Lietuvos dviratininkų bendrija
http://forumas.dviratis.lt/

Pajūrio dviračių trasa (Nr.10)
http://forumas.dviratis.lt/viewtopic.php?f=7&t=43
Puslapis 14

Autorius:  SauliusR [ 2011 Sau 24 00:03 ]
Pranešimo tema:  Pajūrio dviračių trasa (Nr.10)

Pajūrio dviračių trasą sudaro trys skirtingos atkarpos, susitinkančios Klaipėdoje:

- Nuo Klaipėdos iki Nidos (~ 50 km per Kuršių nerijos nacionalinį parką);
- Nuo Klaipėdos iki Būtingės (~ 50 km per Pajūrio regioninį parką ir Palangą);
- Nuo Klaipėdos iki Rusnės salos (~ 110 km palei Kuršių marias ir po Nemuno deltos regioninį parką).

Pirmosios dvi dviračių trasos atkarpos veda puikiai įrengtais asfaltuotais dviračių takais. Trečiojoje atkarpoje, išskyrus Klaipėdos miestą, dviračių takų beveik nėra, didžioji jos dalis sutampa su esamais automobilių keliais (daugiausia žvyrkeliais), tačiau ši atkarpa ypač įdomi savo kultūros paveldu ir unikalia Pamario gamta.

Daugiau informacijos internete:
www.bicycle.lt/pajuriotrasa/ - lietuvių kalba
www.bicycle.lt/seasideroute/ - anglų kalba
www.bicycle.lt/kuestenradweg/ - vokiečių kalba

Autorius:  SauliusR [ 2011 Geg 06 10:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Pajūrio dviračių trasa (Nr.10)

Šiandien "Vakarų eksprese" atspausdintas geras straipsnis apie šią žiemą miškininkų suniokotą dviračių taką nuo Juodkrantės iki Pervalkos

Miškininkai saugo gamtą, bet ne dviračių takus
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/vaka ... 88/,page.1

Čia vienas aktyvus dviratininkas Igoris Popovas, kuris pastoviai važinėja tuo taku, padarė šio tako fotosesiją, atnešė nuotraukas man ir laikraščio redakcijai. aš tą pačią dieną parašiau nuo LDB raštą Neringos miesto merui, Kuršių nerijos nacionalinio parko direktoriui, Klaipėdos regiono kelių direktoriui

"Gerb. ponai,

Lietuvos dviratininkų bendrija yra susirūpinusi dėl šią žiemą sugadinto nacionalinės ir tarptautinės svarbos Pajūrio dviračių trasos (EuroVelo 10 ir EuroVelo 13) tako dangos Kuršių nerijoje (Neringos mieste) atkarpoje nuo Pervalkos iki Juodkrantės.

Siunčiame jums prikabintuose failuose 2011 m. balandžio 30 d. užfiksuotus dviračių tako pažeidimus (42 nuotraukos) ir šių nuotraukų vietų žemėlapius su konkrečiomis koordinatėmis (gpx faile). Daugumos šių pažeidimų, kuriuos užfiksavo dažnai šiuo taku važinėjantys dviratininkai, praeitais metais nebuvo. Vizualiai apžiūrėjus taką, galima daryti prielaidą, kad tako danga daugelyje vietų buvo pažeista ir sunaikinta žiemą buldozeriu valant sniegą, o tako dangos kraštai sunaikinti dviračių taku važinėjant sunkiai miško technikai.

Esant tokiems dviračių tako dangos pažeidimams, kur nebėra kietos asfalto dangos kelių metrų atstume per visą tako plotį, dviratininkams yra pavojinga važiuoti, ypač sunkiai apkrautais dviračiais (taip dažniausiai keliauja užsienio turistai), nes dviratį ant smėlio gali sumėtyti ir dviratininkas gali nugriūti bei sunkiai susižaloti.

Prašome informuoti, kokių bus imtasi priemonių siekiant nustatyti dviračių tako sugadinimo kaltininkus ir kaip planuojama sutvarkyti dviračių tako dangos kokybę iki vasaros sezono pradžios, kai šiuo taku pradės važinėti šimtai dviratininkų turistų iš užsienio ir Lietuvos.

Iš anksto dėkojame už bendradarbiavimą ir tikimės skubios reakcijos."

