atsižvelgiama. Jie net nebūtinai turi būti labai išsamūs – dažnai užtenka užuominos, kad kiltų diskusija institucijoje ir sprendimai pasikeičia. Kartais vienas laiškas projektą gali pabranginti keliais mln. Lt, o tai priimama lyg savaime suprantamas dalykas. Kaip pavyzdys gali būti Gariūnų tilto rekonstrukcija Vilniuje, kur, tikėtina, atsiras IR dviračių takas.
Svarbu netylėti! :)

Autorius:  PauliusB [ 2011 Rgs 02 21:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Kelias Vilnius-Kaunas-Klaipėda

Dar neišsiunčiau - kitą savaitę.

red.: išsiųsta

Autorius:  PauliusB [ 2012 Vas 07 15:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Kelias Vilnius-Kaunas-Klaipėda

Cituoti:
Laba diena,

Informuojame, kad rengiant kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 94,00-107,00 km ruožo rekonstravimo specialųjį planą su poveikio aplinkai vertinimu buvo atsižvelgta į Jūsų 2011 m. balandžio 28 d. pateiktą pasiūlymą dėl dviračių takų galimybės per tiltą ir tilto prieigose.
Numatyta įrengti pėsčiųjų-dviračių takus visame ruože nuo Biruliškių sankryžos iki tilto per Nerį ir per tiltą bei tarp Sargėnų ir Giraitės. Viso numatoma 7,1 km ilgio pėsčiųjų-dviračių takų.
Taip pat prie magistralinio kelio numatyti nauji apjungiamieji keliai vietiniam eismui.
Viešas susirinkimas vyks 2012 m. kovo 7 d. 14 val. VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto salėje, esančioje I. Kanto g. 25, Kaune.

Greičiausiai būsiu.

Prikabinti failai:
Kvietimas i viesa PAV susirinkima.pdf [1.08 MiB]
Atsisiųsta 913 kartus(ų)

Autorius:  PauliusB [ 2012 Vas 25 01:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Kelias Vilnius-Kaunas-Klaipėda

Ketinu siūlyti, kad vietoj pėsčiųjų viaduko per magistralę (ties "Autominute") būtų statomas tunelis, nes toje vietoje kelias yra dirbtinai sukeltas, ant pylimo. Tunelis saugesnis ir patogesnis dviratininkams. Dabartinis Kelprojekto variantas - su užvažiavimais išilgai autostradai yra nepatenkinamas, nes reikia ant jo pakilti ir leistis gan stačiais užvažiavimais su po vienu 180° posūkiu. Jei būtų statomas viadukas, užvažiavimai ir nuvažiavimai turėtų būti saugūs ir patogūs dviratininkams, pvz. radialiniai arba ilgi, be staigių posūkių, bet tuo būdu jie užimtų daug vietos.
Taip pat ketinu užsiminti apie saugų to pačio tako tęsinį LEZ'o link, apjungiamajame kelyje (pažymėtas mėlynai), įvažiavime į Veterinarų g.

Man asmeniškai nepatinka žiedai ties Kleboniškio auto tiltu. Ypač pavojinga bus kirsti Jonavos g. ties turbo žiedu. Tose vietose turi būti numatytos priemonės, pvz. greičio ribojimo kalneliai.
Greičiausiai neišvengiamas didelis gradientas, nes reikės leistis į apačią prie žiedų, o po to vėl kilti ant tilto arba į kalną.

Prikabintas failas:
sankryza.jpg
sankryza.jpg [ 372.21 KiB | Peržiūrėta 19023 kartus(ų) ]

Autorius:  Linas [ 2012 Vas 25 15:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Kelias Vilnius-Kaunas-Klaipėda

Tik siūlyk savo vardu :-) Aš nematau problemos užsivesti dviratį ant viaduko, jei neina pravažiuoti. Nes žiūriu, atsiranda tokia išpindėjimo mada, kad negali nulipti ir pasivesti dviračio nei metro. Panašiai kaip dalis auto vairuotojų nori visur privažiuoti iki durų, kad nereikėtų eiti nei vieno metro. Tuneliai daug brangesni ir per juos dažnas vengia vaikščioti, ypač tamsoje.
Ar yra kur medžiaga susipažinimui?

