Lietuvos dviratininkų bendrija

Forumas
Dabar yra 2018 Lie 22 05:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2012 Sau 05 12:59 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
šiandien gavau gerų naujienų iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos dėl 3,1 km dviračių tako per Karklę (Klaipėdos raj.), kur vasaros metu būna pati nesaugiausia Pajūrio dviračių trasos vieta


"Informacija apie kelio ruožo rekonstravimo ir pėsčiųjų dviračių tako projekto rengimą kelias 2217 Klaipėda-Dargužiai-Karklė 8,6-11,7 km
Atliktas projekto saugaus eismo auditas, pagal jo pastabas bus parengtas galutinis projekto variantas ir atiduotas užsakovui (LAKD) 2012-01-30.
Projektą rengia UAB ''Kelprojektas" Klaipėdos skyrius, Projekto vadovas V. Davydenko.
Po to bus atlikta projekto ekspertizė (apie 1 mėn.) kreiptasi dėl statybos leidimo gavimo (apie 1 mėn.).
Įvykdžius šias procedūras, jei bus skirtas finansavimas, bus galima skelbti viešųjų pirkimų konkursą tiesimo rangovui parinkti.

Pagarbiai,
Arūnas Rutka
LAKD
Perspektyvinio planavimo skyriaus
vedėjo pavaduotojas
Tel. (8 5)2329718"


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Sau 05 15:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Sauliau, o tu teikei\teiksi kokias pastabas dėl šio ruožo?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Sau 09 12:19 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
Šiandien buvau pas projektuotojus (UAB "Kelprojektas") ir susipažinau su baigiamu ruošti kelio per Karklę rekonstrukcijos projektu. atrodo, kad viskas ten suprojektuota normaliai :)

- 2,5 m. pločio ~3 km ilgio asfaltinės dangos dvirtakis kelkraštyje (vakarinė kelio pusė);
- 1,5 m. pločio papildomas trinkelių dangos pėsčiųjų takas per visą Karklės miestelį (rytinė kelio pusė) - čia pateikiau pastabą, kad nereikėtų projektuoti trinkelių dangos pėstiesiems, nes tai nėra universali danga (netinka riedutininkams ir kt.), bet, pasak projektuotojų, visokios kitos organizacijos/valdžiažmogiai labai nori trinkelių dėl grožio, tai niekas į mano pastabą neatsižvelgs;
- nuo Olando kepurės iki Karklės pradžios suprojektuotas atitvaras tarp dviračių tako ir važiuojamosios kelio dangos (7 m. pločio);
- nuo Karklės pradžios iki posūkio link Palangos dvirtakis atskirtas nuo važiuojamosios kelio dalies borteliu (visas takas bus aukščiau važiuojamosios dalies atžvilgiu);
- ties Olando kepure suprojektuota paaukštinta pervaža su horizontaliu dviračių pervažos ženklinimu kvadratukais (pagal KET 1.14), kad saugiai kirsti pagrindinį kelią (atvažiavus nuo Klaipėdos pusės ar važiuojant link Klaipėdos);
- ties posūkiu link Palangos pagrindiniame kelyje suprojektuoti "vartai", kad sulėtinti automobilių greitį, ir automobilių bei viešojo transporto apsisukimo aikštelė;
- kairėje kelio pusėje ties stovyklaviete "Žiogelis" ir vienoje vietoje suprojektuotos naujos automobilių parkavimo aikštelės, o stovėjimas kelkraštyje visoje Karklėje bus uždraustas;
- sankirtose su įvažomis į kiemus ir šalutinius keliukus suprojektuotos nuovažos ir horizontalus dviračių pervažos ženklinimas kvadratukais (pagal KET 1.14);
- numatyti atnaujinti Pajūrio dviračių trasos ženklai (626,627);
- visame tako ilgyje suprojektuotas apšvietimas, kas labai pakels projekto kainą, bet tai matyt reikalinga, nes karkliškiai irgi žmonės, norintys gyventi šviesoje :)

gal jūs turite kokių pastabu?


