Sveiki, LDB reguliariai gauname paklausimų ir prašymų padėti ar patarti dėl dviratininkų eismo įvykiuose.
Persiunčiu vienos merginos laišką ir prašau dalykiškai jai patarti. Turiu jos el.pašto adresą, jei ketinate parašyti jai asmeniškai - kreipkitės. Tuo pačiu laukiu pamąstymų, ką galime pasiūlyti Kauno m. savivaldybės Saugaus eismo komisijai dėl Laisves al. dvirtakio ir jį kertančių gatvių. Tokį atvejį jau senai prognozavome ir Kauno dviratininkų susitikimuose su savivaldybe rodėme-sakėme apie šią situaciją, kad reikia pratęsti dvirtakio ženklinimą per kertamas gatves, kad dviratininkas turėtų pirmumą. Nes realiai niekas nenulipinėja susikirtimuose ir nesiveda dviračio. Nes dabar pėstieji ten turi pirmumą (perėja) ir automobiliai juos praleidžia, o dviratininkas neturi (turi nulipti ir vestis, kas tikrai nelogiškai Laisvės al. atveju. Mano pirma mintis, kad prieš gatvių susikirtimą su Laisvės al. greitį ribojantis ženklas iki 10 km/h (kaip įvažiavimuose į PC parkavimo aikšteles) ar gyvenamos zonos ženklas (galioja 20 km/h). nepamenu, ar dabar yra papildomi greitį ribojantys ženklai ar formaliia galima kirsti Laisvės al. 50 km/h ?
---------------------------------- Laba diena. Būtų malonu, kad pagelbėtumėte išspręsti bei patarti kaip pasielgti dėl eismo įvykio, kurio kaltininkas esu AŠ. Esu kaltinama (tik po 6 mėn), kad rugsėjo 7 dieną, važiuodama Laisvės alėja, dviračio taku, kirtau sankryžą nenulipdama nuo dviračio ir taip " SUŽALOJAU" automobilį. Įvykio metu, gavau gerą dozę šoko, tada morfijaus ir buvau gydoma klinikose. Iki dabar manęs niekas nepasigedo. Kaltę pripažinčiau, jei būčiau lėkusi 50 KM/h greičiu. Mickevičiaus + Laisvės sankryžoje (važiuodama nuo Soboro), dviračio take, sustojau praleisti "LEXUS", NES PIRMENYBĖ JIEMS, man iš kairės pusės automobilis sustojo manęs praleisti, pajudėjo pėstieji, dešinė pusė buvo gerai matoma ir TUŠČIA (automobilio nebuvo), priešais mane (kitoje gatvės pusėje) taip pat pradėjo eiti pėstieji, todėl dviratį (dviračių take) pasivariau šiek tiek į priekį, pasibėgėjau, nespėjusi "sėdynės" padėti ant dviračio sėdynės pajutau smūgį. Dviratis sveikas, tik galinis ratas šiek tiek kreivas. Galima teigti, kad dviratis man išgelbėjo nuo kitokių traumų, nes būtų lūžę kojos. klausimas: 1. Laisvės alėjoje pirmenybę turi kas? 2. Policininkas man popieriaus lape rodo dviračio tako linijas, kurios yra nukirstos (nenupieštos) važiuojamojoje dalyje, nors vienoje ir kitoje pusėje stovi dviračio tako ženklai. (principe jei linijos yra nukirstos ir tai ne dviračių takas, turi būti ženklas, kuris žymėtų, jog dviračių takas baigėsi.), o kada yra ženklas, tada gatvės ženklinimas negalioja, vadinasi ten yra dviračių takas. Pagal dviračių taisykles ........Varytis dviratį per jas draudžiama. Jos yra dviračių tako dalis, o besivarantis dviratį žmogus pagal KET yra pėsčiasis. Pėstiesiems dviračių taku vaikščioti ar stumdyti juo įvairius daiktus (tame tarpe ir dviračius) draudžia KET: 55 – Pėstiesiems draudžiama: 55.5 – eiti dviračių takais. Kaip pasielgti man Vasario 15 dieną, nes komisija svarstys mama nekadėją, kuri pertrenkė laisvės alėjoje Opelį. 3. Nereguliojamoje sankryžoje pagal dviračių taisykles aš turiu vestis dviratį, bet ten yra neveikiantys šviesoforai, nėra zebru pažymėtos perėjos, per kurią reikia vestis ir nėra jokio punktyro, kad toje vietoje aš galiu praeiti. 4. Man susimokėti reikės nemažai pinigų, nuo 140 iki..........., nes aš atsitrenkiau į automobilį. 5. Policininkas man pareiškė, kad toje vietoje vairuotojas gali važiuoti 50 km/h greičiu? Manau jei taip galima, ir pėstieji yra KĖGLIAI, reikia statyti šviesoforus. kokie mano šansai išvengti baudos, nes visada dviračių taku važiuodavau, o esant sankryžai ir pėsčiųjų perėjai pažymėtai zebru dviratį vesdavausi. Ir visiškai sorry, kad skaitote mano raštliavą, bet......nežinau kur kreiptis ir kaip pasielgti.
|