Lietuvos dviratininkų bendrija

Forumas
Dabar yra 2024 Kov 28 11:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Dviračiai traukiniuose
StandartinėParašytas: 2011 Vas 02 18:25 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
Linai,

Ar buvo nusiustas laiskas su mano 2010 m. kovo men. paruostais pasiulymais "Lietuvos gelezinkeliams" ar Susisiekimo ministerijai?

Jei ne, tada reiketu si klausima pasiulyti itraukti I vasario 10 d. dviraciu transporto komisijos posedzio darbotvarke. Vienas is mano paminetu punktu siejasi su Franko siuloma Velostoties ideja.


Persiunciu savo beveik metu senumo laiska:
_______________________________________
From: saulius
Sent: 2010.03.07/Sunday 16:37
To: 'Linas Dviratis'; 'Eduardas Krisciunas'; 'Algis Balcas'; 'Frank'as Wurft'; 'Darius Mileska'
Subject: RE: Dėl kompleksinės ekologiško viesojo transporto pletros pasitarimo kovo 4 d.

Sveiki,

Rasant laiska susisiekimo ministerijai ar gelezinkeliams, pirmiausia turbut reiketu isdestyti problemas, su kuriomis susiduria dviratininkai, ir pasiulyti sprendimo budus, kurie padetu gelezinkeliams padidinti keleiviu keleiviu skaiciu, t.y. padetu gauti didesne nauda

Dviratininkai susiduria su šiomis problemomis keliaujant SPAB „Lietuvos geležinkeliai“ traukiniais:


1. Per didelė kaina už dviračio transportavimąDabartinė dviračio pervežimo traukiniais kainodaros sistema yra nelogiška ir nepatraukli dviratininkams, ypač vykstant trumpais atstumais, nes kaina už dviračio pervežimą viršija keleivio pervežimo kainą.
Pvz., traukiniu pervežti dviratį iš Priekulės į Klaipėdą kainuoja 5 Lt, kai tuo tarpu keleivio bilietas kainuoja tik 4,8 Lt.

Pasiūlymas: siekiant pritraukti daugiau keleivių, dviračio pervežimo kaina turėtų būti simbolinė arba ši paslauga turėtų būti nemokama.
Geras pavyzdys yra AB „Smiltynės perkėla“ kainodaros politika, kur dviratis yra pervežamas nemokamai, o uždirbama už dviratininko pervežimą. Tokia kainodara nulėmė tai, kad kiekvienais metais nuo 2005 m. dviratininkų skaičius pastoviai augo, o 2009 m. perkeltų į Smiltynę dviratininkų skaičius lyginant su 2008 m. išaugo 34% (iki 190 tūkst.), nors bilieto kaina pakilo net 45% nuo 2 Lt iki 2,9 Lt.


2. Per mažai vietos dviračiams vagonuose
Daugumoje traukinių nėra pakankamai vietos ir laikiklių dviračiams, nėra patogaus įlipimo. Pvz., iš anksto įsigyti bilietus galima tik max. 8 dviračiams traukinyje Vilnius-Klaipėda, kuris ypatingai svarbus tiek Lietuvos, tiek ir užsienio dviratininkams, vykstantiems į pajūrio regioną pakeliauti vienintele Lietuvoje paženklinta Pajūrio dviračių trasa. Neaišku, ką daryti didesnei dviratininkų grupelei.

Pasiūlymai:
1. skirti dviračiams daugiau vietos vagonuose, kuriuos prie įlipimo pažymėti dviračio ženklu;
2. leisti dviračius statyti vagonuose, pritaikytuose neįgaliesiems, ten įrengiant ir dviračių laikiklius.


3. Dviračių oficialiai negalima pervežti nuo lapkričio 1 d. iki balandžio 1 d.
Lietuvoje jau yra nemaža dalis dviratininkų, kurie važinėja dviračiais susisiekimo, o kartais ir turizmo tikslais ištisus metus. Dviračių turizmo sezonas užsieniečiams nesibaigia spalio mėnesiu, ypač populiarėjant Europos šalyse „EuroVelo“ trasoms, iš kurių 3 suplanuotos per Lietuvą. Šis keleivių segmentas taip pat galėtų padidinti SPAB „Lietuvos geležinkeliai“ pajamas neinvestuojant į tai nei vieno papildomo lito.

