Ketinu siūlyti, kad vietoj pėsčiųjų viaduko per magistralę (ties "Autominute") būtų statomas tunelis, nes toje vietoje kelias yra dirbtinai sukeltas, ant pylimo. Tunelis saugesnis ir patogesnis dviratininkams. Dabartinis Kelprojekto variantas - su užvažiavimais išilgai autostradai yra nepatenkinamas, nes reikia ant jo pakilti ir leistis gan stačiais užvažiavimais su po vienu 180° posūkiu. Jei būtų statomas viadukas, užvažiavimai ir nuvažiavimai turėtų būti saugūs ir patogūs dviratininkams, pvz. radialiniai arba ilgi, be staigių posūkių, bet tuo būdu jie užimtų daug vietos.
Taip pat ketinu užsiminti apie saugų to pačio tako tęsinį LEZ'o link, apjungiamajame kelyje (pažymėtas mėlynai), įvažiavime į Veterinarų g.
Man asmeniškai nepatinka žiedai ties Kleboniškio auto tiltu. Ypač pavojinga bus kirsti Jonavos g. ties turbo žiedu. Tose vietose turi būti numatytos priemonės, pvz. greičio ribojimo kalneliai.
Greičiausiai neišvengiamas didelis gradientas, nes reikės leistis į apačią prie žiedų, o po to vėl kilti ant tilto arba į kalną.
Prikabintas failas:
sankryza.jpg [ 372.21 KiB | Peržiūrėta 19799 kartus(ų) ]