Lietuvos dviratininkų bendrija

Forumas
Dabar yra 2024 Kov 29 00:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2011 Kov 17 09:52 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 28 01:38
Pranešimai: 80
Gintare:) rašė:
Jūs turite kažkokį šabloną ar kažką panašaus? Ar tiesiog siunčiate paprastą laišką pasirašydami LDB vardu?


šablono sukurimas - nebloga mintis.
Galėtume su kontaktais iškart ant dviratis.lt talpinti.

Ir Edui: Geras laiškas :-)

Su pavasariu būtų verta ir spaudą priminti visomis tokiomis nesąmonėmis ir taip truputi paspausti savivaldžią
(bet geriau vienas po kito ir ne visi kartu kaip su ankštesniu važiavimu)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Bal 24 17:06 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011 Vas 01 19:57
Pranešimai: 9
Gražių Jums švenčių!džiaukimės šia šilta pavasariška diena kartu su dviračiais ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Bal 24 17:47 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
frankas rašė:
Ir Edui: Geras laiškas :-)

Atsakymas dar geresnis:
Cituoti:
DĖL DVIRAČIŲ TAKO PER LAZDYNŲ TILTĄ
Bendrasis planas yra teritorijų kompleksinio planavimo dokumentas, kuriame, atsižvelgiant į teritorijų planavimo lygmenis ir uždavinius, nustatyta planuojamos teritorijos vystymo erdvinė koncepcija ir teritorijos naudojimo bei apsaugos principai. Tam tikros inžinerinės priemonės įtraukimas į bendrąjį planą dar negarantuoja tos priemonės įgyvendinimo, todėl artimiausiu metu neplanuojama papildomai rekonstruoti Lazdynų tilto ir įrengti dviračių taką per tiltą.
Taip pat pranešame, kad Lazdynų tilto rekonstrukcijos techniniame projekte nebuvo numatyta tiesti dviračių taką, buvo suprojektuoti tik tilto platinimo darbai, papildomai įrengiant dvi eismo juostas.

Vedėjas Valdas Juodis
Povilas Stelmokas, 211 2125


Prikabinti failai:
Lazdynų tiltas 2.jpg
Lazdynų tiltas 2.jpg [ 78.75 KiB | Peržiūrėta 18933 kartus(ų) ]
Lazdynų tiltas 1.jpg
Lazdynų tiltas 1.jpg [ 73.29 KiB | Peržiūrėta 18933 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Geg 21 16:28 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
http://www.15min.lt/naujiena/miestas/kaunas/dviraciu-takai-kaune-situacija-netenkina-bet-uzmojai-platus-42-151878


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Spa 07 19:27 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
http://kauno.diena.lt/naujienos/transpo ... ati-452217

Tyrimas: kas penktas lietuvis automobilį iškeistų į dviratį
Publikuota: 2012-10-07 15:00:00 Autorius: grynas.lt inf.

Daugiau nei pusė gyventojų keliaudami mieste atsisakytų automobilio, jei būtų pagerinta visuomeninio transporto sistema arba sumažintos jo kainos, beveik 20 proc. tai paskatintų padaryti išvystyta dviračių takų sistema, o 15 proc. – aukštesnės degalų kainos.

Tarp kitų priežasčių, skatinančių atsisakyti automobilio mieste, apie 12 proc. gyventojų paminėjo ilgesnį šiltąjį metų sezoną, kurio metu būtų galimybė ilgiau važinėti dviračiu ar vaikščioti pėsčiomis, 8 proc. – modernią tramvajų arba metro sistemą, 5 proc. – išvystytą dviračių nuomos tinklą.

„Vis daugiau gyventojų keliaudami mieste naudojasi automobiliais. Pavyzdžiui, Vilniuje vienam tūkstančiui gyventojų tenka apie 500-600 automobilių, o tai gerokai lenkia didesnių Europos miestų, kur vidurkis siekia apie 480 automobilių, rodiklius. Negana to, skaičiuojama, kad Europoje vienu automobiliu važiuoja vidutiniškai 1,2 keleivio. Lietuvos sostinė – ne išimtis. Jei bent pusė vairuojančių Vilniaus gyventojų iš automobilių persėstų į autobusus, troleibusus arba sėstų ant dviračių, aplinkai daroma žala žymiai sumažėtų“, - teigia „Sweco Lietuva“ prezidentas Artūras Abromavičius.

