Lietuvos dviratininkų bendrija
http://forumas.dviratis.lt/

STOP Dviračių takams
http://forumas.dviratis.lt/viewtopic.php?f=6&t=187
Puslapis 11

Autorius:  FR2200 [ 2012 Bir 07 16:38 ]
Pranešimo tema:  STOP Dviračių takams

Su pasibaisėjimu žiūriu, kaip prisidengiant dviračių takų kūrimu,
naikinama galimybė važinėti dviračiu.
Nauja madinga tendencija ‘sukurti’ dviračiu takus iš gabaliukų šaligatvių su begale susikirtimu su gatvėmis
su begaliniu gatvės kirtimu iš dešinės pusės į kairę ir ženklų “dviračių takas’ sustatymu projekto
vystytojų galvose matyt kažkaip asociojuosi su dviračiu tako įrengimu ir lėšų įsisavinimu. Tokio tako pavyzdys yra dviračių
takas Kaune atkarpa Sargėnai- Domeikava, bet manau yra ir daugiau pavyzdžių. Takas atrodo gražiai bet kokiai komisijai, deja
tokiu taku pamėginus kasdien naudotis susisiekimui su miestu, pasirodo, kad tam jis netinka, tam tinka šalia einantis kelias
kurio formaliai dviratininkas neturi teisės važiuoti, nes privalo važiuoti dviračių taku.
Tokie dviračių takai yra tinkami poilsiniam ir vaikų pasivažinėjimui aplink savo namą ir neturi nieko bendro su dviračiu eismu.
Naujas Kauno savivaldybės projektas įrengti naują taką Jotvingių gatvė- Neries krantinė vėl praktiškai bus įgyveninta, ženklų
“Dviračių takas” ant esamų šaligatvių įrengimu ir dviratininkų išmetimu iš gatvės.
Manau, dviratininkų bendruomenė turėtų pasipriešinti tokiems dviračių “populiarinimo” planams
Dviračių takai turėtų būti įrengiami taip, kad dviratininkas lengvesniu keliu, nei automobilis, pasiektų kelionės tikslą. Šiuo metu
dviračių takai statomi taip, kad važiuojant taku, dviratininkas turi važiuoti ilgesniu keliu ir įveikti papildomas kliūtis kelyje, kaip susikirtimus
su šalutinėmis gatvėmis, kur privalo sustoti ir praleisti transporto priemones, kelio perėjas, prieš kurias reikia sustoti ir nulipti nuo dviračio
atsargiai pravažiuoti pro kiekvieno kiemo vartus, kur bet kada gali išsukti automobilis. Kam reikalingas dvirtakis, kuriuo važiuoti sunkiau, nei gatve?
MUMS tokių dviračių takų NEREIKIA

Autorius:  PauliusB [ 2012 Bir 07 22:42 ]
Pranešimo tema:  Re: STOP Dviračių takams

Gal galima foto reportažą iš įvykio vietos Sargėnuose? Pagal viską neprivaloma važiuoti į kitą pusę kelio, bet pirma norėčiau įsitikinti iš nuotraukų.

Autorius:  frankas [ 2012 Bir 08 09:00 ]
Pranešimo tema:  Re: STOP Dviračių takams

pilnai sutinku.
truksta supratimo kaip takai turetu ir galetu atrodyti. Ar pagrindinis elementas yra dviratininku is kelio iskelti tuo abejoju.
plius visur pasaulyje automobiliniu keliu kokybe yra geresne negu dviraciams (tai ir galioja daugama takams Olandijoje ir Danija :)
Vienintele isvada:
Tegul statyti geresnius takus vaikams - ir paprastiems eismo dalyviams pasalinti pareiga vaziuoti dviracio "taku"

Autorius:  Linas [ 2012 Bir 08 11:48 ]
Pranešimo tema:  Re: STOP Dviračių takams

Ką tik grįžau iš Vasteras miesto Švedijoje. Beveik visi dviračių takai ne gatvėje, o "ant šaligatvio". Didžioji jų dalis sutapatinti su pėsčiųjų takais. Viskas padaryta labai puikiai ir patogiai. Specialiai su Edu apvažiavome visą miestą. Saugu ir patogu. Bet iki tobulo susisiekimo dviračiais ir ten reikia padirbėti.

Sargėnų taku esu važiavęs tik keletą kartų, neturėjau jokių problemų, nieko blogo negaliu pasakyti. Važiuojant nuo Kauno link Vandžiogalos taku naudotis nebūtina, kadangi jo nėra toje kelio pusėje.

Toks pat takas kaip Sargėnuose yra Raudondvario g. Kaune. irgi šaligatviu, per erzinančius išvažiavimus iš teritorijų. Bet kol tako ten nebuvo, gatve važinėjo tik keli "kietuoliai" dviratininkai. Take pasirodė daug naujokų, moterų, vaikų. Atsirado saugesnė galimybė (nors ne visai patogi), iškart atsirado daug naudotojų. Manau, kad Sargėnuose panašiai.

Pareiškimas "STOP dviračių takams" labai garsus, bet manau, kad daugybei žmonių nepriimtinas ir jie parašytų kitokį "Už dviračių takus". Mano asmeninis pareiškimas "Už patogų ir saugų eismą", kuriame yra vietos visiems - pėstiesiems, dviračiams, autotransportui (šitiems labai ribotai ;-))

Kokie realūs pasiūlymai slogos gydymui? Kirsti galvą ar vaistukų?