Pasiūlymas: siekiant pritraukti daugiau keleivių, leisti dviračius pervežti traukiniais ištisus metus, taikyti nuolaidas dviratininkams už dviračio pevežimą ne vasaros sezono metu (jeigu nebus atsisakyti mokesčio už dviračio pervežimą)


4. Prie traukinių stočių nėra dviračių stovų ar saugomų parkavimo vietų
Lietuvoje yra nemažai dviratininkų, ypatingai didžiuosiuose miestuose, kurie naudoja dviračius susisiekimui ištisus metus. Tokie dviratininkai yra potencialūs SPAB „Lietuvos geležinkeliai“ keleiviai vykstant į kitus miestus be dviračio jeigu prie geležinkelio stočių būtų įrengti dviračių stovai ar saugomos parkavimo aikštelės. Tai ypatingai aktualu tapo visuose didžiuosiuose miestuose įvedus mokesčius už automobilių parkavimą.

Pasiūlymas: prie pagrindinių traukinių stočių įrengti dviračių stovus, prie kurių būtų galima atremti dviračius ir juos saugiai prirakinti, ir saugomas dviračių parkavimos aikšteles, kurių paslaugos gali būti simboliškai apmokestinamos. Tai prisidėtų prie automobilių srauto ir CO2 kiekio mažinimo miestuose.


5. Išankstinių traukinio bilietų pirkimas, ypatingai įmonėms, SPAB “Lietuvos geležinkeliai” kasose yra komplikuotas, nes užtrunka labai ilgai bilietų už dviračius forminimas ir PVM sąskaitų-faktūrų išrašymas, įmonių atstovai turi gaišti laiką ir dėl kiekvieno bilieto turi vykti į kasas.

Pasiūlymas:
siekiant pritraukti daugiau keleivių būtina palengvinti traukinio bilietų įsigijimą/prieinamumą, ypatingai įmonėms ir jų įmonių klientams, pvz., turizmo agentūroms, kurios dažnai iš anksto užsako traukinio bilietus užsienio turistams dviratininkams. Todėl būtina modernizuoti traukinių bilietų rezervacijos ir pardavimo sistemą, kad traukinio bilietus būtų galima įsigyti ne tik SPAB “Lietuvos geležinkeliai” kasose, bet ir turizmo agentūrose.

Saulius
________________________________________
From: Linas Dviratis
Sent: 2010.03.04/Thursday 01:14
To: Saulius Ruzinskas; Eduardas Krisciunas; Algis Balcas; Frank'as Wurft
Subject: Fw: Dėl kompleksinės ekologiško viesojo transporto pletros pasitarimo kovo 4 d.

sveiki,
persiunciu savo laiska Kauno m. savivaldybei.

Siandien ilgai kalbejau telefonu su Romu Semeta is Sauliu m. savivaldybes Aplinkos skyriaus. Jis bus vienas is formuojanciu pasiulymus Siauliuose. Jis tikrai sutiko, kad esamos taku bukles atnaujinimas ir jam atrodo prioritetas. Turejau isaiskinti, kodel lygi danga (asfaltas) geriau uz trinkeles ir kita egzotika. R.Semeta yra senas dviratininku pazistamas, su kuriuo galima racionaliai bendrauti. Kitur savivaldybese bus sunkiau.

grisiu is komandiruotes ir galesiu padirbeti prie rastu savaitgali, parasykite iki to savo atsiliepimus del laisko Susisiekimo, Aplinkos ministerijoms ir savivaldybems del numatytu priemoniu ir lesu tikslingo panaudojimo. Manau, realu siulyti 1-2 priemones kaip prioritetines visiems vienodas. Taip pasiulyra dabar.

Sauliau, isipareigojai sneketis su Lietuvos gelezinkeliais del dviraciu vezimo. Manau, dabar pats tinkamiausias metas tai daryti, nes ir lesos numatomos. Todel parasyk atskirai siulymus del priemoniu finansavimui dviracius vezti gelezinkeliais. Idesime i bendra rasta Susisiekimo ir Aplinkos ministerijoms.