Autorius:  Eduardas Kriščiūnas [ 2011 Geg 06 22:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Pajūrio dviračių trasa (Nr.10)

Sauliau, kaip matei, „jei nebūtų minėtų trikdžių, Neringos dviračių tako rekonstrukcija galėtų prasidėti jau 2012 metais“. Kadangi visi suprantame,kad trikdžių bus, tai tako perspektyva tampa labai miglota. :(
Sakyčiau nuinakuvyrai (©Erlickas). Net ir optimistams nedaug vilties palikta.

Autorius:  SauliusR [ 2011 Geg 17 12:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Pajūrio dviračių trasa (Nr.10)

gavome atsakymą iš KNNP direkcijos
________________________________________
From: Viktoras [mailto:v.koloksanskis@nerija.lt]
Sent: 2011.05.17/Tuesday 13:23
Subject: Dviraciu takas

Laba diena,

Dėkojame už pateiktą informaciją apie dviračių tako tarp Juodkrantės ir Pervalkos būklę. Informuojame, kad 2011 m. gegužės 09 d. Neringos savivaldybėje įvyko VĮ Klaipėdos regiono keliai, Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcijos ir savivaldybės atstovų susitikimas dviračių takų ir kelių būklei apsvarstyti. VĮ Klaipėdos regiono keliai vadovai pažadėjo iki š.m. birželio 01 d. sutvarkyti dviračių tako atkarpą tarp Juodkrantės ir Pervalkos. Dviratininkų laukia ir daugiau malonių žinių. Apie jas galite pasiklausti Neringos savivaldybės atstovų. Tikimės abipusio supratimo ir produktyvaus bendradarbiavimo ir ateityje.

Maloniai,
Viktoras Kolokšanskis,
direktoriaus pavaduotojas miškininkystei ir ūkiui.
Tel. Nr. 8 686 07436

Autorius:  Eduardas Kriščiūnas [ 2011 Geg 17 14:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Pajūrio dviračių trasa (Nr.10)

Dar pacituosiu LST 1405:1995 apie draudžiamųjų kelio ženklų statymą.
Cituoti:
3.4. Draudžiamųjų ženklų naudojimas

3.4.1. Draudžiamieji ženklai naudojami eismui uždrausti ir apriboti arba tiems draudimams (apribojimams) panaikinti. Draudžiamieji ženklai gali būti naudojami tik tada, kai jie yra būtini saugiam eismui organizuoti arba aplinkos apsaugai. Neturi būti naudojami ženklai, kurie nepagrįstai draustų ar apribotų eismą.
3.4.2. Draudžiamieji ženklai, išskyrus šiame standarte numatytas išimtis, statomi prieš pat kelio ruožo, kuriame draudžiamas ar apribojamas eismas, pradžią arba ties šio ruožo pabaiga.

3.4.5. Ženklas 302 "Eismas draudžiamas" naudojamas tuose keliuose ar jų ruožuose, kuriuose būtina uždrausti transporto priemonių eismą. Ženklas statomas iš abiejų (visų) pusių prieš pat kelio ruožo, kuriame draudžiamas eismas, pradžią. Apie ruožo, kuriame draudžiamas eismas, pradžią vairuotojai turi būti informuojami iš anksto, pastatant artimiausioje sankryžoje ženklus 302 su lentelėmis 801 - 803 arba 812 - 814. Leidžiama naudoti ženklus 601 - 603 su ženklo 302 atvaizdu. Jeigu ženklas 302 naudojamas eismo uždraudimui tiesiai arba naudojamas su lentelėmis 803, 813 ar 814, keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi dvi ar daugiau eismo juostų, jis turi būti dubliuojamas.

3.4.8. Ženklai 305 „Motociklu eismas draudžiamas“, 306 „Traktorių eismas draudžiamas“, 307 „Važiuoti su priekabomis draudžiama", 306 „Vežimų eismas draudžiamas“, 309 „Dviračių eismas draudžiamas“ naudojami atitinkamų transporto priemonių eismo uždraudimui. Ženklai statomi bei su papildomomis lentelėmis ir ženkluose 601-603 naudojami taip pat kaip ir ženklas 302 (3.4.5 p).

Ta proga galėtumėte parašyti paklausimą kelių direkcijai kodėl jie uždraudė dviratininkų eismą, t.y. ar buvo įskaitinių avarijų ar šiaip jiems šovė į galvą, kad dviratininkai trukdo eismui ir neleidžia greitai lėkti.