Autorius:  PauliusB [ 2012 Vas 25 17:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Kelias Vilnius-Kaunas-Klaipėda

Ar tikrai tuneliai daug brangesni? Savivaldybėje sakė, kad kaina panaši (kalba ėjo apie auto viaduką ties Žukausko g.), bet priežiūra brangesnė, jei tunelis su vandens siurbliais. Kaip suprantu mano siūlomu atveju, kai tunelis sąlyginai yra virš žemės, siurblio nereikia. Taip pat dar minėjo, kad tuneliais kartais sprendžiami ir žemės klausimai.
Anksčiau šioje temoje pateiktas pristatymas yra čia: download/file.php?id=81

Autorius:  SauliusR [ 2012 Vas 25 23:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Kelias Vilnius-Kaunas-Klaipėda

jei tunelis yra virš žemės ir jo statybos kaina yra panaši kaip ir tilto, tada, žinoma, toms variantas būtų patogesnis dviratininkams. Išlieka tik didesnis pavojus būti užpultam (ypač moteriškėms) tamsiuoju paros metu, bet nėra ko ten važiuoti naktį :) Laivės alėja irgi turbūt pavojinga vaikščioti naktį, ar ne? :?

Autorius:  Linas [ 2012 Vas 26 20:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Kelias Vilnius-Kaunas-Klaipėda

Dažnas nenori naudotis tuneliais tamsiu paros metu. Sezono metu tamsus paros metas būna ir 18-19 val.
Juk paskutiniame Klaipėdos Saugaus eismo komisijos posėdyje panaikino perėją prie "Neringos", kad priverstų pėsčiuosius naudotis požemine perėja, į kurią nekas tenori lįsti ;-) Turime pasisakyti už paprastesnius, pigesnius ir efektyvesnius sprendimus.
Man visa ta kelio rekonstrukcija kažkaip gigantomaniškai atrodo. Tarsi neužtenka dabartinio greičio 80 km/h.

Autorius:  PauliusB [ 2012 Vas 26 22:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Kelias Vilnius-Kaunas-Klaipėda

Eduardas Kriščiūnas rašė:
O kad takai eina per nuvažiavimus yra negerai. Tegul daro arba tunelius (pigesnis variantas), arba tiltus (brangiau), bet tik ne takus viename lygyje su greitkeliu.

Einu prie išvados, kad takų tuose užvažiavimuose\nuvažiavimuose geriau išvis nebūtų. Jei atiduotų užvažiavimų\nuvažiavimų atkarpas dviratininkams, jomis galima būtų pasiekti senąjį Kleboniškio pėsčiųjų bei naująjį Akropolio viaduką (ar tai tunelį) ir toliau nuo ten tęsti kelionę Jonavos ar, atvirkščiai, Kauno link, tokiu būdu išvengiant tos nesaugios atkarpos. Ir tam nereikėtų kirsti nei vieno kelio. Kita vertus važinėti puslankiais nepraktiška. Ką manote jūs?

Autorius:  Linas [ 2012 Vas 27 11:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Kelias Vilnius-Kaunas-Klaipėda

Reikia susitikti ir susėsti prie tų brėžinių, nes čia rašant neina tiksliai suprasti, ką norima pasakyti.
Man neatrodo didelė problema, tiltas ar tunelis ir koks užvažiavimas ant tilto. Svarbiau - kaip numatytos dviračių atkarpos susijungs su kitais keliais ir kitomis teritorijomis.
1. Biruliškių sankryžoje, kaip reikės kirsti visus nuvažiavimo-užvažiavimo kelius DDI sankryžoje. Bus šviesoforas susikirtimuose su dvirtakiu? Kaip iš kairėje esančio dvirtakio toliau patekti į eismo juostą dešinėje Jonavos kryptimi ties Narėpais ar kitur? Kelias juk pertvertas.

2. Kaip iš Šilainių į Sargėnus?
3. Kaip bus techniškai išspręstas dvirtakio nusileidimas nuo tilto per Nerį ir kt.

Puslapis 34 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/