Paskutinį kartą redagavo PauliusB 2012 Vas 04 01:02. Iš viso redaguota 1 kartą.
ištrinta citata, cituojanti prieš tai einantį pranešimą


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Sau 09 12:23 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
Šiandien gavau papildomos informacijos iš LAKD dėl dviračių tako Preila-Pervalka

"Dabar vykdomas pirkimas projektui: dviračių tako Smiltynė - Nida projektavimas ir statyba. Dėl procedūrinių dalykų pasiūlymų atplėšimas nukeltas iki 2012 sausio 12 d. Tik parinkus rangovą bus pradėti projektavimo darbai, tada ir bus aiškūs sprendiniai."

informacija iš žiniasklaidos:

Neringoje planuojama rekonstruoti kelią ir dviračių taką
2011 liepos mėn. 11 d. 13:59

Susisiekimo ministerija planuoja kitais metais Neringoje suremontuoti dviračių taką tarp Pervalkos ir Nidos bei pradėti rekonstruoti apie 10 km ilgio ruožą krašto kelyje Smiltynė–Nida.

Pasak susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio, šie projektai, kurių bendra numatoma vertė siekia daugiau kaip 30 mln. litų, bus aptarti antradienį išvažiuojamajame Vyriausybės pasitarime Neringoje.

Dviračių taką Smiltynė–Nida ketinama remontuoti ruožuose nuo 38,0 iki 40,26 km ir nuo 42,27 iki 46,37 km. Iš viso bus suremontuota 6,36 km tako, iš jų vienas kilometras bus sutvarkytas jau šiais metais. Visas tako taisymui reikalingas lėšas numatoma skirti kitais metais. Numatoma, kad darbai kainuos apie 3,5 mln. litų...."


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Vas 01 11:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Gal Saulius ar kiti klaipėdiečiai gali išsamiau pakomentuoti, kas ten dedasi prie Karklės. Jau antrą spaudos pranešimą mačiau apie naujas statybas ir dviračių tako gadinimą prie Karklės.
http://www.alfa.lt/straipsnis/13685162/Dviraciu.taku..i.privatu.sklypa=2012-02-01_06-55/

Cituoti:
Dviračių taku – į privatų sklypą
2012-02-01 06:55 Mindaugas Milinis | „Lietuvos žinios“

Klaipėdos uosto akvatorijoje esantį deviacijos įrenginį valdanti Aurelija Trečekauskienė ir užmojais Melnragėje pastatyti dangoraižį išgarsėjęs jos vyras Saulius Trečekauskas nenustygsta. Bręsta dar vienas skandalas, o jo ratilai gali pasiekti net Briuselį.

A.Trečekauskienė netrukus gali pradėti individualių namų statybas Pajūrio regioniniame parke (PRP). Čia jau skamba pavojaus varpai, kad dėl tokio moters plano Lietuva privalės Europos Sąjungai (ES) grąžinti apie 10 mln. litų. Šie pinigai buvo panaudoti tiesti dviračių takui, vingiuojančiam greta A.Trečekauskienės sklypo, bet dabar galinčiam tapti paprastu kaimo vieškeliu.

LŽ duomenimis, A.Trečekauskienė tėra formali suskystintų dujų terminalo atsiradimui trukdančio deviacijos įrenginio ir sklypų PRP savininkė. Pirmuoju smuiku šeimoje groja jos sutuoktinis, buvęs Valstybinės mokesčių inspekcijos vadovo pavaduotojas S.Trečekauskas.

Teismas nurodė suderinti

“Apmaudu, kad valstybei nereikia nei dviračių tako, nei europinių milijonų, panaudotų jam tiesti“, - apgailestavo LŽ kalbintas PRP direkcijos vadovas Darius Nicius. Pagal šio parko tvarkymo planą jokių statybų šioje vietoje neturėtų būti. „Tačiau A.Trečekauskienės sutuoktinis mūsų atsisakymą suderinti būsimos ūkininko sodybvietės dokumentus apskundė Administraciniam teismui. Jis įrodė, kad prieš karą čia būta sodybos, kurią ketinama atstatyti. Mes šią bylą pralaimėjome visose instancijose, todėl dabar galime tik skėsčioti rankomis. Be to, teismas mus ir Klaipėdos rajono meriją įpareigojo suderinti sodybvietės dokumentus ir sumokėti ieškovui jo patirtas teismo išlaidas - apie 2 tūkst. litų“, - nusivylęs kalbėjo D.Nicius.