Sitas priemones ir atitikties kriterijus veliau ministerijos perduos Finansu ministerijai, kuri teiks patvirtinima del ES lesu dalies perskirstymo Sanglaudos fondu prieziuros tarybai. Tik kai praeis sita derinima, tas lesas tures teise perkelti is vienos biudzeto eilutes i kita ir pradeti naudoti.

As esu nuo Aplinkosauginiu organizaciju koalicijos deleguotas i ta Sanglaudos prieziuros komiteta (cia mano darbo uz alga dalis :-) tai butinai paraginsiu komiteto narius pritarti siam lesu perskirstymui ir kolegas is Aplinkosaugos koalicjos taip pat paraginsiu pritarti musu siulymams ministerijoms del priemoniu.

Linas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dviračiai traukiniuose
StandartinėParašytas: 2011 Vas 03 10:53 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Laiškas buvo nusiųstas ir įteiktas per susitikimą su SuSmin atstovais dar 2010 m. pavasarį. Bet kaip matai, nei į vieną mūsų laišką ir pasiūlymą jie net neatsakė, o įkūrė komisiją ;-)

Komentarai dėl punkto 4:
Cituoti:
4. Prie traukinių stočių nėra dviračių stovų ar saugomų parkavimo vietų
Lietuvoje yra nemažai dviratininkų, ypatingai didžiuosiuose miestuose, kurie naudoja dviračius susisiekimui ištisus metus. Tokie dviratininkai yra potencialūs SPAB „Lietuvos geležinkeliai“ keleiviai vykstant į kitus miestus be dviračio jeigu prie geležinkelio stočių būtų įrengti dviračių stovai ar saugomos parkavimo aikštelės. Tai ypatingai aktualu tapo visuose didžiuosiuose miestuose įvedus mokesčius už automobilių parkavimą.

Pasiūlymas: prie pagrindinių traukinių stočių įrengti dviračių stovus, prie kurių būtų galima atremti dviračius ir juos saugiai prirakinti, ir saugomas dviračių parkavimos aikšteles, kurių paslaugos gali būti simboliškai apmokestinamos. Tai prisidėtų prie automobilių srauto ir CO2 kiekio mažinimo miestuose.

Apie tai jau daug diskutavome. Graži teorija, bet greičiausiai neturinti jokio pagrindo Lietuvoje. Nėra jokio tyrimo ir duomenų apie tokių keleivių srautus ir galimą augimą, kaip keleivių srautai pasiskirsto tarp autobusų, traukinių, automobilių. Kokia dalis tų keleivių apskritai naudoja ar naudotų dviratį tokiose savo kelionėse priemiestis-miestas-atgal. Tikriausiai ant vienos rankos pirštų būtų galima suskaičiuoti tokius keleivius per visą Lietuvą, kurie dviračiu atvažiuoja į glž. stotį, ten jį palieka, sėda į traukinį ir važiuoja kitur su reikalais, o paskui tuo maršrutu grįžta. Teoriškai tai būtų įmanoma iš kelių aplinkinių miestelių važiuojantiems į Vilnių, gal į Klaipėdą ar Šiaulius. Todėl teoriškai būtų galima siūlyti įrengti saugomas parkavimo vietas tokiuose miesteliuose (pvz. Lentvaryje). Bet atvirkštinio srauto iš didmiesčių į periferiją turbūt nėra. Galima įsūdyti brangų egzotišką projektą su nuline nauda, kokių yra labai daug įgyvendinta Lietuvoje tiek iš ES, tarptautinės paramos ar valstybės biudžeto be jokio pagrindimo ir kaštų-naudos analizės, vien tik vardan "idee fixe".
Dviračių stovai prie glž. stočių reikalingi kaip prie bet kurios viešos vietos, bet tai joks išskirtinumas.

Aš esu kategoriškai prieš gražiai skambančius, egzotiškus ir teoriškai įdomius, bet praktiškai nepamatuotus siūlymus. Jie tik suteikia valdininkams progą įgyvendinti nerealius pinigų švaistymo projektus, pamirštant ir neskiriant dėmesio realioms problemoms. Mieli kolegos, gerai apgalvokime ir pasverkime savo siūlymus. O jau 9 kartus atmatavę visomis jėgomis siekime jų įgyvendinimo.