Autorius:  Linas [ 2011 Geg 21 16:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Pajūrio dviračių trasa (Nr.10)

Paklausė Sauliaus Ružinsko pastabų ir sutvarkys taką Juodkrantė-Pervalka :-)
http://www.15min.lt/naujiena/miestas/klaipeda/i-pervalka-ves-sutvarkytas-dviraciu-takas-43-150680

Autorius:  Eduardas Kriščiūnas [ 2011 Geg 21 18:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Pajūrio dviračių trasa (Nr.10)

Jie ten vienpusius takus tiesia, kad mano, jog 3 metrų pločio užtenka?
Vienam dviratininkui reikia 1 metro pločio, o rekreaciniuose takuose žmonės mėgsta važiuodami įspūdžiais dalintis, tai geriausia daryti važiuojant greta.
Esant 3m tako pločiui galimybės važiuoti dviese greta nebelieka, nes take eismas intensyvus, o prasilenkiant tilps tik 3 dviratininkai, tad kažkurie turės praleisti ir pokalbiai vis nutrūkinės. Jei nutiestų bent 4 metrų pločio taką, tai takas tikrai taptų rekreaciniu.

Būtų gerai, kad projektuotojai sulauktų VGTU ruošiamų naujų dviračių takų tiesimo taisyklių. Jos turi būti patvirtintos rudeniop, o metmenys yra jau dabar.

Autorius:  PauliusB [ 2011 Geg 21 22:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Pajūrio dviračių trasa (Nr.10)

Tai ką čia laukt, siūlom LDB vardu platesnį taką ir tiek.

Autorius:  SauliusR [ 2011 Gru 23 16:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Pajūrio dviračių trasa (Nr.10)

Keičiasi pajūrio dviračių maršrutas
http://www.ve.lt/naujienos/sportas/keic ... s1-662158/

gruodžio 15 d. Klaipėdos miesto Saugaus eismo komisijoje pristačiau nuo LDB pasiūlymą pakeisti Pajūrio dviračių trasos maršrutą (žr. pasiūlymą prikabintuose failuose).

Pasiūlymui niekas neprieštaravo, netgi pasiūlymui pakeisti naujojo tilto per geležinkelį statusą iš pėsčiųjų tilto į pėsčiųjų-dviračių tiltą pakeičiant kelio ženklą, papildomai policijos atstovas pasiūlė įrengti tvorelę prie Priestočio gatvės, kad nuo tilto nusileidę dviratininkai neįlėktų į gatvę.

Tikėkimės, kad "tarnautojai" pasirūpins perkelti ženklus ir įrengti naujus, nes jų tikrai trūks; o taip pat įrengti keletą kitų saugaus eismo priemonių.

Šiandien atsiėmiau iš spaustuvės dar dažais kvepiantį LDB išleistą Vakarų Lietuvos ir Klaipėdos miesto dviračių maršrutų ir trasų žemėlapį "DVIRAČIAIS GELEŽINĖS UŽDANGOS TRASA "EuroVelo 13" !!!!!!!!!!!!!!

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: pasiūlyta nauja PDT maršrueo schema nuo Lietuvininkų aikštės iki Vasaros koncertų estrados
2011.11.17 Klaipedos m. SEK del Pajurio dviraciu trasos-schema 2.pdf [414.84 KiB]
Atsisiųsta 873 kartus(ų)
Failo aprašymas: raštas dėl Pajūrio dviračių trasos pakeitimo
2011.11.17 Klaipedos m. SEK del Pajurio dviraciu trasos.pdf [929.65 KiB]
Atsisiųsta 809 kartus(ų)

Autorius:  SauliusR [ 2011 Gru 23 16:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Pajūrio dviračių trasa (Nr.10)

nauja schema kitame formate

Prikabinti failai:
PDT nuo Lietuvininku a. iki Vasaros koncertu estrados.JPG
PDT nuo Lietuvininku a. iki Vasaros koncertu estrados.JPG [ 333.06 KiB | Peržiūrėta 22970 kartus(ų) ]
Klaipeda-PDT2-3 var..JPG
Klaipeda-PDT2-3 var..JPG [ 493.59 KiB | Peržiūrėta 22970 kartus(ų) ]

Puslapis 14 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/