Lietuvos dviratininkų bendrija

Forumas
Dabar yra 2024 Kov 28 15:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Gru 05 09:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 28 01:38
Pranešimai: 80
Linas rašė:
Vilniaus m. savivaldybė pateikė motorinio dviračio sąvoką kaip naują, kad visos dviejų ratų elektrinės priemonės kurių didžiausia naudingoji galia ne didesnė kaip 1 kw, max projektinis greitis ne didesnis 25 km/h ir masė neviršija 40 kg svorio būtų priskiriami dviračiams. jie privalėtų būti registruojami, nes tai kontrolės būdas įvertinti jų tipą.

Mano nuomone čia esmė ir tokia, kad Vilniaus miesto elektoroleriai patektų į dviračių sąvoką:
a) kad jais būtų įmonma važiuoti dviračių takais;
b) kad jiems nereikia vairuotojų pažymėjimo;
c) kad juos būtų įmanoma dviračius vadinti.
dėl registravimo jiems jau dzin net jie jau yra registruoti.

Anyway, čia labai trumparėgiškai mąstymas ir aš prieš. Tegul mes vadovauti (esama) ES direktyva ir kitus priskirti prie mopedų. ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Gru 06 01:04 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 28 01:38
Pranešimai: 80
Sveiki!

o gali man kazkas - ko gero Edas -paaiskinti kodel "Meras Zuokas" cia tiek uzsikibo ant savo isskirtines "motorinio dviracio" savokos?
Kad tuo jis remiasi nesama (!) ES direktyva (mat, cia kazkieno pasiulymas su neaiskia padetimi - ar isvis priims?) - didziausia nesamone...
Atrodo svarbiausia jam igyvendinti "savo tiesa"


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Gru 06 10:14 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Frankai, tu gal pradžiai pažiūrėk ką siūlo SM su LKPT ir tada aiškinkis kas yra mažesnė blogybė, o ne pereik į neargumentuotus asmeniškumus. Negana to, savivaldybės siūlymai tau buvo perduoti jau gerokai anksčiau, tai ko tik dabar, kai visa tai jau nukeliavo į Seimą, susirūpinai? Ką veikei anksčiau?

Štai ką siūlo LKPT:
Cituoti:
SEAKĮ nėra apibrėžtos vis populiarėjančios elektros variklį turinčios transporto priemonės, kurios nėra priskiriamos mopedams ar lengviesiems keturračiams motociklams. Siūlome tokias transporto priemones priskirti dviračiams.
„9. Dviratis – ne mažiau kaip du ratus turinti transporto priemonė, varoma tik ja važiuojančio asmens raumenų jėga, naudojant pedalus ar rankenas. Prie dviračių priskiriamos dviratės arba triratės elektros varikliu varomos transporto priemonės, kurių didžiausiasis projektinis greitis ne didesnis kaip 25 km/val., o didžiausioji naudingoji galia ne didesnė kaip 4 kW. Neįgaliųjų vežimėliai prie dviračių nepriskiriami.“


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Gru 08 00:04 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Europos Parlamentas siūlo, kad pedelecams būtų taikomas greičio, bet ne galios apribojimas. Viršijus 250 w galią, bet iki 25 km/h greitį nereikėtų registruoti kaip mopedo ar moticiklo. Plačiau apie svarstymus
http://www.bike-eu.com/news/brussels-says-yes-to-more-powerful-e-bike-motors-5478.html


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Gru 08 10:41 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 08 21:26
Pranešimai: 141
Linai, ar žiūrėjai SM pastabas dėl LDB siūlymų, kurios pateiktos paskutiniam stulpelyje. Aš eilinį kartą pakraupęs dėl Pumpučio „konstruktyvumo“. :(
Prikabintas failas:
SM_siūlymai_del_SEAKI_projekto.doc [68 KiB]
Atsisiųsta 705 kartus(ų)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Gru 08 14:00 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 28 01:38
Pranešimai: 80
Edai, kodėl neatsakai tiesog į klausimą:
"Kodėl Vilniaus miesto savivaldybės meras A. Zuokas pateikė savo 'elektrinio dviračio' definiciją ir nesutinka su LDB siūloma formuluote kuria atitinka galiuojančiai ES direktyvai?"