Didelis dėmesys "oranžiniams" dviračiams, brangioms dviračių nuomos sistemoms, park&bike projektai iš ES lėšų kaip prioritetiniai tik patvirtina mano nuomonę. Tuo tarpu patys svarbiausi elementariausi poreikiai tiesiog nuožmiai piktybiškai ignoruojami ir visai nefinansuojami: saugūs ir patogūs dviračių takai, jų elementari priežiūra, ženklinimas, Kelių eismo taisyklių sutvarkymas ir t.t.

Siūlau pasirinkti 2 pagrindinius punktus LG ir jų primygtinai reikalauti.
1) pakeisti kainodarą, kad dviračius vežti traukiniais apsimokėtų. Duodant pavyzdžiu autobusus, kure išvis nemokamai perveža dviračius.
2) Daugiau vietos dviračiams vagonuose ir patogesnis jų pervežimas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dviračiai traukiniuose
StandartinėParašytas: 2011 Vas 03 13:35 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
Linas rašė:
Laiškas buvo nusiųstas ir įteiktas per susitikimą su SuSmin atstovais dar 2010 m. pavasarį. Bet kaip matai, nei į vieną mūsų laišką ir pasiūlymą jie net neatsakė, o įkūrė komisiją ;-)


Tai gal tas laiškas kaip ir ankstesni, kuriuos įteikei asmeniškai, net nebuvo užregistruoti, o atsidūrė šiukšlių dėžėje. :shock:

O kodėl nuo LDB nebuvo pateikti šie pasiūlymai dviračų transporto komisijai, nors kiti pasiūlymai, kaip mačiau siūlomų neatidėliotinų veiksmų sąraše, yra ten įtraukti? :o

Siūlyčiau dabar šį pakoreguotą pasiūlymą kuo skubiau pateikti dviračių transporto komisijai.


Linas rašė:
Komentarai dėl punkto 4:
Cituoti:
4. Prie traukinių stočių nėra dviračių stovų ar saugomų parkavimo vietų
Lietuvoje yra nemažai dviratininkų, ypatingai didžiuosiuose miestuose, kurie naudoja dviračius susisiekimui ištisus metus. Tokie dviratininkai yra potencialūs SPAB „Lietuvos geležinkeliai“ keleiviai vykstant į kitus miestus be dviračio jeigu prie geležinkelio stočių būtų įrengti dviračių stovai ar saugomos parkavimo aikštelės. Tai ypatingai aktualu tapo visuose didžiuosiuose miestuose įvedus mokesčius už automobilių parkavimą.

Pasiūlymas: prie pagrindinių traukinių stočių įrengti dviračių stovus, prie kurių būtų galima atremti dviračius ir juos saugiai prirakinti, ir saugomas dviračių parkavimos aikšteles, kurių paslaugos gali būti simboliškai apmokestinamos. Tai prisidėtų prie automobilių srauto ir CO2 kiekio mažinimo miestuose.

Apie tai jau daug diskutavome. Graži teorija, bet greičiausiai neturinti jokio pagrindo Lietuvoje. Nėra jokio tyrimo ir duomenų apie tokių keleivių srautus ir galimą augimą, kaip keleivių srautai pasiskirsto tarp autobusų, traukinių, automobilių. Kokia dalis tų keleivių apskritai naudoja ar naudotų dviratį tokiose savo kelionėse priemiestis-miestas-atgal. Tikriausiai ant vienos rankos pirštų būtų galima suskaičiuoti tokius keleivius per visą Lietuvą, kurie dviračiu atvažiuoja į glž. stotį, ten jį palieka, sėda į traukinį ir važiuoja kitur su reikalais, o paskui tuo maršrutu grįžta. Teoriškai tai būtų įmanoma iš kelių aplinkinių miestelių važiuojantiems į Vilnių, gal į Klaipėdą ar Šiaulius. Todėl teoriškai būtų galima siūlyti įrengti saugomas parkavimo vietas tokiuose miesteliuose (pvz. Lentvaryje). Bet atvirkštinio srauto iš didmiesčių į periferiją turbūt nėra. Galima įsūdyti brangų egzotišką projektą su nuline nauda, kokių yra labai daug įgyvendinta Lietuvoje tiek iš ES, tarptautinės paramos ar valstybės biudžeto be jokio pagrindimo ir kaštų-naudos analizės, vien tik vardan "idee fixe".
Dviračių stovai prie glž. stočių reikalingi kaip prie bet kurios viešos vietos, bet tai joks išskirtinumas.