Autorius:  frankas [ 2012 Bir 09 14:29 ]
Pranešimo tema:  Re: STOP Dviračių takams

bendrai sakant dviraciu takai NERA saugus:
http://www.cyclecraft.co.uk/digest/research.html

isimtis yra tik tada, jei dviratininkams yra duodamas PRIORITETAS pries kita eisma.
Sis nuostatas yra tik daliniai igyvendinimas Nyderlanduose ir Danijoje.

Ir esmine problema nera kelias (kol tiesiai vaziuoji sraute avarijos gresme nedidele) o keliu sukirtimas (t.r. kas turi prioriteta ir kas ja imasi [eismo dalyviu kultura] nepaisant formaliu taisykliu)

Autorius:  DariusM [ 2012 Bir 21 21:49 ]
Pranešimo tema:  Re: STOP Dviračių takams

FR2200 rašė:
....
Manau, dviratininkų bendruomenė turėtų pasipriešinti tokiems dviračių “populiarinimo” planams
Dviračių takai turėtų būti įrengiami taip, kad dviratininkas lengvesniu keliu, nei automobilis, pasiektų kelionės tikslą. ...

Visiskai sutinku. Teko "priesintis" tokiais paciais zodziais ir argumentais. Priesinamasi buvo Klaipedos savivaldybeje. Tarnautojai paaiskino kad taip atsitinka nes yra sekanti tvarka. Kadangi miesto savivaldybe isduodanti leidimus (pvz pastatu rekonstrukcijoms miesto) zemes sklypu turetojams "ipaiso" ivairias salygas paploninti ju piniginei ("nori statyt antra auksta - pakeisk salia esancio saligatvio danga ir irenk dviraciu taka"), o kaip zinia visos klaipedos turto turetojai nedaro tokiu rekonstrukciniu darbu vienu metu (kiti isvis nedaro ir neplanuoja daryti) taip ir atsiranda epizodiniai dviraciu takai (kuriu apstu ir Klaipedoje).O i LDB prasyma kad is savo lesu sujungti tas atkarpas ir padaryti normaliai ir zmoniskai darba jie krato galvas ir sako jog nera pinigu ir net jei ir butu nedarytu nes esa neapsimoka. Geriau tariamai islups is tu kurie salia savo valdu (ar net valdose ) turi nekilnojama turta su sklypu.
Gal FR2200 turi kokia auksine minti kuri neatejo nievienam LDB nariui i galva?

Autorius:  Andrius3500 [ 2012 Bir 22 14:06 ]
Pranešimo tema:  Re: STOP Dviračių takams

Esminis dalykas dviratininkams yra tas, kad reikia naikinti privalomumą važiuoti dviračių takais. Reikia išmesti šią nuostatą iš kelių eismo taisyklių. Tada dviračiais bus galima laisvai visur važinėtis, tai nevaržys dviratininkų ir nebus pretekstas policijai ar auto važnyčiotojams juos engti.
Lietuva nėra turtinga, kad pridarytų gerų takų visur. Važiavau neseniai Vilniaus-Nemenčinės dviračiu taku. Tragedija, o ne važiavimas. Vietos gražios, o niekas dešimtmečiais netvarkoma. Tai apie kokius naujus takus reikia suokti, jei esamų nieks netvarko? Koks gali būti privalomas važiavimas jais? Jei toks būtų šalia esantis kelias automobiliams į tą pačią Nemenčinę tai nežinau, automobilininkai valdžiai seniai akis išdraskytų, visi laikraščiai "skalambintu". Idomu būtu pažiūrėti, kaip auto važiuoja per išdaužytą, suskilinėjusį asfaltą, pilną duobių, šaknų, kelmų, akmenų ir t.t

Autorius:  PauliusB [ 2012 Bir 22 16:51 ]
Pranešimo tema:  Re: STOP Dviračių takams

Pažiūrėsim ar pasiteisins Kauno pavyzdys pirma tvarkyti senus takus. Kleboniškyje jau aplopyjo kelis km, mačiau ir Šančiuose ketino.

Autorius:  Eduardas Kriščiūnas [ 2012 Rgp 17 20:32 ]
Pranešimo tema:  Re: STOP Dviračių takams

Andrius3500 rašė:
Esminis dalykas dviratininkams yra tas, kad reikia naikinti privalomumą važiuoti dviračių takais. Reikia išmesti šią nuostatą iš kelių eismo taisyklių.


Aš ir sakau, kad reikia tiesiog kopijuoti Olandiją. :)
Pas juos yra 2 dviračių tako ženklų tipai (privalomas ir neprivalomas) ir NEI VIENO bendro dviračių/pėsčiųjų tako. Štai kokius ženklus jie turi:
Prikabintas failas:
Dviraciu eismo zenklai.jpg
Dviraciu eismo zenklai.jpg [ 61.38 KiB | Peržiūrėta 22862 kartus(ų) ]

Dar būna papildoma lentelė po pėsčiųjų tako ženklu – „dviračiu važiuoti leidžiama“.

Vaizdžiau parodyta čia: http://bicycledutch.wordpress.com/2012/06/04/road-signs-for-cycling-in-the-netherlands/

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/