Lietuvos dviratininkų bendrija

Forumas
Dabar yra 2024 Kov 29 00:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2013 Spa 28 23:33 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Rengiant Vilniaus miesto dviračių takų specialųjį planą, kuriuo siekiama dabartinį sostinės dviračių takų tinklą iki 2020 metų išplėsti dvigubai, parengti trys dviračių takų plėtros planai:
http://www.vilnius.lt/index.php?1698342523

Vilniečiai pasirinkti jiems labiausiai priimtiną dviračių takų planą, gali balsuodami čia:
http://www.vilnius.lt/index.php?1935102739

Pirmas variantas – nerealus nei pagal įgyvendinimui reikiamą pinigų mastą, nei pagal likusį iki spec. plano rengimo pabaigos laiką. Jei ir padarytų – būtų eilinė chaltūra „dažais ant šaligatvių“ arba su „takais į niekur“.

Antras variantas – iš esmės rekreacinis ir nesprendžiantis susisiekimo problemų. Tai takų paišymo ant šaligatvių versija.

Trečias variantas yra realiausias ir prasmingiausias įgyvendinimui, nes būtų sudaryta galimybė didžiajai vilniečių daliai pasiekti miesto centrą. Įgyvendinus šį etapą atsirastų stipresnis spaudimas likusių jungčių tiesimui.

Tai planas susisiekimui dviračiais, o ne rekreacijai. Gaila, kad „Vilniaus planas“ nepataisė koncepcijos aprašymo, kur sutarėme, kad takai turi eiti ne tankiai gyvenamų rajonų pakraščiais, o per mikrorajonų centrus. Pvz. EV11 Žirmūnams visai netinkama, nes praeina pakalnėje paneriu neužkabindama daugiabučių. Trasa turėtų eiti palei Žirmūnų arba Rinktinės gatves.
Antakalnyje takas turėtų eiti palei gatvę, kad žmonės galėtų nuvažiuoti į parduotuves, o ne paneriu, kur mikrorajonas gali būti tik pravažiuojamas tranzitu link centro. Ta trasa eitų savo ruožtu – kaip sveikatingumo trasa.

Raginu balsuoti už trečią variantą.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Spa 30 17:19 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 28 01:38
Pranešimai: 80
Perziūrejęs pasiūlymus man kylo aibė klausymų.
Visų pirma: ar egzistuoja išsamus pagrindimas ar čia viskas, t.r. pakankamia grubus pasipaišimas ant žemėlapio?

Aš manau, kad nelabai atsižvelgė į vieną aplinkybę svarbu dviratininkams: nuolydžių/įkalnių klausymas.

Žiūrint iš dviračio balnėlio sutinku su Sauliumi ir nematau argumento, kodėl dviratininkai neturėtų balsuoti už maksimalų, pirmą variantą. Svarbiausiai kuo daugiau įteisinti ir po to žiūrėti/ prioretizuoti kokia tvarka įgyvendinti.
Antras ir trečias variantas yra tik pirmo varianto sukirpimas. Nesutinku, su Edo analyze: Antras variantas labiau akcentuoja centrinio dviračio infrastruktūros sukurimą, o trečias netankų tinklą per visą miestą. Rekreacinio reikalavimo prioretizavimo (kaip deklaruojama aprašyme) aš niekur nematau.

Aš nemanau, kad trijų prastų pasiūlymų primetimą galima pavadinti "svarstymu su visuomene"


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Spa 30 21:15 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Šis paskelbimas dar nėra svarstymas su visuomene. Svarstymas yra oficiali procedūra, kuri vyks salėje.
Tiesą pasakius aš nežinau kaip elgtis – ar siūlyti blokuoti šį brokuotą planą, ar nuleisti kaip eilinę dviračių trasų schemą su viltimi, kad taip bent kažkas bus daroma.
Skubama, nes ES paramos pinigų neskirs teritorijų planavimo dokumentų neturintiems projektams. Pagal sutartį planavimą turi baigti iki metų pabaigos.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Spa 31 13:15 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Specialusis planas yra tik dokumentas, numatantis kur galėtų būti dviračių takai ar trasos. Tai jokiu būdu nereiškia, kad tas planas bus įgyvendintas pilna apimtimi. Tikrai nebus nei viena versija ;-) Todėl mano galva, geriau rinktis pilniausią variantą, kuris numato didžiausią trasų tinklą. Iš to pasiūlymų skaičiaus kažkokiomis aplinkybėmis bent dalis galės būti įgyvendinta. Kur bus lengviausiai sprendžiami žemės nuosavybės ir fizinės erdvės klausimai.