Jo teigimu, A.Trečekauskienei pradėjus statybas į sodybvietę statybininkų technika dundės dviračių taku. Vėliau į čia iškilusią kaimo turizmo sodybą važinės svečiai, klientai ir patys šeimininkai. <sk>Nutiesė elektros kabelius

Visai neseniai elektros skirstomųjų tinklų operatorė LESTO baigė tiesti aukštos įtampos kabelius iki privačių sklypų minėtoje vietovėje - tarp šiaurinės Karklės kaimo dalies ir Šaipių kaimo. Sunkiasvorė statybininkų technika jau sudarkė saugomos teritorijos miško paklotę, apgadino dviračių tako dangą.


Anot LESTO atstovo Ernesto Naprio, kol kas prie skirstomųjų elektros tinklų prijungtas vienas vartotojas, tačiau numatyta galimybė ateityje prijungti daugiau. „Kabelius privalome nutiesti gavę piliečių prašymus. Valstybės institucijų, savivaldybės ar parko direkcijos leidimas ar suderinimas nebereikalingas“, - aiškino jis.

LŽ duomenimis, pirmasis elektra aprūpintas A.Trečekauskienei priklausantis beveik 3 hektarų žemės ūkio paskirties sklypas, esantis šalia dviračių tako. Vilniuje gyvenanti sklypo savininkė, turinti ūkininko pažymėjimą, čia ketina statyti kaimo turizmo sodybą, gyvenamąjį namą, vasaros svečių namą, pirtį, jaują, klojimą ir pagalbinius ūkio statinius.

Dėl tako galvos neskauda

“Ūkininkės“ sutuoktinis nemato jokios tragedijos dėl to, kad už europinius pinigus nutiestam dviračių takui kylą grėsmė. „Nuosavybės teisės mano mamai Teresei Aldonai Trečekauskienei į žemės sklypus šioje vietoje buvo grąžintos dar 2000-2001 metais, kai jokio dviračių tako čia net nebuvo. Kita vertus, Lietuva, pateikdama paraišką ES paramai gauti, nenurodė visų aplinkybių. Turiu galvoje aplink taką esančius privačius sklypus. Gal ji tos paramos nė nebūtų gavusi?“ - svarstė S.Trečekauskas.

Prie jūros - per rezervatą

Kitoje dviračių tako pusėje, prieš A.Trečekauskienės sklypą, yra Plazės gamtinis rezervatas. Jame lankytis draudžiama. „Nežinau, kaip A.Trečekauskienės svečiai ir klientai pasieks jūrą. Juk iki artimiausio priėjimo tako - apie 2 kilometrus. Žinoma, jei jie eitų tiesiai, iki jūros būtų gal kilometras. Tačiau ten yra rezervatas, už jo lankymo taisyklių pažeidimą gresia piniginės baudos“, - priminė D.Nicius.

Klaipėdos rajono architektas Gytis Kasperavičius stebėjosi, kad saugomoje teritorijoje galimos tokios keistenybės. „Dviračių taku gali važiuoti tik dviratininkai. Ką čia daugiau pasakysi. O ir elektros kabeliams iki sklypų nutiesti merijos išduodamas statybų leidimas nebereikalingas, nes elektros pastotė laikoma laikinu kilnojamuoju daiktu. Jam įrengti galioja supaprastinta tvarka“, - pečiais gūžčiojo architektas.

Mūšis dėl dangoraižio

Pačiam S.Trečekauskui priklauso vienas didelis sklypas PRP teritorijoje, Šaipių kaime, taip pat greta dviračių tako. Tik čia jam niekaip nepavyksta „rasti“ buvusių sodybviečių liekanų. Todėl S.Trečekauskas pasiryžęs įrodyti, kad po karo sovietų karių įrengtas betoninis „dzotas“, kuriame slėpdavosi kulkosvaidininkai, galbūt yra senosios kuršininkų sodybos detalė.