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Gru 10 01:23 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Frankai paskaityk visus Seimui pateiktus pasiūlymus (prisegtas failas) dar kartą ir paklausyk kas pasakyta. Vilniaus m. savivaldybės pateikta nauja "motorinio dviračio" sąvoka yra tarpinis variantas tarp LDB (EC direktyva) ir VRM (viskas kas ne motociklas - tas dviratis iki 4 kw).
Tuo pačiu paskaityk ką siūlo SM ir pamatysi, kad Vilniaus m. pasiūlymas šiuo atveju yra geras kompromisas už kurį reikės ir LDB pasisakyti sekančiame posėdyje, jei svarstymo metu reikės rinktis tarp kompromisų. O greičiausiai taip ir bus, nes VRM ir SM pasiūlymai yra blogesni. Kompromiso reikės, nes tokių elektrinių transporto priemonių atsiranda vis daugiau ir jas vis tiek reikia priskirti kažkuriai klasifikacijai. Geriau, kad tai nebūtų "dviratis iki 4 kW", kaip siūlo VRM.
Praeitame posėdyje Susisiekimo ministerijai buvo liepta patikslinti dviračio sąvoką ir Edo žinutėje esančiame faile ji patikslinta. Bet tai visiškai nepriimtina LDB.

Nes SM pasiūlymas yra blogas tuo, kad papildomai įveda dvirates priemones su vidaus degimo varikliais į naują "motorinio=elektrinio dviračio" sąvoką, neriboja masės ir nereikalauja registracijos (atseit papildomas vargas ir reglamentavimas). Bet registracija yra būtina, norint nustatyti ir teisiškai atskirti dviračius nuo motorinių dviračių ir mopedų. be registracijos laksto kas nori dviračių takais apsimetę dviračiais, o kai įvyksta eismo įvykis tokia neklasifikuota ir neregistruota transporto priemonė negali būti įvertinta kaip "nedviratis". Nepamirškite, kad visos transporto priemonės, kurios bus pripažintos "dviračiais", galės važinėtis dviračių takais, dviračių juostomis, bendrais dviračių-pėsčiųjų takais. O kai mes norime įteisinti galimybę dviračiui važiuoti ir šaligatviu (kur pirmumo teisė pėstiesiems), tai įsivaizduokite tokius "dviračius su vidaus degimo varikliu be masės apribojimo (reiškia gali būti ir 100 kg" važiuojančius pvz. siaurais ant šaligatvių nupieštais Klaipėdos centro dvirtakiais ar bet kurio miesto pėsčiųjų-dviračių taku. Tai pablogins eismo saugumą dviračių takuose ir ten padidins avarijų skaičių.

Tikiuosi, supratai.


Prikabinti failai:
XIP-3408 klausymu lentele_papildyta.doc [479 KiB]
Atsisiųsta 764 kartus(ų)
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Gru 10 12:59 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 28 01:38
Pranešimai: 80
Hmmm...
a) tavo prisėgtame fajle jau Vilniaus m. pasiūlymas nebeliko.
b) bent Kelių policijos mopedo definicija žymiai aiškesnė (tik reikia galios kW mažinti).
c) nesuprantu, kaip gali būti "kompromisas" su galiojanti ES direktyva (jau pati direktyva yra tarsi minimalus kompromisas).

Man atrodo, svarbiausia rodyklė yra projektuojamas greitis, užsienyje dar yra problema su motoroleriais (su benzininiu varikliu) ant dviračio tako.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Gru 11 20:34 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 05 23:23
Pranešimai: 166
Atskirai buvo, pamiršau prisegti


Prikabinti failai:
2011_11_motoriniai_dviraciai_XIP-3408.pdf [147.23 KiB]
Atsisiųsta 720 kartus(ų)
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KET papildymai
StandartinėParašytas: 2011 Gru 12 09:01 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 28 01:38
Pranešimai: 80
Šitas jau prieš ankštesnį posėdį buvo atsiūstas.
Nematau reikalo įgyvendinti dar nepatvirtintą ES direktyvos projektą, kuris praėjus galiotų nų 2013 m. tik tam, kad Zuoko elektroroleriai galėtų būti vadinami (elektriniais) dviračiais ir jie galėtų važiuoti dviračių takais.
Pagal definicija dviratis visų pirma yra pedalais varoma transporto priemonė (galima su pagalbiniu varikliu).
Kas be pedalų ir su varikliu prašau priskirti mopėdams, išimtis taikoma invalidų vežimėliams, kurių projektuojamas greitis 7km/val. Jie priskiriami prie pėsčiųjų.
Iki 25 km/val. greičiu kitose valstybėse parduodami ir mašineles (kurioms nereikia vairuotojo pažymėjimo)
Paveikslėlis
Ar tokiais nori leisti dviračių takais važiuoti?


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.052s | 15 Queries | GZIP : Off ]