Tai gerai, galime šį punktą išmesti ir įrašyti Franko siūlomą Velostoties idėją ;)


Linas rašė:
Siūlau pasirinkti 2 pagrindinius punktus LG ir jų primygtinai reikalauti.
1) pakeisti kainodarą, kad dviračius vežti traukiniais apsimokėtų. Duodant pavyzdžiu autobusus, kure išvis nemokamai perveža dviračius.
2) Daugiau vietos dviračiams vagonuose ir patogesnis jų pervežimas.



Geras siūlymas, bet mano išdėstyti 3 ir 5 punktas yra taip pat labai svarbūs ir siejasi su pirmais dviem :!:
Nors dabar ir yra pakankamai vietos invalidų vagone, daugiau negu 8 dviračiams nusipirkti bilieto neįmanoma, o ką jau kalbėti apie jų pervežimą nesezono metu, kai dažnai rudenį ir pavasarį būna padorus oras važinėti dviračiais.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dviračiai traukiniuose
StandartinėParašytas: 2011 Vas 03 14:53 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Tai gerai, galime šį punktą išmesti ir įrašyti Franko siūlomą Velostoties idėją ;)[/quote]
Velostoties idėja visai "žalia", nors joje įrašyta LDB, bet tai niekur nebuvo aptarta ir nesvarstyta prie ko čia LDB. Iš esmės tai tas pats, tik praplėstas 4 punktas. Tegu UAB Baltic cycle patys ir siūlo ;-) Aš tikrai išsakysiu savo nuomonę tuo klausimu.

Jau sakiau ir pasikartosiu - jokio pagrindimo, kokią naudą tai duotų. Pats Frankas mėgdavo priminti, kad Olandija yra tankiausiai gyvenama Europos šalis su tankiausiu geležinkelių tinklu ir sena dviračių kultūra. Kas šiame vystymosi etape tinka Olandijai, nebūtinai aktualu Lietuvai. Manau, kad Lietuvos prioritetai turi būti visai kiti - gerai išvystytas dviračių takų ir trasų tinklas (bent minimalus nuoseklus tinklas, tinkamas susisiekimui miestuose), kuriuo saugu ir patogu važinėti. Kai atsiras nors koks pakenčiamas tinklas, tai savaime augins kritinę masę dviračių naudotojų. Tada labai greitai atsiras ir spręsis visos papildomos paslaugos dviratininkams: aptarnavimas, parkavimas, intermodalinis transportas, kt.

Dabar kažkodėl visi pradeda nuo antro galo-išskirtinių paslaugų (gal kad lengviau), kai visai nėra bazinių prielaidų (kur važiuoti) ir vartotojų (dviratininkų) tų paslaugų poreikiui susiformuoti.
Juokinga yra kurti dviračių nuomas ir stotis su 10 ar 100 dviračių, kai esami Vilniaus ~200 000 dviračių savininkų neturi kur jais patogiai važiuoti ir nevažinėja. Bet prie tų 200000 norima pridėti 10x10 ir tikimasi stebuklingo efekto. Nors tokio nuomininko-dviratininko nuvažiuotas kilometras yra "auksinis" ir klasikinis mokesčių mokėtojų pinigų švaistymo ar plovimo pavyzdys.

SauliusR rašė:
Geras siūlymas, bet mano išdėstyti 3 ir 5 punktas yra taip pat labai svarbūs ir siejasi su pirmais dviem :!:
Nors dabar ir yra pakankamai vietos invalidų vagone, daugiau negu 8 dviračiams nusipirkti bilieto neįmanoma, o ką jau kalbėti apie jų pervežimą nesezono metu, kai dažnai rudenį ir pavasarį būna padorus oras važinėti dviračiais.