Naujausiais Statistikos departamento duomenimis, vien tik Vilniaus mieste užregistruota beveik 300 tūkst. lengvųjų automobilių. Iš mobilių taršos šaltinių su autotransporto (sunkvežimiai ir lengvieji automobiliai) išmetamomis dujomis į sostinės aplinkos orą per metus patenka apie 108 tonas teršalų, iš kurių 77 proc. – aplinkai žalingas anglies monoksidas, prisidedantis prie šiltnamio efekto ir kenkiantis žmonių sveikatai. Tai sudaro apie 88 proc. į atmosferą išmetamų teršalų, o skaičiuojant vienam gyventojui, tektų apie 0,3 kg per metus.

Nori važinėti dviračiu, bet nėra kur„Sweco Lietuva“ prezidentas, komentuodamas dviratininkų situaciją sostinėje, teigia, kad nors gyventojų, kurie naudojasi dviračiu kaip transporto priemone, Vilniuje nėra daug, jų skaičių, kaip parodė apklausa, iš tiesų galėtų padidinti pertvarkyti dviračių takai.

„Dviračių transportas yra tvarus ir ekonomiškas, jis ne tik tausoja aplinką, bet ir stiprina gyventojų sveikatą. Deja, tenka konstatuoti, kad dar retai susimąstome apie tai, kaip surasti alternatyvų aplinką teršiančioms transporto priemonėms. Žinoma, visų pirma tam turėtų būti sudarytos tinkamos sąlygos, tačiau Vilniuje šiuo metu mažokai dėmesio skiriama klausimui, kaip suformuoti patogų ir vientisą dviračių takų tinklą. Panašu, kad dėl lėšų stokos sostinėje dviračių takais dažniausiai tampa dažais užbrėžti šaligatviai, o pavieniai takai kol kas nėra efektyviai sujungti į patogią ir saugią takų sistemą“, - teigia jis.

Tyrimo duomenys taip pat atskleidė, kad tiek aukštesnės degalų kainos, tiek išvystyti dviračių takai mieste atsisakyti automobilio priverstų jauniausius (iki 29 metų), aukščiausias pajamas vienam šeimos nariui (1001 Lt ir daugiau) gaunančius gyventojus.

Įdomu tai, kad atnaujintas visuomeninis transportas, patogesni maršrutai ir mažesnės kainos automobilio atsisakyti dažniausiai paskatintų 30-39 m. gyventojus, turinčius aukštąjį išsilavinimą, tuo tarpu mažesnės bilietų kainos aktualesnės jaunesniems – iki 29 m. gyventojams su aukštesniuoju arba viduriniu išsilavinimu.

Straipsnis atspausdintas iš http://kauno.diena.lt/naujienos/transpo ... ati-452217


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Kov 14 20:19 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Visai netikėtai radau pagrindą Susisiekimo ministerijai kištis ir į miestų infrastruktūros reikalus. Šią žiemą jau kelintą kartą sutinku dviračiais važinėjančias paštininkes, nors infrastruktūra tam visiškai netinkama. Moterys renkasi nuosavus dviračius paštui išvežioti NEPAISANT infrastruktūros nebuvimo.
Kadangi tai SM įmonė, ministerija turi pagrindą bandyti gerinti sąlygas jos kuruojamoje srityje dirbantiems žmonėms ne tik krašto keliuose, bet ir miestuose.
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: Paštininkė Žvėryne.
2013-03-13 08val 26min 11sek_15.jpg
2013-03-13 08val 26min 11sek_15.jpg [ 96.83 KiB | Peržiūrėta 18348 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Kov 21 23:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Kov 21 23:48
Pranešimai: 1
Sveiki, esu VGTU magistro antro kurso studentė, rašau darbą apie eismo saugumo priemonių taikymą dviračių takų tinkle. Darau apklausą šia tema. Norėčiau paprašyti visų, turinčių laiko ir noro, ją užpildyti!
Iš anksto dėkoju!
http://www.manoapklausa.lt/apklausa/434961230/


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Bal 16 22:45 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Naujienos iš Danijos apie jų dviračių greitkelius :-) Yra informacijos ir angliškai
http://www.cykelsuperstier.dk/project


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 11 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.046s | 18 Queries | GZIP : Off ]