Mano galva svarbesnė užduotis - inventorizuoti tuos pasiūlymus, ar visose vietose parinktas optimalus tinklas, ar tikrai yra fiziškai vietos kažką įrengti konkrečiose trasose. Gal yra geresnis alternatyvinis variantas.
Rengiant Kauno dviračių takų specialųjį planą projektuotojai buvo parinkę dalį trasų gatvėse, kur visai nėra vietos ką nors daryti: siaura intensyvi gatvė, siauras šaligatvis ir užstatymas iki pat kraštų (pvz. A. Baranausko, Kalniečių, kt.). Iš pirmo žvilgsnio logiška ten važiuoti, bet panagrinėjus situaciją matosi, kad bus nerealu ką nors įrengti dėl vietos trūkumo, svarbios judrios gatvės. Geriau paieškoti alternatyvos greta.
Susitikimuose įtikinome projektuotojus pakeisti tokias problemines vietas.

Nerimta būtų blokuoti tokį planą, nes geresnio niekas greitai nepadarys; šitas vis tiek bus patvirtintas, nes sumokėtos lėšos ir privaloma priimti darbą; dalis pasiūlymų jame tikriausiai yra geri ir galima siūlyti juos kaip įgyvendinimo prioritetus; jei nebus plano, nebus išvis nieko rimto daroma. Kartais geriau blogesnis, netobulas planas ir takai, negu jokio.
Gyvenime išvis mažai kas yra tobula, bet mes gyvename.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Spa 31 14:26 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 28 01:38
Pranešimai: 80
Sutinku.
Reikėtų pasirinkti maksimalų variantą (1).
Ir po to - ir dviratininkų bendrijos vardu galime "padėti prasmingai sistematizuoti, įvertinti ir prioretizuoti išskirtines trasas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Spa 31 14:28 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 28 01:38
Pranešimai: 80
plius: gal ir išleisime pranešimą šiam klausymui bei raginame savo narius balsuoti :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Gru 05 10:33 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Gavau kvietimą iš plano rengėjų:
Cituoti:
Data: Wed, 4 Dec 2013 08:22:53 +0000
Laba diena,
Norėtume pristatyti rengiamą Vilniaus miesto dviračių takų specialųjį planą Lietuvos dviračių bendrijos nariams.
Prašome Jūsų pagalbos organizuojant susitikimą. Mūms būtų patogus laikas kitą savaitę gruodžio 12 dieną 15 val. Miesto ūkio pasitarimų salėje 243.
Manau būtų naudingą apjungti darbo grupės ir važiuojančių dviračiais pasiūlymų-pastabų išsakymą. Jei laikas netinkamas tarsimės.

Visų mūsų tikslas parengti gerą projektą.

Pagarbiai
SĮ „Vilniaus Planas“ projekto vadovė A.Alūzienė,
tel.nr. 2112703, audrone.aluziene@vplanas.lt


Prašau peržiūrėti schemas ir teikti konstruktyvias pastabas. Viešas svarstymas, tikėtina, vyks po naujųjų metų.
Visa man žinoma informacija patalpinta čia: ftp://ftp.katalogai.net/Dvirtakiai/Reng ... 013-11-12/


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Gru 25 22:20 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
„Vilniaus planas“ atnaujino schemas ir pateikė patogesne forma.
Dviračių takų spec. plano sprendiniai interaktyviame žemėlapyje: http://maps.vplanas.lt/aplinka/

Kairėje reikia pasirinkti „Dviračių takų spec. plano sprendiniai“.
Prikabintas failas:
Nuotrauka iš 2013-12-25.png
Nuotrauka iš 2013-12-25.png [ 90.44 KiB | Peržiūrėta 18600 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014 Vas 09 20:11 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Viešas plano svarstymas su visuomene vyks ateinantį antradienį, t.y. 2014-02-11 14:00 215 kabinete, Konstitucijos pr. 3.
Nuorodoje rasite spec. plano tekstinę dalį: http://ubuntuone.com/4WLrpZ2m1zSq1sD2t64N9U


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.028s | 16 Queries | GZIP : Off ]