3 ir 5 punktus galime palikti, tik nereikėtų kaišioti "užsienio turistų" kaip argumento, tarsi jie kažkuo svarbesni už kitus LG klientus. Dėl 5 punkto realiai su LG papildomai turėtų padirbėti pačios turizmo agentūros ir verslo asociacijos, būtų daugiau naudos.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dviračiai traukiniuose
StandartinėParašytas: 2011 Vas 03 15:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
ok, tada mano siūlymas nuo LDB dėl "Lietuvos geležinkelių" būtų trumpesnis - tik 3 punktai ;)


1. Per didelė kaina už dviračio transportavimą
Dabartinė dviračio pervežimo traukiniais kainodaros sistema yra nelogiška ir nepatraukli dviratininkams, ypač vykstant trumpais atstumais, nes kaina už dviračio pervežimą viršija keleivio pervežimo kainą.
Pvz., traukiniu pervežti dviratį iš Priekulės į Klaipėdą kainuoja 5 Lt, kai tuo tarpu keleivio bilietas kainuoja tik 4,8 Lt.

Pasiūlymas: siekiant pritraukti daugiau keleivių, dviračio pervežimo kaina turėtų būti simbolinė arba ši paslauga turėtų būti nemokama.
Geras pavyzdys yra AB „Smiltynės perkėla“ kainodaros politika, kur dviratis yra pervežamas nemokamai, o uždirbama už dviratininko pervežimą. Tokia kainodara nulėmė tai, kad kiekvienais metais nuo 2005 m. dviratininkų skaičius pastoviai augo, o 2009 m. perkeltų į Smiltynę dviratininkų skaičius lyginant su 2008 m. išaugo 34% (iki 190 tūkst.), nors bilieto kaina pakilo net 45% nuo 2 Lt iki 2,9 Lt.
Kitas geras pavyzdys yra Kauno autobusų kompanija "Kautra", kuri nuo 2010 m. skelbiasi esanti draugiška dviratininkams ir veža dviračius nemokamai.


2. Per mažai vietos dviračiams vagonuose
Daugumoje traukinių nėra pakankamai vietos ir laikiklių dviračiams, nėra patogaus įlipimo. Pvz., iš anksto įsigyti bilietus galima tik max. 8 dviračiams traukinyje Vilnius-Klaipėda, kuris ypatingai svarbus tiek Lietuvos, tiek ir užsienio dviratininkams, vykstantiems į pajūrio regioną pakeliauti vienintele Lietuvoje paženklinta Pajūrio dviračių trasa. Neaišku, ką daryti didesnei dviratininkų grupei.

Pasiūlymai:
1. skirti dviračiams daugiau vietos vagonuose, kuriuos prie įlipimo pažymėti dviračio ženklu;
2. leisti dviračius statyti vagonuose, pritaikytuose neįgaliesiems, ten įrengiant ir dviračių laikiklius.


3. Dviračių oficialiai negalima pervežti nuo lapkričio 1 d. iki balandžio 1 d.
Lietuvoje jau yra nemaža dalis dviratininkų, kurie važinėja dviračiais susisiekimo, o kartais ir turizmo tikslais ištisus metus. Dviračių turizmo sezonas užsieniečiams nesibaigia spalio mėnesiu, ypač populiarėjant Europos šalyse „EuroVelo“ trasoms, iš kurių 3 suplanuotos per Lietuvą. Šis keleivių segmentas taip pat galėtų padidinti SPAB „Lietuvos geležinkeliai“ pajamas neinvestuojant į tai nei vieno papildomo lito.