Labiausiai S.Trečekauską išgarsino vadinamasis Melnragės dangoraižis. Negavęs uostamiesčio savivaldybės palaiminimo 39 arų ploto sklype prie pat kopų statyti iki 132 metrų aukščio (36 aukštų) viešąsias paslaugas teiksiantį rekreacinės paskirties pastatą, S.Trečekauskas pasiekė, kad detalųjį planą patvirtintų Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos (VTPSI) viršininko pavaduotojas Antanas Lukošius.

Sužinoję, kad planas patvirtintas ignoruojant uostamiesčio merijos poziciją, Klaipėdos vadovai praėjusių metų spalio viduryje kreipėsi į Generalinę prokuratūrą ir aplinkos ministrą Gediminą Kazlauską, kurio vadovaujamai ministerijai yra pavaldi VTPSI. „Ketiname eiti iki galo ir teismuose pasiekti, kad tas detalusis planas būtų panaikintas“, - pabrėžė Klaipėdos vicemeras Artūras Šulcas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Vas 02 08:50 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
tai kad viskas straipsnyje paaiskinta. visi juk zino, kad daug valdziazmogiu ir turtuoliu persikele sklypus is visos Lietuvos i Pajurio reg parka (PRP), o dabar zingsnis po zingsnio bando panaikinti PRP ar kitaip apeiti istatymus,kad galetu pradeti statyba. Zinoma, asfaltuotas dviraciu takas jiems butu puikus privaziavimo kelias (jau ir dabar daug kas juo vazineja automobiliais, o kas kontroliuoja??? policija is Gragzdu ten juk niekada neatvaziuoja...) o dabar dar ir PRP direkcija pralaimejo teisma del būsimos ūkininko sodybvietės dokumentu nesuderinimo...

ka mes kaip dviratininku organizacija galime padaryti siuo klausimu? apeliuoti i tai, kad butu uztikrintas dviratininku saugumas dviraciu take??? ir velgi, kas tai sukontroliuos?

tai dviraciu tako atkarpai nuo Karkles kelio iki Saipiu kyla didele gresme netekti dviraci tako statuso Tada turbut Lietuva turetu ES grazinti milijonus, skirtus dviraciu tako tiesimui. Bet tai juk is valstybes biudzeto, o ne is kazkurio tai valdziazmogio kisenes!!! tai niekas del to per daug nesijaudins:(


Paskutinį kartą redagavo PauliusB 2012 Vas 04 01:02. Iš viso redaguota 1 kartą.
ištrinta citata, cituojanti prieš tai einantį pranešimą


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Vas 02 09:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Negalima būtų paprašyti spec. vartelius dviratininkams ir pėstiesiems ten pastatyti?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Vas 02 21:35 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
varteliai 2006 m. buvo irengti, bet kiek ten vaziavau paskutiniu metu, tai jie visada budavo atidaryti:(
kas kontroliuoja, kad jie butu uzdaromi??? turbut niekas...


Paskutinį kartą redagavo PauliusB 2012 Vas 04 00:49. Iš viso redaguota 1 kartą.
ištrinta citata, cituojanti prieš tai einantį pranešimą


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Vas 03 00:09 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
O kam jie priklauso, kas statė?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Vas 04 00:02 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
state rangovas "Klaipedos keliai", kuriam pinigus mokejo kazkoks ES fondas, o koordinavo Valstybinis turizmo departamentas.
kam po to atiteko visa infrastruktura, iskaitant ir dviraciu trasos zenklus, as nezinau. Gal Klaipedos regiono keliams, o gal klaipedos rajono administracijai... tai galima issiaiskinti. bet kokia tavo klausimo esme?
zinoma, varteliu savininkas turi uztikrinti, kad jie butu uzdaromi, bet ten yra visokie kiti interesai, pvz., kariskiu, kurie Saipiuose isirenge modernu karisku sunu dresiravimo centra, ir savo dzipais jau senai vazineja tuo dviraciu taku...


Paskutinį kartą redagavo PauliusB 2012 Vas 04 00:49. Iš viso redaguota 1 kartą.
ištrinta citata, cituojanti prieš tai einantį pranešimą


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.100s | 16 Queries | GZIP : Off ]