Pasiūlymas: siekiant pritraukti daugiau keleivių, leisti dviračius pervežti traukiniais ištisus metus, taikyti nuolaidas dviratininkams už dviračio pevežimą ne vasaros sezono metu (jeigu nebus atsisakyta mokesčio už dviračio pervežimą)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dviračiai traukiniuose
StandartinėParašytas: 2011 Vas 03 15:58 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Linai, gal neskaitei mano laiško, bet aš irgi pasisakau, kad 4 punktą tegul vykdo privačios struktūros, o LG tegul tik netrukdo. LDB vardo projekto pristatyme ir realizacijoje turi nelikti – mes čia ne prie ko.
Kol kas Franko klausimu į SM išsiunčiau tik tokį tekstą:
Cituoti:
Prašau į dienotvarkę įtraukti intermodalinio transporto skatinimo pilotinio projekto „VeloStotis Vilnius“ pristatymą ir aptarimą (maks. 10 min).
Projektą organizuoja UAB „Baltic Cycle“ bendradarbiaudama su AB „Lietuvos geležinkeliai“.

Surašykite kitus LG skirtus pasiūlymus ir išsiųsiu SM kaip dar vieną komisijos dienotvarkės klausimą.

Bet svarbiausia – surašykime KET pasiūlymus, nes kol kas jie kabo ore. Aš pats dabar užsiknisęs su kita neatidėliotina visuomenine veikla, tai fantazijos KET punktams rašyti nelieka. :(
KET reikalus aptarinėkime kitoje forumo skiltyje.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dviračiai traukiniuose
StandartinėParašytas: 2011 Vas 03 16:05 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Sauliau, Linai, aš įtraukčiau ir 5 punktą, nes naudojimosi ir planavimo patogumas skatina masiškumą. Ir visai nesvarbu kad iš to tiesioginės naudos turės tik verslas, nes bus ir netiesioginė nauda visuomenei – intermodalinės kelionės taps matomos.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dviračiai traukiniuose
StandartinėParašytas: 2011 Vas 03 17:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Parašiau, kad 5 punktą galime įtraukti, jokių problemų. Bet LDB čia daugiau nieko negali. Realios naudos būtų daugiau, jei turizmo agentūros suderintų su LG dėl bilietų pardavimo, ko ir prašoma. Tai ne vien bilietai dviratininkams, bet visos LG bilietų sistemos modernizavimas, kad trečiosios šalys (agentūros) galėtų parduoti jų bilietus, kaip yra su lėktuvais ir keltais. Gal čia praverstų raštas nuo LDB kokiai nors turizmo asociacijai su pasiūlymu tuo užsiimti. Bet tai jau verslo reikalai.

Beje, ir pavieniams keleiviams bilietą dviračiui išrašinėja palyginus ilgai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dviračiai traukiniuose
StandartinėParašytas: 2011 Vas 04 02:59 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 04 23:47
Pranešimai: 314
Nežinau kaip kiti, bet vietos aš visąlaik randu (juk jie jau išskyrė vietos dviračiams), kaip ir vežti visus metus sugebu (neseniai važiavau). Ar tikrai dar tas apribojimas galioja?
Gal tik laikikliai falsifikuoti, bet ir tai visad yra kur tą dviratį atremti..
Negi išmontavo?
Paveikslėlis
Gintaro nuotrauka


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dviračiai traukiniuose
StandartinėParašytas: 2011 Vas 04 09:51 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 09 00:08
Pranešimai: 153
Pauliau, ar tu vaziavai marsrutu Vilnius-Klaipeda, kuris yra vienas pagrindiniu per Lietuva ir vedantis iki vieninteles kolkas irengtos pajurio dviraciu trasos. Tas traukinys vaziuoja 3 kartus per diena.
Gal traukinyje is Kauno i Vilniu yra daugiau vietos, be to jis dazniau vaziuoja, todel neitilpus i viena, galima bandyti uz valandos i kita traukini ;)
Oficialiai, tu negali vezti dviraciu ne sezono metu. Zinoma, tai nelogiska, jeigu yra irengti tokie dviraciu stovai vagonuose kaip atsiustoje nuotraukoje -tada jie turetu buti isardomi ziemai, nes kitu atveju jie bereikalingai uzimtu vieta (nes dviraciu vistiek niekas negali vezti - bent jau oficialiai) :!:


Paskutinį kartą redagavo PauliusB 2011 Vas 04 10:13. Iš viso redaguota 1 kartą.
ištrinta citata, cituojanti prieš tai einantį pranešimą


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 8 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.035s | 17 Queries | GZIP : Off ]